Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIF på Kina-TV?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VIF på Kina-TV?

Kineserne vil kjøpe rettighetene til Eliteserien, og det er også penger å tjene for oss her. Snodig?

http://www.nettavisen.no/ioslo/article917070.ece

Re: VIF på Kina-TV?

Snodig? Ja. Men dersom det skjer, kan vi håpe på gratis web-TV i steden for TV2s betal-TV.
    mvh

Ogni M

Comment

Høyrest lurt ut.

Under millionen for rettane til å senda til langt over ein milliard sjåarar? Dei gamblar nok på at 1) eit norsk lag skaffar seg ein kinesisk spelar 2) ein annan verdkjend spelar kjem til Noreg (eksempel: rettane til Allsvenskan kunne nok vore selde for ein del kroner i Skottland etter at Henrik Larsson gjekk til Helsingborg) og 3) at folk vil spela på norske kampar når det ikkje er kampar i resten av Europa.

Comment

Sitat: Den tor, 01 mars 2007 13:30 skrev Ogni M:

> Snodig? Ja. Men dersom det skjer, kan vi håpe på gratis web-TV i steden for TV2s betal-TV.

Kan bli morsomt å se på med noen gaulende kinesere som komentatorer
        Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Sitat: Den tor, 01 mars 2007 13:32 skrev Magnus:

> Høyrest lurt ut.

>

> Under millionen for rettane til å senda til langt over ein milliard sjåarar? Dei gamblar nok på at 1) eit norsk lag skaffar seg ein kinesisk spelar 2) ein annan verdkjend spelar kjem til Noreg (eksempel: rettane til Allsvenskan kunne nok vore selde for ein del kroner i Skottland etter at Henrik Larsson gjekk til Helsingborg) og 3) at folk vil spela på norske kampar når det ikkje er kampar i resten av Europa.

>

Gode poenger hele veien selv om det føles underlig at TL plutselig er verdt noe fordi vi spiller fotball her om sommeren.....

"A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

Er ikke Frode Johnnsen neddi der? Kanskje han har fortalt at han savner å se norsk fotball
            IKAROS

Comment

Sitat: Den tor, 01 mars 2007 14:08 skrev superman:

> Er ikke Frode Johnnsen neddi der? Kanskje han har fortalt at han savner å se norsk fotball

Frode Johnsen er i Japan.

Comment

Nå er nok ikke kinesisk tv det mest poppe i Japan, all den tid språkene er mer forskjellig enn... Norsk og gresk?

Jeg tror forklaringa er relativt enkel, og den heter betting (eller er det tipping på norsk?). Ikke bare spiller vi om sommern, men det er også dette med at desto bredere tilbud, desto lettere spiller folk seg fra gård og grunn. Og om det i tillegg går på tv, så blir det jo mer spennende og interessant å satse. Da får man et "nærmere" forhold til "objektet" man satser på.

Så det egentlige spørsmålet blir bare hvem av gutta som blir sexsymbol i Kina utover høsten...
                Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Greit, da tipper jeg Freddy!

De krøllene han hadde må vel slå ann overalt. Bare vent til dem vokser ut igjen
                  IKAROS

Comment

Jeg ser for meg et svært overhead-banner med "Oslos Stolthet" på kinesisk.

Comment

Sitat: Den tor, 01 mars 2007 22:22 skrev skog:

> Jeg ser for meg et svært overhead-banner med "Oslos Stolthet" på kinesisk.

Jeg ser heller for meg følgende tekstbanner: "Gidder ikke spellera, gidder ikke vi"

Comment

Working...
                      X