Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

FØR KAMPEN: Tromsø - Vålerenga 09.04.07: Kamptråd

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• FØR KAMPEN: Tromsø - Vålerenga 09.04.07: Kamptråd

Er det ikke like greit å lage denne nå, først som sist? Tross alt godt under en måned til vår første seriekamp, og man er i gang med finpussen.

Petter Myhre mener det for øyeblikket er 14 spillere som kjemper om de 11 plassene, mot Tromsø på Alfheim.

Snart braker det løs. Kom igjen Enga!

http://www.fxt.no/tippeligaen/vif/article934392.ece

Re: Tromsø - Vålerenga 09.04.07: Kamptråd

Arason

Storbæk-Ronny-Wæhler-Jepsen

Berre-Grindheim-Fellah-Mila

JDS-DFH

Dette håper jeg, og det er jo ikke helt usannsynlig heller.
    IKAROS

Comment

Laget du nevner er muligens det aller beste vi kan stille, men Kanskje Jalland for Fellah. Her er jeg dog ikke sikker, da ryktene sier at Jørgen har vært nokså svak i treningskampene i det siste. Han bør nok heve seg veldig for å ta en plass på sentral midtbane.

Rune Lange er jo selvsagt også en sterk kandidat her.

Comment

grindheim-holm sentralt,var på treninga idag og morro å se holm i så god form etter det som har skjedd.kledde av de andre midtbanespillere.fella trente ikke med laget,men et bra talent

Comment

Fellah er fremtiden, og må matches forsiktig. Har trent lag i flere sesonger i Vålerenga, og har dermed sett veldig mye matcher på Valle, og ingen spiller har imponert meg så mye som første gang jeg la merke til Fellah... Men en spiller i den aldersgruppa vil variere veldig i prestasjon på elitenivå, og da er det bedre å satse på det trygge, og la matchingen komme etter hvert...

Borte mot Tromsø, et lag som har overbevist spillemessig i vinter og som avgir lite poeng hjemme historisk sett, er nok en match for Holm pga det han gjør defensivt. Ville overraske meg veldig dersom det ikke er Holm og Grindheim sentralt i serieåpningen....
          Lars

- Il Bimbo d`oro

Comment

Syntes at vålenga for en gang skyld ikke skal være så jæ..."redde"for alfheim!Tromsø er et middelmådig lag som vi alltid får til å høres så forferdelig sterke ut,og vanskelig å møte der oppe,

Sier man en ting ofte nok så blir det sånn.

4-4-2, løp dem i senk og vinn 3-0
            Skjalg

Comment

Er helt enig med totti. Grindheim og Holm sentralt på midten. det er alltid vanskelige kamper i tromsø og en GOD Holm i den defensive rollen på midtbanen tror jeg vil passe perfekt i den kampen.
              VÅL'ENGA!!

Comment

Håper Ronny og Wæhler er skadefrie(ikke at de ikke er det nå) og klare til denne kampen. Rushfeldt - Årst er en farlig duo.

Comment

Sitat: Den lør, 17 mars 2007 23:41 skrev CrazyMagnus:

> Håper Ronny og Wæhler er skadefrie(ikke at de ikke er det nå) og klare til denne kampen. Rushfeldt - Årst er en farlig duo.

Mener jeg leste at Rush er skada en stund nå, og rekker ikke kampen, men Årst alene er ikke noen smågutt heller..

Comment

Leste også at Rushfeldt er skada, men at han fortsatt er klar til vi møter dem.
                    IKAROS

Comment

Sitat: Den søn, 18 mars 2007 22:20 skrev superman:

> Leste også at Rushfeldt er skada, men at han fortsatt er klar til vi møter dem.

Dette er det siste som står på TIL sine sider, datert 13. mars:

- Sigurd ... burde være kampklar igjen til serieåpningen hjemme mot VIF mandag 9. april, sier Hansen [TILS lege] til TIL.no

(http://www.til.no/www/klubben/nyhete...e_i_flere_uker)

PS: De har sine egne forestillinger der oppe om hva slags øyer man skal reise til i sesongoppkjøringen:

TIL på tur til Svalbard

http://www.til.no/www/klubben/nyhete...r_til_svalbard)
                      Beaker

Comment

Har alle glemt at vi har en jævla god keep i Bolten?? Tror ikke Arason er et sikkert førstevalg i år jeg. Kom igjen Bolthof du har bevist i RL at du er å satse på

Comment

Sitat: Den ons, 21 mars 2007 19:12 skrev Enga4me:

> Har alle glemt at vi har en jævla god keep i Bolten?? Tror ikke Arason er et sikkert førstevalg i år jeg. Kom igjen Bolthof du har bevist i RL at du er å satse på

Visst i RL? Han burde ivertfall tatt ene målet mot Helsingborg. Nei, han er ikke stabil nok. Bra vi har Aarason
                          Oslobajas

Comment

Vises matchen på TV?? Noen som vet??
                            Vå'lenga ultra

Comment

Sitat: Den fre, 23 mars 2007 13:44 skrev Blør For Enga:

> Vises matchen på TV?? Noen som vet??

Bruk fem minutter på å leite litt sjøl før du spør. Tips til steder du finner denne informasjonen:

www.fotball.no

www.vpn.no

www.vif-fotball.no

www.tv2.no

Comment

Working...
                              X