Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hovi glipper for Vålerenga

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hovi glipper for Vålerenga

http://www.nettavisen.no/ioslo/article887811.ece

Det ser ikke ut til at Hovi blir Vålerengas nye talentspeider. Det er synd at det virker som om at Hovi ikke kan vente til at VIF kan ansette en talentspeider. På den annen side så er det bra at vi velger å vente med en ansettelse i og med at det økonomiske ikke er på plass.

Re: Hovi glipper for Vålerenga

Nå er jeg stor fan av Tom Henning, men har han et stort nok nettverk til å gjøre en god nok jobb? Jeg tviler litt.

Comment

Sitat: Den man, 05 februar 2007 14:52 skrev VIFpatriot:

> Nå er jeg stor fan av Tom Henning, men har han et stort nok nettverk til å gjøre en god nok jobb? Jeg tviler litt.

>

Den første kandidaten var vel Thomas Berntsen - noe som underbygger påstanden om at Vålerengas nettverk er ekstremt lite. Trenerkandidatene var en tidligere landslagssjef som var på tv hver helg og han vi ser hver dag på treningsfeltet. Direktørkandidatene var to tidligere spillere, sjefen for HamKam og en avdelingsleder for den største sponsoren vår. Vi har hatt to kandidater til jobben som sjefsspeider, og begge har vært tidligere spillere. Vi henter stort sett spillere som spiller, eller har spilt, i Norge. Unntakene går det som regel veldig dårlig med.

Med andre ord så er det å ha et stort nettverk ikke nødvendigvis et kritiere - i hvert fall ikke hvis du vil jobbe i Vålerenga...

Comment

Jeg burde bli talentspeider for Vålerenga!

Tror nok mange etterhvert vil innse at jeg er rette mann
        Man må delta for å vinne

Comment

Working...
        X