Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Betaling for treningskamp

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Betaling for treningskamp

For det første. Jeg synes i utgangspunktet at det er latterlig å ta seg betalt for en treningskamp. Jeg mener det er regulær utsuging av supportere. Men jeg kan også se at det er en fin ekstrainntekt for klubben i en periode hvor man ikke har de inntektene man har ellers i året.

Men jeg så på rbk.no at de har gratis inngang for sesongkort-innehavere på sine treningskamper. Det synes jeg ville vært en fin fjær i hatten for dem som har kjøpt sesongkort, og man vet aldri. Kanskje man tilogmed hadde solgt et par kort ekstra om folk så det var penger å spare også på treingskampene...

Hvorfor ikke innføre dette hos oss også, Vålerenga?

[url]www.digitalsport.no[/url]

Re: Betaling for treningskamp

Burde vært en selvfølge egentlig. Dette er jo også noe man kunne reklamert for på starten av sesongkortsalget. "Kjøper du kort, får du se alle treningskamper gratis".

Tror vi faktisk som nevnt, kunne solgt litt ekstra. Sparer en god del mere kroner da.

Comment

Sitat: Den tor, 08 februar 2007 13:57 skrev VIFpatriot:

> Burde vært en selvfølge egentlig. Dette er jo også noe man kunne reklamert for på starten av sesongkortsalget. "Kjøper du kort, får du se alle treningskamper gratis".

>

> Tror vi faktisk som nevnt, kunne solgt litt ekstra. Sparer en god del mere kroner da.

>

>

>

>----------------------------------------------------------------

>

>

>Kan ikke like godt kamper i RL, cup og e-cup også være gratis for de med sesongkort? Disse fantastiske supporterne som faktisk betaler et par tusen for en hel sesong. Det har de fortjent! Burde faktisk fått trøye og skjerf også.

Comment

Sitat: Den tor, 08 februar 2007 14:28 skrev usbenga:

> Sitat: Den tor, 08 februar 2007 13:57 skrev VIFpatriot:

>

> > Burde vært en selvfølge egentlig. Dette er jo også noe man kunne reklamert for på starten av sesongkortsalget. "Kjøper du kort, får du se alle treningskamper gratis".

> >

> > Tror vi faktisk som nevnt, kunne solgt litt ekstra. Sparer en god del mere kroner da.

> >

> >

> >

> >----------------------------------------------------------------

> >

> >

Kan ikke like godt kamper i RL, cup og e-cup også være gratis for de med sesongkort? Disse fantastiske supporterne som faktisk betaler et par tusen for en hel sesong. Det har de fortjent! Burde faktisk fått trøye og skjerf også.

Selvsagt ikke andre type arangementer, vi skal da tjene penger. Men mener absolutt de med kort fortjener en liten gulerot som dette.

Comment

Sitat: Den tor, 08 februar 2007 14:31 skrev VIFpatriot:

> Sitat: Den tor, 08 februar 2007 14:28 skrev usbenga:

> > >

> > >

> Kan ikke like godt kamper i RL, cup og e-cup også være gratis for de med sesongkort? Disse fantastiske supporterne som faktisk betaler et par tusen for en hel sesong. Det har de fortjent! Burde faktisk fått trøye og skjerf også.

>

>

> Selvsagt ikke andre type arangementer, vi skal da tjene penger. Men mener absolutt de med kort fortjener en liten gulerot som dette.

>

>

>----------------------------------------------------------------

>

>

>Forstår egentlig ikke hvorfor. De med sesongkort har allerede en god deal i form av rabattert pris. Hvorfor skal man da ha enda flere økonomiske fordeler?

At noen syns de bruker mye penger på Enga skyldes vel kanskje aktiviteter før og etter kamper!?

Så nei, betal den 50-lappen med glede!

Comment

Sitat: Den tor, 08 februar 2007 13:53 skrev viffvoff:

>

> For det første. Jeg synes i utgangspunktet at det er latterlig å ta seg betalt for en treningskamp. Jeg mener det er regulær utsuging av supportere. Men jeg kan også se at det er en fin ekstrainntekt for klubben i en periode hvor man ikke har de inntektene man har ellers i året.

>

> Men jeg så på rbk.no at de har gratis inngang for sesongkort-innehavere på sine treningskamper. Det synes jeg ville vært en fin fjær i hatten for dem som har kjøpt sesongkort, og man vet aldri. Kanskje man tilogmed hadde solgt et par kort ekstra om folk så det var penger å spare også på treingskampene...

>

> Hvorfor ikke innføre dette hos oss også, Vålerenga?

