Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bilde med Freddy i Aftenposten

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bilde med Freddy i Aftenposten

I forbindelse med den etterlengtede seriestarten skal Aftenposten lage en reportasje om Enga og den kommende sesongen.

Freddy er valgt som profil i reportasjen og det skal i den forbindelse taes bilder av ham. Aftenposten ønsker å ta bilder av Freddy sammen med Enga-supportere i supportereffekter. Og det er her vi kommer inn i bildet (bokstavelig talt).

Har du tid og lyst, så møter du opp til fotografering med Vålerengas stolte sønn, Freddy dos Santos, på VALLE - TORSDAG 29.03.07 kl 1300.

Husk finstasen(supporterutstyr)!
    Spill til dommern blåser daaaaa!!!

1922 Goalkeeper JF Mitchell, first and last player to wear glasses in an FA Cup Final.

Re: Bilde med Freddy i Aftenposten

Håper det kommer flere enn det gjorde da Aftenposten tok bilde av Sigurd Rushfeldt med tre - 3 - TIL-suportere på Alfheim!!

Comment

Hadde kanskje hjulpet om de la tidspunktet til litt senere på dagen....noen jobber.
      Marius - Evig patriot

Comment

Kunne ikke vært mer enig anngående tidspunkt.

Det bor jo flere samer og nordlendinger her i Oslo enn det gjør i Nord-Norge, så om Rush mot formodning tar turen innom er vi nok sikret endel fremmøtte

1922 Goalkeeper JF Mitchell, first and last player to wear glasses in an FA Cup Final.

Comment

kom det mange på fotograferinga eller?

Comment

Mats, det blir forbigått i stillhet..

Comment

Jeg var der når bildet ble tatt

Men jeg må si jeg er litt skuffet over supporterne

jeg var den eneste som dukka opp pluss to karer... Kjempe dårlig frem møte.. men det var morro... dere gikk glipp av no altså...
              NaMia=)

Comment

Sitat: Den tir, 10 april 2007 10:30 skrev NaMia:

> Jeg var der når bildet ble tatt

> Men jeg må si jeg er litt skuffet over supporterne

> jeg var den eneste som dukka opp pluss to karer... Kjempe dårlig frem møte.. men det var morro... dere gikk glipp av no altså...

Torsdag kl. 13 er jo et kjempebra tidspunkt. Hvem regnet med noe særlig oppmøte? Mesteparten av Klanens medlemmer er da opptatt med å skaffe nok penger til neste skudd... dersom de i det hele tatt har kommet seg opp og ut av narkoreirene sine etter forrige natts utskeielser.
                mvh

Ogni M

Comment

Det er vel ikke meningen å få med så mange når de tar det tidspunktet, skulle gjerne vært der...
                  FriDii =)

Comment

Working...
                  X