Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Berre og fallesyken

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Berre og fallesyken

Så at Kjell H. hevdet at han ikke hadde sett Morten Berre filme en eneste gang, og at VPNs dagbok langt på vei var enige.

Vel, jeg er uenig, uten at det nødvendigvis er noe galt i det

For å være helt ærlig(og det må vi vel være), så har han fortsatt en tendens til å falle vel lett. Og så lenge det er en del av stilen hans, synes jeg forsåvidt at det er helt greit. Bare det ikke blir så lett at det ser teit ut.

Men selv med Vålerenga-briller så må man vel innrømme at gutten ikke trenger den kraftigste skubben for å falle?

[url]www.digitalsport.no[/url]

Re: Berre og fallesyken

Kan det ikke ganske enkelt skyldes at Morten er en kløne? Synes ikke det ser ut som han med overlegg kaster seg/filmer, men rett og slett snubler e.l.

Minner meg om en kompis på guttelaget som rett og slett hadde så dårlige motoriske evner at det skulle veldig lite til for at han datt i bakken. Andre igjen måtte skytes for at de skulle falle, pga av god balanse og styrke holdt de seg oppe lenge. Tror Morten 'faller' under den første kategorien.

Ikke misforstå, jeg liker Morten og spillestilen hans veldig godt. Han er en av få her i landet som prøver å utfordre en-mot-en, -selv om det ikke alltid lykkes så prøver han igjen. Det trenger vi.

Comment

Berre var jo kriminell til å kaste seg før, og det var han i starten hos oss også. Husker spesiellt første året der han kom igjennom på hjørnet av 16-meteren og hadde fri bane til målet med bare keeperen igjen. Med engang han merket at det var noen bak sak, kastet han seg rett ned uten at det var i nærheten av noe kontakt og kasta bort en kjempemålsjanse. Jævlig irriterende og det kom noen melding fra bredden da.

Etterhvert skjerpet han seg og andre året og utover så har han sluttet med dette. Han er fortsatt relativt lett å "tippe overende" men da er det kontakt og vi har fått noen straffer på det. Det er faktisk litt bedre enn de som nekter å dette for de får sjelden(ere) straffe.

Comment

Jo da, Berre har falt og filmet mange ganger, men han har også blitt mye bedre, og det virker som han har blitt bevist på å ikke gjøre det. Forrige sesong var han jo en av de som kjempet, og satte inn sklitaklinger også. Jeg var veldig skeptisk til Morten i starten, men han har blitt en a de spillerne jeg er mest glad for å se i blått.
        Stolt eier av "sjefskommentaren" 1 april 08. RIP Maya.

Comment

Sitat: Den fre, 31 mars 2006 13:01 skrev Galroth:

>

> Jo da, Berre har falt og filmet mange ganger, men han har også blitt mye bedre, og det virker som han har blitt bevist på å ikke gjøre det. Forrige sesong var han jo en av de som kjempet, og satte inn sklitaklinger også. Jeg var veldig skeptisk til Morten i starten, men han har blitt en a de spillerne jeg er mest glad for å se i blått.

Helt enig! Berre var veldig viktig for Enga, både i 2004 og i fjor, og har skjerpa seg veldig siden tiden før Enga når det gjelder å falle.

Comment

Husker dere da han nesten tok ballen fra reitmaier? Hehe...

Comment

Sitat: Den fre, 31 mars 2006 11:40 skrev viffvoff:

>

> Så at Kjell H. hevdet at han ikke hadde sett Morten Berre filme en eneste gang, og at VPNs dagbok langt på vei var enige.

>

> Vel, jeg er uenig, uten at det nødvendigvis er noe galt i det

> For å være helt ærlig(og det må vi vel være), så har han fortsatt en tendens til å falle vel lett. Og så lenge det er en del av stilen hans, synes jeg forsåvidt at det er helt greit. Bare det ikke blir så lett at det ser teit ut.

>

> Men selv med Vålerenga-briller så må man vel innrømme at gutten ikke trenger den kraftigste skubben for å falle?

>

----

Helt uenig i dette du skriver her.

Jeg mener han falt lett tidligere, dette var noe han dro med seg inn i Enga. Etter første sesong forsvant denne 'dettinga', ikke aner jeg hvorfor, men borte ble det. Forrige sesong, var han (som andre nevnte), en av de som jobbet mest og hardest. Masse bra taklinger, lange løp og med døden som innsats foran kassa (ihvertfall første halvdel).

Berre er en sjeldenhet i norsk fotball, han er en av få som klarer å behandle en ball. I tillegg er han meget dyktig på å lese neste trekk, både fra med- og motspillere.

Berre har iallefall en stor stjerne hos meg.
              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Sitat: Den fre, 31 mars 2006 17:30 skrev Flem:

> Sitat: Den fre, 31 mars 2006 11:40 skrev viffvoff:

>

> >

> > Så at Kjell H. hevdet at han ikke hadde sett Morten Berre filme en eneste gang, og at VPNs dagbok langt på vei var enige.

> >

> > Vel, jeg er uenig, uten at det nødvendigvis er noe galt i det

> > For å være helt ærlig(og det må vi vel være), så har han fortsatt en tendens til å falle vel lett. Og så lenge det er en del av stilen hans, synes jeg forsåvidt at det er helt greit. Bare det ikke blir så lett at det ser teit ut.

> >

> > Men selv med Vålerenga-briller så må man vel innrømme at gutten ikke trenger den kraftigste skubben for å falle?

> >

>

> ----

>

> Helt uenig i dette du skriver her.

> Jeg mener han falt lett tidligere, dette var noe han dro med seg inn i Enga. Etter første sesong forsvant denne 'dettinga', ikke aner jeg hvorfor, men borte ble det. Forrige sesong, var han (som andre nevnte), en av de som jobbet mest og hardest. Masse bra taklinger, lange løp og med døden som innsats foran kassa (ihvertfall første halvdel).

> Berre er en sjeldenhet i norsk fotball, han er en av få som klarer å behandle en ball. I tillegg er han meget dyktig på å lese neste trekk, både fra med- og motspillere.

> Berre har iallefall en stor stjerne hos meg.

Enig med deg her. Synes berre har forandret sef merkbart etter at han kom til oss(selv med mine store enga briller på). Dog skjønner jeg godt at andre lag henger seg opp i fortiden. Vi og andre supportere er vel ganske like der.
                When the facts change, so does my opinon

Comment

Working...
                X