Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bråk etter OB-Brann

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Bråk etter OB-Brann

Selv Wikipedia har fått med seg hva ITK står for.

http://no.wikipedia.org/wiki/Casual#Uttrykk

Comment

Sitat: Den tir, 27 februar 2007 22:08 skrev Dorian Stefan:

> Sitat: Den tir, 27 februar 2007 22:01 skrev VIF-for alltid:

>

> > Kan ikke dere som vet, forklare meg - og andre som lurer, hva "itk" står for da?

>

> Spør Pondus han har intialene itk på kornet

> Han har vært å lest inne på iskoboysforumet og prøvd å legge 2 +2 sammen og fått tja...5,11.

>

> Dorian Stefan, som lurer på om det er noe som heter forumterrorister

>

Etter litt frem og tilbake har vi altså fått vite at itk = in the know. Jeg skrev vel noe sånt kl. 2150 at det dreide seg om de som er innvidd, og dermed også har tilgang på lukket forum. Så 2+2 er vel fortsatt 4. Er vel bedre å være forumterrorist enn å slåss i gatene. Så lenge man fortsetter å dra klubben vår ned i søla får man tåle litt pepper på nettet også. Man er jo heller ikke nødt til å lese i tråder som dette.

Comment

Jeg lurer på om det finnes noe mulighet for å være noe i mellom fotballterrorist og forumterrorist.

Vifsupporter f.eks. Men da kommer jo dette vanskelige spørsmålet alltid opp. Hvor langt unna er man der A-laget til Vålerenga spiller kamp?

Comment

Sitat: Den ons, 28 februar 2007 02:39 skrev Baronen:

> Jeg lurer på om det finnes noe mulighet for å være noe i mellom fotballterrorist og forumterrorist.

>

> Vifsupporter f.eks. Men da kommer jo dette vanskelige spørsmålet alltid opp. Hvor langt unna er man der A-laget til Vålerenga spiller kamp?

>

Det jeg sikter til Baronen, er at man slåss mot Bergensere (Lyn-Brann) i Spikersuppa samtidig som A-laget vårt spiller i Molde. Da er du langt unna...

Comment

> Det jeg sikter til Baronen, er at man slåss mot Bergensere (Lyn-Brann) i Spikersuppa samtidig som A-laget vårt spiller i Molde. Da er du langt unna...

>

>

Ja, ca 500 kilometer. Og poenget er?

Comment

Sitat: Den ons, 28 februar 2007 10:48 skrev Baronen:

>

> > Det jeg sikter til Baronen, er at man slåss mot Bergensere (Lyn-Brann) i Spikersuppa samtidig som A-laget vårt spiller i Molde. Da er du langt unna...

> >

> >

>

> Ja, ca 500 kilometer. Og poenget er?

>

Hva er poenget med å slåss med Bergensere i Oslo når Enga spiller i Molde?

Comment

Sitat: Den ons, 28 februar 2007 10:51 skrev Pondus:

> Hva er poenget med å slåss med Bergensere i Oslo når Enga spiller i Molde?

>

Denne setninga kan du stoppe omtrent hvor som helst, men resultatet av spørsmålet faller i bunn og grunn på det samme.

Hva er poenget med å slåss med bergensere i Oslo når Enga spiller i Molde?

Hva er poenget med å slåss med bergensere i Oslo når Enga spiller?

Hva er poenget med å slåss med bergensere i Oslo?

Hva er poenget med å slåss med bergensere?

Hva er poenget med å slåss?

Jeg regner med at det ikke kommer noe intellektuelt svar på de spørsmålene, så jeg stiller like gjerne spørsmålet annerledes.

Hva er poenget med å spille med bergensere i Oslo når Enga slåss i Molde?
                in Absinthia

Comment

Det var jo bare to-tre hundre stående Vålerengasupportere i Molde.

Hvor var de resterende 10.000?

sitat Hjesus :Hva er poenget med å være i Oslo når Enga spiller i Molde?

Her er vel poenget! Hvem sjekka hva alle de som ikke var i Molde holdt på med. Hadde de gitt beskjed om at de måtte til svigermor på kaffe?

Når de da slåss mot bergensere, så gjør de det i hvertfall ikke i tilknytning til et Vålengaarrangment. Og det er jo folk vanligvis glade for. Så poenget må jo da være at, de hadde ikke anledning å dra på kamp. Og holdt da på med en annen hobby, som da heller ikke kunne relateres til Vålerenga.

Comment

Working...
                  X