Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Fotball - NÅ!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fotball - NÅ!!!

Nå er suget like stort som hos en "pensjonert" pappa hvergang Se og Hør kom kjørende med en bærepose bayer!

5 måneder med endeløse debatter omkring ansettelse av adm.dir, sportssjef og trener, hvilke spillere vi ønsker oss, hvilke vi IKKE ønsker oss, og våte drømmer om eget stadion med skyvetak og ølkraner er til ende - nedtellingen er igang!

Avisene har startet sine oppkjøringer med (sannsynlige) tabeller, og jeg regner ikke med å se analysen av Enga før dagen for Jesu oppstandelse.

5 mnd med astmabefengte klistersmørere og ballspillere som må bruke hendene for å score er over - livet får endelig mening igjen. Øl og vold og skamslåtte bønder!

Var i Sjappa på lørdag og kjøpte trøyer, capser og plakater til barna og det var en god følelse å se junior trekke på seg trøye nr 27 - la oss håpe hans klippetro på Roberts slår til.

Nå er det bare å se fremover og tenke positivt, endelig er det klart for seriestart, bare åpne et par påskeegg først.

Medalje for 4. år på rad? JA!!!!!!!

Re: Fotball - NÅ!!!

Hehe, godt å se at det ikke bare er meg som sliter tungt med abstinenser for tida...

Det eneste som har hjulpet på humøret mitt i det siste er en kompis sin veranda, øl og den nyss ankomne moder/fader(?) sol
    Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Morsomt innlegg Og du er ikke aleine om å føle suget til litt "onkli" foppall igjen. Kjenner våren er her nå og fotballen er nær. Ikke mange dagene før jeg setter meg på fly til Tromsø og se engas krigere ta med 3 poeng bak til sivilasjonen. Gleder meg som en vargunge.

Kom igjen enga!!

Dorian Stefan
      *****KREPP ARMY*****
      DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
      Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Sitat: Den ons, 28 mars 2007 08:32 skrev Dorian Stefan:

> Morsomt innlegg Og du er ikke aleine om å føle suget til litt "onkli" foppall igjen. Kjenner våren er her nå og fotballen er nær. Ikke mange dagene før jeg setter meg på fly til Tromsø og se engas krigere ta med 3 poeng bak til sivilasjonen. Gleder meg som en vargunge.

>

> Kom igjen enga!!

>

> Dorian Stefan

>

>

>----------------------------------------------------------------

>

>

>Takk for komplimentet!

Etter 5 mnd med kjeft for å være en surmaget, negativ kritker av ALT, en besserwisser som ikke engang er medlem av KLANEN men allikevel hyler og skriker om KLANENS indre anliggender tok jeg skjeen i en annen hånd.

Jeg var uforbeholdent positiv. At jeg skulle få bare 2 kommentarer var litt skuffende, men at over 400 har giddet å lese hva jeg skrev tar jeg som et kompliment det også!

Kanskje jeg rett og slett skulle melde meg inn for å få litt mer kred?

Comment

Hvis du trenger et skudd Enga for å roe skjelvinga kan du infinne deg på Jordal Amfi i morra 16:00.

Da blir det bøttefest.

Comment

Sitat: Den tor, 29 mars 2007 22:58 skrev usbenga:

> Sitat: Den ons, 28 mars 2007 08:32 skrev Dorian Stefan:

>

> > Morsomt innlegg Og du er ikke aleine om å føle suget til litt "onkli" foppall igjen. Kjenner våren er her nå og fotballen er nær. Ikke mange dagene før jeg setter meg på fly til Tromsø og se engas krigere ta med 3 poeng bak til sivilasjonen. Gleder meg som en vargunge.

> >

> > Kom igjen enga!!

> >

> > Dorian Stefan

> >

> >

> >----------------------------------------------------------------

> >

> >

> >Takk for komplimentet!

>

> Etter 5 mnd med kjeft for å være en surmaget, negativ kritker av ALT, en besserwisser som ikke engang er medlem av KLANEN men allikevel hyler og skriker om KLANENS indre anliggender tok jeg skjeen i en annen hånd.

>

> Jeg var uforbeholdent positiv. At jeg skulle få bare 2 kommentarer var litt skuffende, men at over 400 har giddet å lese hva jeg skrev tar jeg som et kompliment det også!

>

> Kanskje jeg rett og slett skulle melde meg inn for å få litt mer kred?

Et nydelig åpningsinnlegg. Er glad det finnes supportere som ikke er medlem i Klanen.

Snart i gang nå.

Kom igjen Enga!!!!

Comment

Kunne ikke vært mer enig... Vanligvis gleder jeg meg til endel fridager i påsken, men ikke i år. Tror langfredag- blir lengre enn vanlig dessverre.

Jeg vil også ha fotball NÅ!

Heldigvis: kamp på Jordal idag
              EN BY- ETT LAG

Comment

Etter jeg kjøpte sessongkort varer dagene bare lengre og lengre

Comment

Working...
                X