Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Årets drakter

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Re: Se drakta nå!

På høyrearmen har tippeligamerket vært i mange år. vålerenga har ikke hatt noe mer på den armen.

Comment

Når du ser på VIF TV når Dos Santos snur seg og hvis du trykker pause, er det en hvit firkant, ser ut som canal digital men kan godt hende jeg tar feil

Comment

Ja, er det. Det er vel kanskje fordi Canal Digital har betalt 1 milliard for greiene. (var vel strengt tatt TV2 men) og at det da heter Canal Digital ligaen da? eller hva vet jeg?

Comment

Sitat: Den fre, 31 mars 2006 00:03 skrev Oslo 3:

> Ja, er det. Det er vel kanskje fordi Canal Digital har betalt 1 milliard for greiene. (var vel strengt tatt TV2 men) og at det da heter Canal Digital ligaen da? eller hva vet jeg?

>

------------

kan se ut som tippeXligaen forsvinner fra høyre arm, ja. Men navnet tippeligaen vil bestå.

http://www.kampanje.com/markedsf_ring/article39052.ece

Comment

DEt heter fremdeles Tippeligaen. Norsk Tipping betaler 30 millioner for den gleden i år. Det som derimot er nytt er at de har gitt åpning for en ny hovedsponsor. Norsk Tipping gikk fra 40 mill til 30 mill og lot NFF selge inn en til. Canal Digital har så gått inn med 20 mill for å sikre seg ekstra oppmerskomhet rundt produktet sitt. For dette får de skilt på alle banene og plass på draktene. Norsk Tipping beholder navnet.
            Felt: H

Rad: 15

Plass: 5

Comment

Jeg er skuffa - synes ingen av draktene var noe å skryte av. Litt sånn lynvingen-fakter over den røde/grønne stripa øverst på drakta...

Comment

• Re: Årets nye drakter.

Sitat: Den tor, 30 mars 2006 17:54 skrev Ogni M:

> hva har det grønne der å gjøre?

> _________________________________

>

>

> Hvor har du vært at du ikke har fått med deg det?

beklager over det jeg skrev om det grønne,har sjekka og vet bedre nå.

ikke dumt med litt historik, sorry til alle bedrevitende,legger meg langflat.

Comment

• Re: Årets nye drakter.

Fjorårts drakter var best når det gjelder både borte-, hjemme- og keeperdrakter.. Bare så det er sagt!

Comment

Sitat: Den tor, 30 mars 2006 22:58 skrev tigerfan:

> Hjemmedrakta var jo så å si en ren kopi av manchester united sin bortedrakt.

----------------

Er vel heller ManU som har kopiert drakta vår - møkkalag!

But seriously - Nike-draktene til et lag ligner gjerne draktene til flere lag med Nike-drakter, så det kan nok være flere enn bare ManU som ligner på oss mht. draktdesign.

Syns draktene våre var helt ok. Men det ER virkelig uvant med det grønne på bortedrakta. Men historien skal man ha respekt for. "Røtene er viktigu" som Sylfest Strutle sa det...

Comment

Lillestrøm har jo prikk lik som Roma untatt fargene. Det er fordi det er samme sponsor.

Comment

Sitat: Den fre, 31 mars 2006 14:43 skrev Sasukhan:

> Lillestrøm har jo prikk lik som Roma untatt fargene. Det er fordi det er samme sponsor.

Det er vel heller same draktprodusent...

Comment

Var det jeg mente, sorry.

Gleder meg til å se dem spille 9. april med disse draktene! Bortedrakten til Keeper like jeg ikke så godt..

Comment

Er litt konservativ ved sånne ting og trenger litt tid til å bli vant med de nye draktene - jeg hadde vel bare blitt fornøyd hvis de hadde presentert de gamle draktene om igjen

Hjemmedrakten er absolutt ok, synes jeg, men likte bedre med nesten bare blå.

Bortedrakten er den positive overraskelsen for meg. Klart bedre en helt hvit. Men svart var best

Keeperdraktene er en nedtur. Var for så vidt vanskelig/umulig å toppe den lyseblå, men den nye grå synes jeg er rett og slett dårlig. Stakkars Arni. Da liker jeg faktisk den oransje bedre.

ICA-reklamen på shortsene er ille.
                            Beaker

Comment

Den grå keeper drakta tror jeg er lik den Arsenal brukte før. Jeg elska den Lyseblå. Peneste keeperdrakta jeg har sett. Synd vi ikke tar den videre

Comment

Digger den grønne detaljen jeg og! Synes også den 1913-skjorta er ganske kuul...

Comment

Working...
                                X