Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Lange ber om mere tålmodighet

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lange ber om mere tålmodighet

Til 100% fotball sier Rune Lange at han ennå ikke er i toppform og at han derfor må be om mere tålmodighet. Derek og DFH synes derfor som det opplagte spissvalget fra start i serieåpningen mot Tromsø.

http://fotball.aftenposten.no/elites...ticle78063.ece

Re: Lange ber om mere tålmodighet

Ja vi venter gjerne i et par år til vi.. Ikke at klubben betaler han gode lønninger..

Litt mer seriøst; han bør vel vise seg som den toppspissen han engang var i løpet av våren.. De har vel snart treninger på naturgress og da bør vel disse plagene være borte..

Men om spillere som er/har vært skadet, sliter såpass på kunstgress at de ikke kan trene fult så håper jeg det er lenge til stadion står klar..
    Fristilt!

Comment

Ikke greit når man har vondt i vilikke.
      aka Didriksen. :rolleyes:

Comment

Virker som noen er bitre på flo og bruker det mot Lange. Lange var kjøpt inn for å bidra fra denne sesongen og det vet vi enda ikke om han klarer. Vel tidlig å slakte han allerede. I artikkelen sier han at han ikke er helt i rute grunnet skader, men håper å være i form igjen i løpet av noen få serierunder. Dett må da være fair, bedre enn å gå ut og si han er i form for så å skylde på skader. Har stor tro til at Lange blir en viktig mann for oss og det bekymrer meg lite at daniel og Derek for æren av å starte sesongen. Håper alle støtter opp om Lange og de andre spillerne våre så kommer nok formen og målene med tiden.

Comment

Sitat: Den fre, 30 mars 2007 18:09 skrev bohem33:

> Virker som noen er bitre på flo og bruker det mot Lange. Lange var kjøpt inn for å bidra fra denne sesongen og det vet vi enda ikke om han klarer. Vel tidlig å slakte han allerede. I artikkelen sier han at han ikke er helt i rute grunnet skader, men håper å være i form igjen i løpet av noen få serierunder. Dett må da være fair, bedre enn å gå ut og si han er i form for så å skylde på skader. Har stor tro til at Lange blir en viktig mann for oss og det bekymrer meg lite at daniel og Derek for æren av å starte sesongen. Håper alle støtter opp om Lange og de andre spillerne våre så kommer nok formen og målene med tiden.

Lange har dundra inn 20+ mål overalt ellers han har vært. Så kan ikke se hvorfor han ikke skal klare det hos oss. Han ble vel henta for 3 og et halvt år, nettopp for å bygges opp det første halvåret. De ryktene jeg har sett mener også at han nesten ikke fikk lønn frem til jul (riktignok en helvetes sign-on).

Lange blir nok god, men når nok ikke toppen før neste år igjen.
          Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
          [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Enig. Det ble gjort helt klart når Lange ble klar for klubben han måtte få tid på seg og at vi først kunne begynne å forvente at han skal levere denne sesongen. Både media og andre utålmodige sjeler begynte jo å klage allerede på høsten i fjor og da må man jo virkelig kunne spørre seg om folk har fulgt med i det hele tatt.

Kom tilbake i september og si at Lange ikke har bidratt for Vålerenga, da kan vi heller snakke. Noe sier meg imidlertid at kritikerne sitter med dårlige kort på hånda da.

Comment

Merkelig nok er han alltid skadet/ikke-i-toppform hver gang vi skal spille mot Tromsø... Hmmm...

Comment

Jeg synes det er bekymringsfult at en mann som koster oss så mye ikke har et mer spesialisert opplegg vinters tid.

På Aftenposten svarte han at han hadde mye løpetrening fordi kunstgresset ikke var heldig for ryggen hans.

Nå kan det jo hende at han har et mye mer spesialisert opplegg enn det han svarer, men man kan jo lure på om det "kjempegode medisinske opplegget" i Enga er så godt?... Av egen erfaring så vet jeg at Rosenlund er en av Norges beste kirurger og Schwaabe (unnskyld evt. mispelling)jo får bare gode skussmål, poenget mitt er vel at hvis en mange millioners mann kun har jogging/løpetrening som alternativ trening så er det noe som svikter et sted.

Men er fullt klar over at dette selvsagt er en overforenklig.

Men er fortsatt redd for at Enga ikke tar godt nok vare på spillere som koster klubben dyrt..Historisk sett har ikke Enga vært flinke der...og ja da snakker jeg post 70 tallet

Men jeg er Lange fan jeg og husker hvor målfarlige Enga så ut, når han kom ut i Madla kampen...Da var det trykk!

Håper og tror at Enga evner å ta vare på Lange slik han kan få ut det enorme potensialet som en slik spiller innehar.

Rekdal, Siem og Fredriksen for alltid ! Ja også Martin da ;)

Comment

Helt enig. Er tross alt den eneste spilleren vi har som er en "toppscorer".

Og er det noe vi mangler så er det akkurat det. JDS og DFH har aldri putta særlig mye mål gjennom karrerien dems, men for all del det er gode spillere.

Comment

Working...
                  X