Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

NYTT DESIGN PÅ VPN!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: SKRIFTSTØRRELSEN

Meget bra designa nettsted. Og siden dette er mitt første innlegg, får jeg syte litt også: Sjøl om du kan stille størrelsen på teksten i ulike nettlesere, hadde vi som ser litt dårlig fordi vi nærmer oss førti, satt stor pris på om standard størrelse blir litt større.

Comment

Re: NYTT DESIGN PÅ VPN!

Det blir visst mye nytt i år.

Nytt design på vpn, som ble grisebra.

Det blir nytt design på vif.no og klanen.no.

Og sist men ikke minst, det blir nytt seriegull.

Mvh Stefan

Comment

Tok littegrann tid å bli vant til det, men nå syns jeg det er enda bedre enn det forrige. Compliments!!

Genial overskrift/banner også. Blir i godt humør av å se den!!

Comment

utrolig stilig. Syntes det nye designet er (mer) spennende og en skikkelig Eye-Candy.

Veldig bra jobbet, folkens!

og ikke minst er banneret utrolig kult!

Grattis

/ArneB
          ArneB -

Comment

Hvorfor i alle dager er denne tråden "sticky"?

Bare for å sole seg i glansen av alt skrytet som kommer?

Sjøldiggere!!

Og hvorfor er det ingen som påpeker at det nye designet er tungt og tregt?

Jeg synes designet er av typen hyperkommersiell-kjøp-ringetonene-dine-her-pliiis

Kan sikkert venne meg til det, men synes flere av de tidligere designene var bedre...

Synes også at det er katastrofalt at arkivene for 2004 og 2005 ikke beholder opprinnelig design. Det er helt på grensen til historieforfalskning, og det er alvorlige saker.

Vel, dette siste mener jeg virkelig oppriktig, det tidligere sa jeg kanskje mest for å veie opp tråden litt... Ikke mye negative kommetarer i denne tråden...

Jeg synes designet er fin-fint, men betviler at det havner på topp 10 lista i 2049...

Men, for meg er designet strengt talt underordna. Innholdet er mye viktigere og der har VPN holdt koken i 10 år, og ære være de for det. Tusen takk! Jeg gleder meg til 10 år til!!

Comment

Sitat: Den tor, 06 april 2006 23:47 skrev hmchrist:

> Synes også at det er katastrofalt at arkivene for 2004 og 2005 ikke beholder opprinnelig design. Det er helt på grensen til historieforfalskning, og det er alvorlige saker.

>

Ta det med ro, det kommer...

Comment

Nå har "nye" VPN vært oppe noen dager og jeg må si jeg fryder meg.

Designen fungerer godt og innholdet har også hevet seg noen hakk etter at man rundet 10 aktive år.

Det er godt mulig at en lang vinter har gjort meg glemsk men det virker som om det er fler nye artikler nå en før.

Dagboka kommer før min sjef er på jobb. Da kan jeg lese i fred.

Det produseres Engarelaterte artikler over en lav sko, uten at kvaliteten er dårlig.

Fortsetter årets VPN-sessong som den har startet har jeg mange gode timer på nett foran meg.
                www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
                Glemmer passordet mitt...

Comment

Fantastisk bra den nye VPN-sida. Kan dere ikke hjepe de stakkarene som har ansvar for vif.no på et par områder. Design og informasjonsstruktur er et par stikkord, kommersiell forståelse av hvordan Internett fungerer er et annet viktig område hvor det skorter grovt på kompetanse.

Ref. mitt innlegg under diskusjonen "Ny hjemmeside for VIF" http://www.klanen.no/snakk/index.php...&&rev=&reveal= så finner jeg et par ting veldig merkelig med de nye sidene. Det virker som om Bjørn Olsen og webred skriker etter kompetanse på området. Kan dere i VPN-redaksjonen vær så snill og tilby de litt rådgivning?

Comment

herlige artikler. "ukens historiske" er et kvalitetsprodukt!! (som resten av nye vpn)

http://www.vpn.no/index.php/content/view/full/16885

Comment

Etter en del tilbakemelding om for liten skrift, har vi nå økt denne litt.

Er det bedre/dårligere nå?

Comment

Sitat: Den søn, 07 mai 2006 11:54 skrev FrankO:

> Etter en del tilbakemelding om for liten skrift, har vi nå økt denne litt.

>

> Er det bedre/dårligere nå?

>

derfor det så annerledes ut ja, lurte på om skjermen var blitt rar . det var mye bedre synes jeg!!

Comment

Sitat: Den søn, 07 mai 2006 12:52 skrev nada:

> Sitat: Den søn, 07 mai 2006 11:54 skrev FrankO:

>

> > Etter en del tilbakemelding om for liten skrift, har vi nå økt denne litt.

> >

> > Er det bedre/dårligere nå?

> >

>

> derfor det så annerledes ut ja, lurte på om skjermen var blitt rar . det var mye bedre synes jeg!!

>

Mye mye bedre!

hilsen alderdomssvekket

Comment

Working...
                          X