Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

kamp om keeperplassen og kapteinsbindet

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kamp om keeperplassen og kapteinsbindet

Åpen kamp om keeperplassen og kapteinsbindet. dos Santos foretrukket på høyre kant foran Berre?

Re: kamp om keeperplassen og kapteinsbindet

Kamp om keeperplassen? Arni har vært en av hovedgrunnene til at vi har tatt medalje de tre siste åra spør du meg. Bolthof er god, og bedre enn Arni på noen områder, men han er ikke heeelt der oppe ved siden av Arni.

Freddy er en herlig fyr, men jeg tviler på at han kan ta høyrevingen fra Berre. Berre er teknisk, han kan utfordre og han "får mange frispark".. Dvs. han veit hvordan man skaffer dødballer. Og det er gull.
    Takk for meg.

Comment

Jeg har hørt ett rykte om at Berre er den spilleren som statistisk sett mister ballen sjeldnest. Ryktet er gammelt, så det kan ha endret seg.
      Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Kanskje det er bra for Freddy at han får en plass å forholde seg til på sin eldre dager.. Selv om jeg regner med Berre som et bedre alternativ..

Comment

Er ikke i tvil om at Arni tar keeperplassen på sikt, men tror det vil skjerpe dem begge om Bolten nå får begynne. Sender et signal om at det faktisk er kamp om plassen.

Comment

Jeg vil tro det er ganske jevnt mellom Arni og Bolthof.

Bolthof har spilt tidvis glimrende når han har fått sjansen i vinter. Mens Arni tidvis har vist svakheter etter blemma mot rbk. Før det var Arni soleklart førstevalg. Så blir spennende å se hvem Petter velger. Selv om Arni har vert en av nøklene til suksess...

Kapteinsbinnet bør tilhøre Pelle!
            VÅL'ENGA!!

Comment

Bolthof: "Nå er det min tur".

Glad for at vi har to så gode keepere, og konkuranse om plassene er alltid viktig.

Lykke til både Øyvind og Arni, måtte den beste vinne.

Comment

Sitat: Den ons, 21 mars 2007 15:54 skrev Rossi:

>

> Kapteinsbinnet bør tilhøre Pelle!

------------------

Tja. Det har vel funka ok med Pelle som kæpt'n. Men når konkurrenten heter Ronny Johnsen, kan jeg forstå at Myhre ser an. Men eneste kamp jeg kan huske med Ronny som kaptein, er RL-tapet mot Helsingborg. Kan ikke si at Ronny gikk foran og fikk gutta til å heve seg i den kampen

Grindheim blir kanskje bedre på å pese gutta når det trengs?

At Freddy blir nevnt som mulig kaptein skjønner jeg først når han er et opplagt førstevalg i startellevern - og det er han vel ikke i dag?! Visekaptein - helt ok, men ikke fast kaptein.

Comment

problemet med ronny som kaptein er vel at han er en gammel mann etterhvert(!), og spiller kanskje ikke like mye som mange andre. Så får jo ikke styrt laget like bra, som Pelle, som spiller nesten hele og alle kampene!
                  Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

syns faktisk bolthof kan få starte jeg. han har vært god i vinter,gjort få feil, hatt noen glimrende redninger og er trygg i feltet,mens arni har vært skadet og har trent seg opp. han har i allefall ikke gjort noe galt man kan trekke ham for, derfor syns jeg han bør få sjansen. som noen skrev lenger opp her, så tror jeg dette vil gjøre begge mer skjerpet om å få plassen. bolthof vil gjøre alt han kan for å beholde, arni alt han kan for å ta over. hvertfall liten tvil om at vi har to utrolig gode keepere å velge mellom
                    Djrene

Bend it faktisk

Comment

Siste nytt om fotball og premier league? Du har kommet til rett sted. Alle nyheter du trenger å vite om fotball samlet på ett sted. Klikk her for å lese!

........dessuten en som vokser og blir bedre av å være kaptein, oppsummerer Myhre.

Ser vel kanskje ut som om d blir Grindheim. Uansett et bra valg spør du meg!
                      VÅL'ENGA!!

Comment

Working...
                      X