Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Arni - Vålerengas førstekeeper

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Arni - Vålerengas førstekeeper

I følge iOslo så starter Arni morgendagenskamp i mot Hammarby. Dette betyr også at han starter mot Tromsø 9. april.

http://www.nettavisen.no/ioslo/article953546.ece

Personlig er jeg helt enig i dette valget.

Re: Arni - Vålerengas førstekeeper

Jeg er mer usikker. Spesielt fordi Øyvind sier han ikke fikk noen god begrunnelse og at megefølelesen hans er at de går for det vante. Hadde Arni virkelig vært bedre rusta burde et proft trener apparat kunne gitt Øyvind konkret tilbakemelding. Ikke minst for å gi Øyvind konkrete ting å jobbe med.

Jeg mener det er viktig å la begge slippe til. Klippekort for Arni skaper ikke reel konkurranse. Når Bolthof er i slag mener jeg han bør slippe til om Arni så mye som gjesper på trening. Å ha to gode keepere som slåss om plassen er superviktig, men om kun den ene benyttes vil denne konkurranseb bare være vissvass.

Comment

Sitat: Den lør, 31 mars 2007 22:42 skrev hmchrist:

> Jeg er mer usikker. Spesielt fordi Øyvind sier han ikke fikk noen god begrunnelse og at megefølelesen hans er at de går for det vante. Hadde Arni virkelig vært bedre rusta burde et proft trener apparat kunne gitt Øyvind konkret tilbakemelding. Ikke minst for å gi Øyvind konkrete ting å jobbe med.

>

> Jeg mener det er viktig å la begge slippe til. Klippekort for Arni skaper ikke reel konkurranse. Når Bolthof er i slag mener jeg han bør slippe til om Arni så mye som gjesper på trening. Å ha to gode keepere som slåss om plassen er superviktig, men om kun den ene benyttes vil denne konkurranseb bare være vissvass.

>

------

Du mener med andre ord å vite hvilke beskjeder eller begrunnelser Bolthof har fått fra Myhre & Co?

Comment

Sitat: Den lør, 31 mars 2007 22:52 skrev foomatic:

> Du mener med andre ord å vite hvilke beskjeder eller begrunnelser Bolthof har fått fra Myhre & Co?

>

Han viser vel bare til hva Bolthof selv oppgir i linken foran i tråden:

"Jeg føler ikke de ga meg noen god begrunnelse. Magefølelsen min er at de gikk for det som har vært."

Er vel mye som taler for at Bolthof har førstehåndskunnskap til hvilke tilbakemeldinger/begrunnelser han har fått.

Ivar

Comment

Sitat: Den lør, 31 mars 2007 23:00 skrev ivarF:

>> Han viser vel bare til hva Bolthof selv oppgir i linken foran i tråden:

> "Jeg føler ikke de ga meg noen god begrunnelse. Magefølelsen min er at de gikk for det som har vært."

>

> Er vel mye som taler for at Bolthof har førstehåndskunnskap til hvilke tilbakemeldinger/begrunnelser han har fått.

>

-----

Ok, da beklager jeg, den leste jeg ikke. Men, "ingen god begrunnelse" kan jo også bety at Bolthof ikke synes den var god, fordi den var negativ for han? Hvem vet? Sannsynligvis Myhre og Bolthof

Comment

Sitat: Den lør, 31 mars 2007 22:42 skrev hmchrist:

> Jeg er mer usikker. Spesielt fordi Øyvind sier han ikke fikk noen god begrunnelse og at megefølelesen hans er at de går for det vante. Hadde Arni virkelig vært bedre rusta burde et proft trener apparat kunne gitt Øyvind konkret tilbakemelding. Ikke minst for å gi Øyvind konkrete ting å jobbe med.

>

> Jeg mener det er viktig å la begge slippe til. Klippekort for Arni skaper ikke reel konkurranse. Når Bolthof er i slag mener jeg han bør slippe til om Arni så mye som gjesper på trening. Å ha to gode keepere som slåss om plassen er superviktig, men om kun den ene benyttes vil denne konkurranseb bare være vissvass.

>

>

Jeg er meget glad du ikke tar ut laget uten videre kommentar.

Dorian Stefan, som ville foretrukket Arni med en arm i fatle...
            *****KREPP ARMY*****
            DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
            Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Sitat: Den søn, 01 april 2007 05:29 skrev Dorian Stefan:

> Sitat: Den lør, 31 mars 2007 22:42 skrev hmchrist:

>

> > Jeg er mer usikker. Spesielt fordi Øyvind sier han ikke fikk noen god begrunnelse og at megefølelesen hans er at de går for det vante. Hadde Arni virkelig vært bedre rusta burde et proft trener apparat kunne gitt Øyvind konkret tilbakemelding. Ikke minst for å gi Øyvind konkrete ting å jobbe med.

> >

> > Jeg mener det er viktig å la begge slippe til. Klippekort for Arni skaper ikke reel konkurranse. Når Bolthof er i slag mener jeg han bør slippe til om Arni så mye som gjesper på trening. Å ha to gode keepere som slåss om plassen er superviktig, men om kun den ene benyttes vil denne konkurranseb bare være vissvass.

> >

> >

>

> Jeg er meget glad du ikke tar ut laget uten videre kommentar.

>

> Dorian Stefan, som ville foretrukket Arni med en arm i fatle...

Jeg ville vel heller sagt meg enig at å slippe til Bolten litt hadde skapt mer konkurranse. Dersom Arni tenker at "jaja, jeg står hver gang uansett" så vil han nok gjøre en god innsats, men dersom han får kniven på trupen og ser at gjør jeg det ikke bra så åker jeg også rett ut, så kommer han til å gjøre det enda bedre tror jeg. "så mye som gjesper på trening" er vel å sette det litt på spissen, men å ha han skjerpa til alle tider ville ikke vært negativt.
              IKAROS

Comment

> Jeg er meget glad du ikke tar ut laget uten videre kommentar.

Hvis laget bare skal tas ut etter hvor dårlig de enkelte spillerne presterte en eller annen gang i fortiden, er det ikke mange som skal få lov å spille.

Beaker

Comment

Glimerende av Arason mot Hammarby i dag vertfall!
                  VÅL'ENGA!!

Comment

Jeg antar at du her prøver deg på et bilde og at du ikke FAKTISK mener at en enarma keeper er bedre enn Bolthof.

Om mitt bilde ble uklart for noen, så mener jeg med "så mye som gjesper på trening" egentlig "ikke jobber godt nok på trening".

Comment

Working...
                    X