Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Holm og Grindheim stiller HØYE krav *

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Re: Holm og Gridheim setterHØYE krav

Minner vel litt om Hoseth. Liker seg best i et mellomledd, bak spissene, men som vi ikke har i vår vanlige 4-4-2.

Comment

Nå er det viktig at Aalbu får på plass en ny kontrakt til Arni. Gjerne også forlenge avtalen med Grindheim et par år.

Comment

Sitat: Den tor, 05 april 2007 00:16 skrev Carew_Rulez:

>

> Bare Grindheim igjen da, den viktigste spilleren....

> Så kan jeg sove godt igjen

-----------------------

Grindheim og DFH krevde i utgangspunktet like mye. (Har de samme agent?) Nå som Daniel har signa, må vel kontrakten hans kunne funke som en mal for hva Grindheim kan forvente seg?

- Dvs. reint bortsett fra at Grindheim er hakket bedre og bør få et "kapteinstillegg" ifht. til DFH sin lønn...

Men såå gedigen forskjell på de to sine kontrakter bør det vel ikke bli?

Comment

Sitat: Den fre, 06 april 2007 15:17 skrev san Paolo:

> Sitat: Den tor, 05 april 2007 00:16 skrev Carew_Rulez:

> >

> > Bare Grindheim igjen da, den viktigste spilleren....

> > Så kan jeg sove godt igjen

> -----------------------

>

> Grindheim og DFH krevde i utgangspunktet like mye. (Har de samme agent?) Nå som Daniel har signa, må vel kontrakten hans kunne funke som en mal for hva Grindheim kan forvente seg?

> - Dvs. reint bortsett fra at Grindheim er hakket bedre og bør få et "kapteinstillegg" ifht. til DFH sin lønn...

> Men såå gedigen forskjell på de to sine kontrakter bør det vel ikke bli?

>

>

Jo absolutt. Grindheim er etablert på klubb og landslag. DFH er en spiss som så langt ikke scorer mye og har hatt varierende prestasjoner. DFH har prestert bra i vinter (men få mål...), og kan komme fryktelig i år. Men pr i dag mener jeg man knapt kan sammenligne de to. Om de får lik lønn er det et dårlig signal.

Comment

Working...
          X