Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vpn podcast del 2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rossi
    replied
    Re: Vpn podcast del 2

Var det Gabardinmannen som va 2. programleder i dag?

Leave a comment:

• ThomasEnga
    replied

Podcast 5 var veldig bra.

Skryt til vpn

Leave a comment:

• Arnehgr
    replied

Mener det stadig blir bedre- Noe bedre lyd på de to programlederne, Garbdinmannen kan muligens legge neste opplesning utenom middagen, men morsom er han. Dette er et glitrende initiativ og lykke til videre.

Leave a comment:

• hiphop
    replied

Jepp, og det er VPN lei seg for. Podcasten var klar fredag, men den dukket aldri klar opp hos IT-avisen der vi hosta den. Den kom faktisk aldri. Andre gangen det skjedde, nå er podcasten flytta til noen amerikanske greier. Vi håper det funker bedre der.

Leave a comment:

• ThomasEnga
    replied

Synd at ikke podcasten blir lagt ut den dagen den blir laget.

Er jo litt kjedelig å høre om fredagens nyheter.

Ellers så hadde det vært gøy å ha akuelle gjester i studio.

Håper man kan se fram mot Royal League,fokusere litt mere på Vålerenga enn andre lag og se nærmere på spillerstallen i neste utgave.

Leave a comment:

• hiphop
    replied

Og da er nr 3 i rekken tilgjengelig, hør og nyt (eh...)

Leave a comment:

• dikern
    replied

Sitat: Den søn, 18 februar 2007 15:29 skrev Medgangssupporter:

> må innrømme at jeg skrudde podcast del 2 av ganske fort da ukas låt kom, jeg er mer interessert i fotball enn gothmusikk

Da håper ihvertfall jeg at du er glad i sjangeren Parkometerpønk. For nå er episode 3 tilgjengelig herfra: http://m.podshow.com/media/7019/epis...02-19-2007.mp3

Du kan også gå inn på siden http://vpn-podcast.podshow.com og laste ned de andre. Eller bruke abonnentslinken som er: http://www.podshow.com/feeds/vpn-podcast.xml

Det kommer info på VPN.no ganske snart også. Vi håper at denne tjenesten kan gi oss litt bedre forutsigbarhet enn det vi har hatt med ITavisen.

Leave a comment:

• Medgangssupporter
    replied

må innrømme at jeg skrudde podcast del 2 av ganske fort da ukas låt kom, jeg er mer interessert i fotball enn gothmusikk

Leave a comment:

• dikern
    replied

Sitat: Den søn, 18 februar 2007 14:44 skrev Medgangssupporter:

> hvor blir det av del 3? skulle komme lørdag kveld ifølge dagboka

Den er lastet opp til ITavisen, og er ferdig. Det er litt problemer med den tjenesten og det får desverre ikke vi gjort noe med. Tror kanskje de stenger den for nye episoder i helgene eller noe, iogmed at de har et ansvar i forhold til musikken.

Vi driver å ser på andre muligheter for å distribuere den. Er ikke annet enn å smøre seg med tolmodighet og kanskje drikke opp restene fra gårdsdagens fest.

Evt kan du prøvekjøre ukas låt som er Blodbank med Båndtvang, denne finner du på uhort.no

Leave a comment:

• Medgangssupporter
    replied

hvor blir det av del 3? skulle komme lørdag kveld ifølge dagboka

Leave a comment:

• Mølla
    replied

Fornøyelig å høre på, la det inn på mp3-spilleren så hadde underholdning mens jeg var på vei til skolen. Ingenting å si noe på verken innholdet eller gjennomføringen, og "programlederne" hadde en behagelig radiostemme å høre på. Eneste er lyden men virker som det jobbes en del med det. Håper dette blir fast fra VPN

Leave a comment:

• Arnehgr
    replied

Kjempegøy. Både innsiktsfulle kommentarer fra de to programlederne og flott levert av mannen med frakk. Fortsett slik, og jeg er overbevist om at lyden fikser dere etterhvert.

Leave a comment:

• Dorian Stefan
    replied

Sitat: Den man, 12 februar 2007 16:56 skrev Rossi:

> jævla bra podcast gutter!! bare lyden som er litt fucka,men d gjør jo ingenting når dere leverer som dere gjør!

>

>

Jepp. Litt ekko her og der, men innholdet er jo fornøyelig.

Dorian Stefan

Leave a comment:

• Rossi
    replied

jævla bra podcast gutter!! bare lyden som er litt fucka,men d gjør jo ingenting når dere leverer som dere gjør!

Leave a comment:

• hiphop
    replied

Del 2 er ute, og funker (foreløpig...

Leave a comment:

Working...
X