Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VPN Podcast

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• glass-mannen
    replied
    Re: VPN Podcast

nei men går ann å være litt posetiv!bra jobbet gutter....

Leave a comment:

• Rossi
    replied

syns dette var bra jeg, til å være første gangen.. Innholdet i innslaget til Gabardinmannen var i alle fall genialt. Mangler kanskje litt på fremøringen,men regner med det blir bedre etterhvert. Ellers synes jeg VPN Podcast er et kjempe bra tiltak! håper det blir mye bra sendinger i fremtiden!

Stå på, gutta!!

Leave a comment:

• Erlink_gammel
    replied

Jeg tror også dere vil tjene på å ha "amatør-preget", men akkurat sånne kåser-saker som gabardinmannen blir uendelig mye fetere om det er litt tight fremføring.

Men pludring om vålerenga og alle bønda er riktig så festlig når det er litt løst.

Leave a comment:

• hiphop
    replied

Vi takker for alle konstruktive kommentarer, enten på mail eller her. Og ser også selv i vår navlebeskuende verden at vi har ting å ta tak i

Det kan nevnes at vi jobber sånn passe intenst med lydbildet og kvaliteten, samt litt ryddigere og tightere innhold. Og ikke minst har vi noen småartige ess i ermet, tror vi.

At det blir helproft og glatt som Radio1 eller noe sånt er et stort spørsmålstegn, det kan hende at våre folk høres best ut som glade amatører...hehe.

Hilsen Gruppo Del VPNPodcasto

Leave a comment:

• Erlink_gammel
    replied

Jeg har definitivt forhåpninger om at dette kan bli veldig bra. Men vi gjør dem en bjørnetjeneste ved å hylle dem i endeløs beundring. Derfor sutrer jeg

Leave a comment:

• superman
    replied

Sitat: Den man, 05 februar 2007 12:59 skrev Erlink:

> Nå kommer sutre-Erling igjen:

>

> Jeg syntes podcasten var helt grei, men at gabardinmannen er dobbelt så bra i skriftlig form som muntlig. Kanksje hadde det vært en idé å øve på det man leste, før man leste det. Fått inn litt mere punch i punchlines. Evt latt noen andre lese høyt.

>

> Minner om at Podcast faktisk kan redigeres og dermed også prefeksjoneres hvis man driter seg ut...

Enig, men dette var den første gangen dems da, og dem sier mot slutten at det er bare å komme med kommentarer. Så gi det litt tid så blir det nok bra - tror jeg.

Syns VPN begynner å bli veldig bra!

Leave a comment:

• Erlink_gammel
    replied

Nå kommer sutre-Erling igjen:

Jeg syntes podcasten var helt grei, men at gabardinmannen er dobbelt så bra i skriftlig form som muntlig. Kanksje hadde det vært en idé å øve på det man leste, før man leste det. Fått inn litt mere punch i punchlines. Evt latt noen andre lese høyt.

Minner om at Podcast faktisk kan redigeres og dermed også prefeksjoneres hvis man driter seg ut...

Leave a comment:

• Dorian Stefan
    replied

Lo så jeg grein av gabardinmannen. Mannen er et geni

Lovende greier dette, stå på karer.

Dorian Stefan

Leave a comment:

• Sasukhan
    started a topic VPN Podcast

VPN Podcast

Herlig lyttestoff!