Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Mila i Enga ut 2009!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Mila i Enga ut 2009!

Sitat: Den lør, 31 mars 2007 16:10 skrev superman:

> Nei, det høres mest fornuftig ut at han er vår. Men må hvertfall si meg veldig fornøyd med Aalbu her. At ting som virker så rotete er i orden i løpet av relativt kort tid, tyder på at vi har hvertfall noen av de rette folka i klubben.

Hvis alt virkelig er ordnet opp, er jeg også veldig fornøyd med Aalbu. Grunnen til at jeg skrev det jeg skrev er at det i artikkelen på vif-fotball.no står:

- I utgangspunktet var Mila Vålerenga-spiller frem til 30.juni på en utlånsavtale fra Austria Wien. Den avtalen ble lørdag forlenget.

Beaker

Comment

Frå ein Ausria Wien-supportar:

"Ja, jeg kjenner jo Mila. Hva vil du vet om ham? Jeg kan fortelle deg en hel del historier om ham og jeg er ikke veldig trist at han ikke mer spiller for oss...

(en eskempel: han hadde problemer med treneren og sa at han ikke forstår tysk eller engelsk og kan derfor ikke snakke med treneren. Når der kom en ny trener til Austria og en translatør engasjertes kunne han plutselig snakke tysk...; han er en god spiller hvis han vil, men i Wien ville han aldrig. Jeg har ingen særskilt god mening om ham. Han viste ingen innsats) Hvordan forholder han seg i Oslo nå?"

Comment

Ja, men ung og lovende spiller. Får plutselig fast på karrieren sin og kommer til en ny stor klubb. Kanskje litt høy i hatten. Så kommern på kant med trenern så er det fort gjort å takle det feil og det bare bygger seg opp. Han virker som han trives her, og vi vet han prater tysk og litt engelsk allerede

Tror det kan bli bra, og dersom han er god får han spille mye. Da tror jeg ikke det skal by på så mye problemer. Dessuten er vel de fleste som jobber i vålenga nå ganske lett å komme overens med?! Hvertfall det inntrykket jeg har fått via media. (Kjenner dem jo ikke selv:P) Men dem virker ikke som noen grinebitere.

Og uansett hva Aalbu har gjort med kontrakta hans, om det er på lån eller kjøp... Vi har en god spiller de tre neste åra!
        IKAROS

Comment

Mila-saken går til FIFA

Den polske klubben Groclin har bestemt seg for å gå til FIFA med den omdiskuterte overgangen til Sebastian Mila (24) til Vålerenga.

Groclin-ledelsen sier til den polske avisen Przeglad Sportowy at de ikke ønsker å ramme Vålerenga, som - sammen med Mila selv - er en uskyldig tredjepart i striden.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=139836
          228

Comment

Working...
          X