Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

- Vif-kontrakt er ugyldig

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• - Vif-kontrakt er ugyldig

http://www.fxt.no/tippeligaen/vif/article940815.ece

Får for all del håpe det ikke blir noe tull med Mila-overgangen
    VÅL'ENGA!!

Re: - Vif-kontrakt er ugyldig

Hva faen?

FORVENTER at Austria og VIF har kontroll på dette, og at vi har alt på det rene her!

Comment

"agentene sa at alt var i orden" ?????

Hva er det for no jævla piss??

Man må da gjøre sine egne undersøklser, ikke stole blindt på griske agenter!!

Håper for Guds skyld vi slipper usikkerhet om dette fram mot serieåpninga!

Comment

Skal pokker ikke ha noen ny Juro Kuvicek-sak...!

Aalbu! Vis at du er mannen!
        Takk for meg.

Comment

Hadde vært veldig greit og fått noen svar på hva som skjer, på f.eks vif.no

Det bør ikke være noe galt her.

Comment

Hehe, dette gidder jeg ikke en gang å ergre meg over. VIF har kjøpt en spiller i god tro fra en seriøs klubb i Østerrike og FIFA/UEFA/NFF/Whoever har godkjent overgangen og overført spillerlisensen hans til VIF.

Sliter litt med å se hvor klubben har gjort så mye galt, ikke dermed sagt at man ikke kunne sjekket mer, men handler man med tilsynelatende seriøse klubber fra Europa er det vel nesten litt for mye forlangt at man ringer foreldrene til spilleren og får en liste over alle klubber han har vært i siden han var 4 år gammel og ringer samtlige for å se om det er noen som har noen krav.....

Går dette på trynet er det jo klubben i Østerrike som fremstår som kjeltringer og rent bedrageri er det vanskelig å gardere seg mot. Synd hvis det skjærer seg og "litt irritert" blir jeg nok da, men mest på en viss gjeng i lederhosen og tåpelige hatter
            "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

Sitat: Den ons, 21 mars 2007 10:11 skrev Sofasupporter:

> Hehe, dette gidder jeg ikke en gang å ergre meg over. VIF har kjøpt en spiller i god tro fra en seriøs klubb i Østerrike og FIFA/UEFA/NFF/Whoever har godkjent overgangen og overført spillerlisensen hans til VIF.

>

> Sliter litt med å se hvor klubben har gjort så mye galt, ikke dermed sagt at man ikke kunne sjekket mer, men handler man med tilsynelatende seriøse klubber fra Europa er det vel nesten litt for mye forlangt at man ringer foreldrene til spilleren og får en liste over alle klubber han har vært i siden han var 4 år gammel og ringer samtlige for å se om det er noen som har noen krav.....

>

> Går dette på trynet er det jo klubben i Østerrike som fremstår som kjeltringer og rent bedrageri er det vanskelig å gardere seg mot. Synd hvis det skjærer seg og "litt irritert" blir jeg nok da, men mest på en viss gjeng i lederhosen og tåpelige hatter

Det blir jo selvfølgelig Austria "sin feil", men det kan like fullt bety vi mister han, hvis han faktisk har kontrakt med Groclin..

Comment

Noen som kan tyde?

http://new.sports.pl/index.php?show=...11dadc24852ce9

Comment

Sitat: Den ons, 21 mars 2007 11:30 skrev j_robber:

> Sitat: Den ons, 21 mars 2007 10:11 skrev Sofasupporter:

>

> > Hehe, dette gidder jeg ikke en gang å ergre meg over. VIF har kjøpt en spiller i god tro fra en seriøs klubb i Østerrike og FIFA/UEFA/NFF/Whoever har godkjent overgangen og overført spillerlisensen hans til VIF.

> >

> > Sliter litt med å se hvor klubben har gjort så mye galt, ikke dermed sagt at man ikke kunne sjekket mer, men handler man med tilsynelatende seriøse klubber fra Europa er det vel nesten litt for mye forlangt at man ringer foreldrene til spilleren og får en liste over alle klubber han har vært i siden han var 4 år gammel og ringer samtlige for å se om det er noen som har noen krav.....

> >

> > Går dette på trynet er det jo klubben i Østerrike som fremstår som kjeltringer og rent bedrageri er det vanskelig å gardere seg mot. Synd hvis det skjærer seg og "litt irritert" blir jeg nok da, men mest på en viss gjeng i lederhosen og tåpelige hatter

>

> Det blir jo selvfølgelig Austria "sin feil", men det kan like fullt bety vi mister han, hvis han faktisk har kontrakt med Groclin..

Det vil antagelig ende med at FIFA dømmer Austria til å betale Groclin en kompensasjon, Vålerenga skal ikke straffes i denne saken. Tipper jeg ihvertfall.
                  Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
                  [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Får håpe FIFA er mindre inkonsekvente enn NFF.
                    Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Hvis dette betyr at vi mister Mila så har vi hvertfall ikke god tid til å skaffe oss en ny spiller. Så da blir det vel en levan til da, om det blir noe:P
                      IKAROS

Comment

Eller Braaten til blodpris. Hvis han vil til enga da..
                        En By - Ett Lag

Comment

Sitat: Den ons, 21 mars 2007 13:18 skrev Erlink:

> Får håpe FIFA er mindre inkonsekvente enn NFF.

Det er nå ihvertfall sånn FIFA har gjort det før, i saker jeg mener å ha lest om. Så regner med at det er Austria som får smellen her, ikke Vålerenga.
                          Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
                          [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Jeg har allerede bestemt meg for å lukke øynene og vente til det går over før jeg velger om jeg skal glede eller irritere meg over resultatet.
                            Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

http://www.nettavisen.no/ioslo/article941767.ece

Forsvinner han i sommer som følge av dette er det en skandale!!! håper han forlenger til sommeren...

Har tro på Mila
                              VÅL'ENGA!!

Comment

Working...
                              X