Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Den andre spilleren...

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Den andre spilleren...

VIF uttalte at 2 spillere skulle leies før overgangsvinduet stengte. Nå er derimot èn kjøpt, og derfor lurer jeg på hvem de/den siste er...

Noen som vet?
    Man må delta for å vinne

Re: Den andre spilleren...

Regner med at Reka og resten av klubben venter med å komme med noen navn før i morgen tidlig. De vil vel bruke morgendagens dato for alt det er verdt. Husk at det er 1. april i morgen, så blir ikke overrasket om Carew er klar for Vålerenga i morgen. Hvorfor begense det til en kar fra Lørenskog, jeg tror faktsk Ronaldinho er klar for oss i morgen jeg..

Comment

Men overgangs vinduet er stengt.

Kan hende de har signa en men ikke har offentligjort ennå

Comment

Jepp...veit det.. men tenker bare på hvilke navn som fort kan bli dratt opp i morgen i media.

Sansynligvis så er det vel en belgisk kantspiller som Reka spellte med på midten av 90 tallet..

Er jo ikke sikkert at det er noen fler som kommer inn, men det er jo lov å håpe..

Hvis det skulle hvise seg at det ikke kommer inn en venstre kantspiller så begynner jeg å lure. Husker at klubben gikk ut å sa de ønsket en venstre kantspiller tidlig i høst, og har de ikke klart å få inn en i løpet av et halvt år, da begynner jeg å lure.

De har jo hele tiden sagt at problemet nå er at de ikke ønsker å kjøpe noen som ikke styrker laget. Jeg må jo si at jeg sikkert kan nevne mange venstrekanter bare i norden som kunne akkurat det, Men men..

Comment

Jeg tror det blir Mikel

Comment

Synes jo det er rart at ikke media har plukket det opp hvis vi faktisk har signert noen. Må si meg enig at det er rart vi ikke har klart å få fatt i noen på 6 mnd. Venstre kant har jo vært prioriter siden sesongslutt. Virket ikke som de var voldsomt kritiske før de hentet han nye spisen. Bohinen hadde jo ikke engang sett ham spille

Comment

Sigurd Rushfeldt a??

Hadde vel ikke vært særlig dumt det da!!
              En by!!

Ett lag!!

Comment

Sitat: Den lør, 01 april 2006 10:49 skrev tramppåenfugl:

> Sigurd Rushfeldt a??

> Hadde vel ikke vært særlig dumt det da!!

Overgangsvinduet har vært stengt i 10timer og 49minutter da du skrev dette. Etter all sannsynlighet så ville media snappet denne nyheten hvis det hadde vært reelt. Men tanken er ikke dum....

Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Står i dagsavisen at Bohinen hadde enda en spiller på gang i går men han glapp i siste liten

Comment

Jaja.. Ser nok ut som vi får klare oss med de spillerne vi har frem til sommeren. Håper Derek får kantrollen i år, så Daniel blir spiss.

Comment

Working...
                    X