>

Det koster jo litt å arrangere en kamp også da. Det skal være vakter og styr. De skal jo ha betalt... Så skal det varmes opp, lyses og det skal være speaker osv osv. 50kr for inngang tror jeg går ganske i null...
            Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
            [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Sitat: Den tor, 08 februar 2007 14:44 skrev qxvrea:

> Det koster jo litt å arrangere en kamp også da. Det skal være vakter og styr. De skal jo ha betalt... Så skal det varmes opp, lyses og det skal være speaker osv osv. 50kr for inngang tror jeg går ganske i null...

----

Jeg husker ikke riktig hvor mange som var på kampen mot Lyn. Men si det var ca. 2300 personer som betalte en femtilapp.

Jeg tror ikke det koster 115 000 å arrangere en treningskamp.

[url]www.digitalsport.no[/url]

Comment

Man vet jo aldri hvor mange som kommer på en kamp(vet at det kommer mange på lyn-kampene). Så det blir vel bare satt en fast sum!!!
                Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Bor for tia i Athen og greia her er at dem selger sesongkorta til ca 275 euro for gate7(supportera). Men da faaru cl(evnt. uefa-cup ), cup, serie, trenings ( alt hjemme) inkludert, hvilket betyr at man i praksis har 19000 betalende tilskuere i minimum paa ALLE kampa (detta gjelder Olympiacos). I tillegg ere totalt haaploest aa faa billetter til cl uten kort,hvilket enkelt og greit betyr at du skafferei det hvis du er intressert, som igjen betyr at salget gaar rimlig greit unna. . .
                  BASSE

Comment

En treningskamp er en treningskamp. Vil man ikke betale 50 kroner, blir man rett og slett hjemme.

Hva blir det neste? Kreve gratis reise med kollektiven?

Skjønner ikke folk at Vålenga som klubb ikke har flust med kroner? Vi har ikke råd til all verden av spillere, allikevel skal folk ha mer rabatt. Skjønn det den som kan.

Jeg regner selvfølgelig med at folk som synes detta er for dyrt og latterlig, driter i tabellplassering.

Lenge leve!
                    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

For en gangs skyld enig med flem, grine over en femtilapp, get a life
                      BESKO BOYS avd 0658, tidligere 0657

Comment

Sitat: Den tor, 08 februar 2007 18:24 skrev Flem:

> Hva blir det neste? Kreve gratis reise med kollektiven?

Betaler man månedskort får man reise så mye man vil.

Comment

Sitat: Den tor, 08 februar 2007 23:21 skrev FrankO:

> Sitat: Den tor, 08 februar 2007 18:24 skrev Flem:

> > Hva blir det neste? Kreve gratis reise med kollektiven?

>

> Betaler man månedskort får man reise så mye man vil.

Men bare til hjemmekampene og bortekampen mot Lyn.

Jeg er enig i at sesongkort burde gitt gratis inngang på treningskamper.

in Absinthia

Comment

I fjor ga sesongkort gratis inngang på rekruttkampene

på Voldsløkka. Håper det er slik i år også.

Og at flere tar turen.

hbrx.

Comment

Sitat: Den tor, 08 februar 2007 23:27 skrev Hjesus:

> Sitat: Den tor, 08 februar 2007 23:21 skrev FrankO:

>

> > Sitat: Den tor, 08 februar 2007 18:24 skrev Flem:

> > > Hva blir det neste? Kreve gratis reise med kollektiven?

> >

> > Betaler man månedskort får man reise så mye man vil.

>

> Men bare til hjemmekampene og bortekampen mot Lyn.

>

> Jeg er enig i at sesongkort burde gitt gratis inngang på treningskamper.

>

>

>__________________________________________________ ______________

>

>

>Merker at jeg begynner å bli litt småirritert nå.

Hvorfor skal sesongkort gi enda flere fordeler?

Er lei av den holdningen enkelte sesongkortinnehavere har, at de er en slags OVERsupporter.

Nå er jeg en fri sjel, som av prinsipp ikke vil være medlem i noe eller være bundet til noe utover det helt nødvendige, slik at sesongkort eller medlemskap i VIF/Klanen er utelukket.

Det medfører at jeg betaler vesentlig mer kroner pr kamp enn det sesongkortene gjør.

De få gangene jeg får billetter til UBC drar jeg ned i Sjappa og legger igjen noen hundringer der i stedet.

Jeg syns det er helt patetisk å gnåle om hvor dyrt det er å gå på kamp. Her i Norge er det faktisk veldig billig å se toppfotball. Og da i tillegg komme trekkende med at det er for drøyt å betale en 50-lapp for en treningsmatch - vel, jeg blir faktisk litt målløs.

Comment

Working...
                              X