Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tono avgift

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: TONOAVGIFT FOR KLANEN

> Jada, jeg skjønte at oppslaget på VPN i dag var aprilsnarr. Men jeg synes likevel det er et poeng gjemt inni der et sted: Nå har Klanen i all hovedsak sunget de samme melodiene i 10 (?) år. Det er på tide å finne på noe nytt!

> Hilsen Chrise, musiker og medgangssupporter

Ja, du er jo musiker så da er det vel bare å sette seg ned å jobbe?

Ellers kan jeg jo også si at jeg gikk rett på limpinnen selv, og var igang med å skrive masse om hvor latterlige tono var før jeg skjønte at dagen denne nyheten kom ikke var tilfeldig...

Comment

Haha.

Der gikk jeg rett på. Skulle akkurat til å sende en mail til TONO og få ut min vrede

Comment

JÆVLIG bra aprilspøk!!

Denne var rett og slett utrolig bra!

All ære til de som lagde den!
        En by!!

Ett lag!!

Comment

Vel, så mye rart som TONO faktisk finner på, så var ikke spøken så far out... Bl.a. vil de jo pålegge arbeidsplasser der folk hører på radio avgift.

- lille i

Som ikke gikk på denne, men Klassekampens "nyhet" om at Memo og Ny Tid skulle fusjonere gikk inn i det morratrøtte huet mitt i går...

Comment

Sitat: Den søn, 02 april 2006 14:33 skrev lille i:

> Vel, så mye rart som TONO faktisk finner på, så var ikke spøken så far out... Bl.a. vil de jo pålegge arbeidsplasser der folk hører på radio avgift.

>

For å sette det mer på spissen, så pålegger Tono utesteder som har flygel/piano utstilt i lokalet for avgift, selv om musikker spiller egen kompenerte låter, eller om den kun står til pynt.

Så egentlig er det rart at Tono ikke har pålagt supportere med trommer Tono avgift.
            Glenn Hillstrand

Comment

Sitat: Den søn, 02 april 2006 14:33 skrev lille i:

> - lille i

> Som ikke gikk på denne, men Klassekampens "nyhet" om at Memo og Ny Tid skulle fusjonere gikk inn i det morratrøtte huet mitt i går...

Den hadde jeg faktisk ikke skjønt før akkurat nå
              Beaker

Comment

Sitat: Den søn, 02 april 2006 15:02 skrev Teng:

> Sitat: Den søn, 02 april 2006 14:33 skrev lille i:

>

> > Vel, så mye rart som TONO faktisk finner på, så var ikke spøken så far out... Bl.a. vil de jo pålegge arbeidsplasser der folk hører på radio avgift.

> >

>

> For å sette det mer på spissen, så pålegger Tono utesteder som har flygel/piano utstilt i lokalet for avgift, selv om musikker spiller egen kompenerte låter, eller om den kun står til pynt.

>

> Så egentlig er det rart at Tono ikke har pålagt supportere med trommer Tono avgift.

hehehe burde gjøre det!

Comment

Working...
                X