Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Thomas holm anyone???

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Thomas holm anyone???

Hola..

Jeg så dere drev og skriblet litt om thomas holm her på sidene,og jeg skal nemlig ha en oppgave om han,så da lurte jeg på om det var noen som visste noen gode sider om fakta om han?

Er det noen som vet hva foreldrene hans heter? interesser,og alt slikt utenom fotball?hvordan han er som person,ol?

Siden jeg da ikke er så veldig inne i fotball historie og alt slikt så hadde det vært fint med litt tilbakemeldinger fra dere?

Er vel ikke helt riktig sted å spørre,men tenkte nok at dere hadde sikkert en god del peiling=)

Ha en fortsatt fin dag

På forhåndstakk

Cecilie

Re: Thomas holm anyone???

vålerenga magasinet hadde i et nummer et portrett av thomas. ta kontakt med salgsavdelingen der, så kan dem sikkert trylle fram et eksemplar til deg.

mailadressen er: mailto:salgÆTTvalenga.no

terje

Comment

Hvis du skal finne ut hvordan han er som person kan du ta en tur til valle, hvis du har mulighet... Han slår nok av en prat

Comment

Sitat: Den tor, 22 mars 2007 15:40 skrev grantre:

> Hola..

> Jeg så dere drev og skriblet litt om thomas holm her på sidene,og jeg skal nemlig ha en oppgave om han,så da lurte jeg på om det var noen som visste noen gode sider om fakta om han?

> Er det noen som vet hva foreldrene hans heter? interesser,og alt slikt utenom fotball?hvordan han er som person,ol?

> Siden jeg da ikke er så veldig inne i fotball historie og alt slikt så hadde det vært fint med litt tilbakemeldinger fra dere?

> Er vel ikke helt riktig sted å spørre,men tenkte nok at dere hadde sikkert en god del peiling=)

> Ha en fortsatt fin dag

> På forhåndstakk

>

> Cecilie

Jarles VIF-statistikk er veldig bra, du finner link via VPN. Det er også en side som heter nifs.no, som har mye statistikk, tror de har på spillere også. Uten å være helt sikker.

Stikker du på Valle, slår han helt sikkert av en prat. Bare du er snill, grei og smiler søtt. Om han ikke slår til kan du ringe Arild Rønsen, han er helt garantert villig til å svare

Trenger du fiktive og ikke helt sikre svar kan du spørre meg så skal jeg nok finne på noe morsomt
        Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
        [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Portrett med han her fra VIFTV

http://www.viftv.no/script/video.php...egory=profiler

Comment

Working...
          X