Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Dagbladet titter på TL talentene

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dagbladet titter på TL talentene

Først ut Steinar Strømnes

http://www.dagbladet.no/sport/2006/03/21/461373.html

Re: Dagbladet titter på TL talentene

Deilig å se en litt mer orginal artikkel om fotball en det vanlige. Fokus på unge talenter er veldig bra, og spennende lesning. Ekstra hyggelig er det jo selvfølgelig når det er en av våre, og mens alle maser om Roberts har jeg mer tro på Steinar i år.
    Stolt eier av "sjefskommentaren" 1 april 08. RIP Maya.

Comment

Dagbladet er vel den av de største avisene som er mest opptatt av å skrive om talentene i norsk fotball. Har sett flere ganger at de har gått gjennom ungdomslandslagene og hvor trenerne på de forskjellige nivåene har fortalt litt om hver og pekt de "største" talentene. Enig i at dette er spennende lesing og håper mer av disse fra Dagbladet.
      FULL PAKKE!

Comment

Enig at DB har levert mye bra på denne fronten i det siste.. Ser gjerne flere slike reportasjer..
        Fristilt!

Comment

Jeg synes han kunne fått mere kredit. Han spilte tross alt også e-cup i fjor. Riktig nok stilte vi med b-lag, men fakta er fakta!!

Comment

Sitat: Den lør, 01 april 2006 22:16 skrev Glenn Hoddle:

> Jeg synes han kunne fått mere kredit. Han spilte tross alt også e-cup i fjor. Riktig nok stilte vi med b-lag, men fakta er fakta!!

---

Stussa på det samme. Er nok bare dårlig research. For obligatoriske kamper fikk han...

[url]www.digitalsport.no[/url]

Comment

Working...
            X