Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

- Vålerenga har ingen profiler

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: - Vålerenga har ingen profiler

Sitat: Den man, 02 april 2007 14:35 skrev ice69:

>

> Skjønt, når Stabæk påstås å ha 4-5 profiler, så lurer jeg på hva som legges i begrepet "profil" i denne tråden. Kanskje det burde avklares først?

----------------

De Steen Jensen (eller Aftenposten?) skal ha ment, var foruten de to udiskutable Nannskog og Pall Gunnarson: Somen Tchoy, Petter Furuseth Olsen og Alanzinho.

Han kalte dem beskjedent nok: 'De 4-5 STØRSTE profilene i Tippeligaen NÅ' (mine uthev.) - Noe som vel er greit på en dag hvor Tippeligaen ikke har starta enda...

Comment

Det er jo en noe vag merkelapp dette "profil", er det kun utifra sportslige prestasjoner eller også synlighet i media?

Utifra sportslige prestasjoner er jo Arni kvalifisert(selvom VG ikke engang hadde ham blandt de 10 beste keeperne ifjor), men utover det er han da bare en profil i Enga!?

Enig med FRANKO at våre største profiler er Freddy (se bare boardsene fra NT!) og Grindheim. Ronny Johnsen kunne også ha vært det, men har tydligvis fobi for media.

Og når Lange,Fredheim og Derek blir intervjuet på TV er det heller lavprofilerte opptredener. Ikke egnet for å skape hysteri blant andre enn svorne Engatilhengere.

Tror spes Glenn Roberts kan bli en profil, han er ihvertfall svært populær hos de yngste tilhengerne våre.

Men jeg liker utspillet til Inger Britt jeg! Syns det er med på å skape litt temperatur, lage oppmerksomhet. Han har noen sære forestillinger om at Stabukk-VIF er en slags derbykamp, og den misforståelsen får stå for hans egen regning. Men å være litt cocky før kamp må være lov. Han vet veldig godt at de bare har en profil, Nannskog. Kar som presterer og prater, villig vekk.

Det er jo også en x-faktor, men den er litt mer udefinerbar.

Comment

Mohammed Fellah

Han er da en profil i tippeligaen, håper bare han får spilletid i sesongen som starter nå...

Hvis ikke skal jeg høre med Petter Myhre om han tenker å bruke Fellah under sesongen
        ♥Ære Være Vålerenga♥

♥Oslo\'s Stolthet♥

♥Fredheim Holm♥

Comment

Sitat: Den tir, 03 april 2007 19:36 skrev Engagirl:

> Mohammed Fellah

> Han er da en profil i tippeligaen, håper bare han får spilletid i sesongen som starter nå...

Get real. Han har mye å bevise før han blir en "profil".

Talent, javisst er han det. Og det hadde gledet meg stort om han slår til. Men for å være en profil kreves det et gjennombrudd først.
          mvh

Ogni M

Comment

Sitat: Den man, 02 april 2007 12:43 skrev FrankO:

> Sitat: Den man, 02 april 2007 12:30 skrev ice69:

> > I og med at TL avgjøres av antall profiler på hvert lag, og den som sier de har flest profiler får alle poengene og vinner TL, så er det jo kjempedumt at vi ikke har noen profiler og Stabæk såååå mange. Nå ble jeg lei meg. Det blir nok ikke gull på oss i år. Jammen fint at Ingebrigt sa ifra om dette, ellers hadde jeg fått en real nedtur til høsten.

> >

>

>

> Jo flere profiler, jo mer mediaomtale.

> Jo mer mediaomtale, jo flere tilskuere.

> Jo flere tilskuere, jo mer penger

> Jo mer penger, jo flere og bedre spillere

> Jo flere og bedre spillere, jo større sjanse for seriegull

>

> Synes folk virkelig at vi har mange profiler? Folk som folk går rundt og snakker om. Folk som mediene prater om regelmessig (og ikke kun når vedkommende gjør en god kamp). Har vi virkelig så mange personer som gjør dette for oss?

>

>

>

>

Jeg gjentar

Arni Gautur Arason

Ronny Johnsen

Christian Grindheim

Sebastian Mila

Rune Lange

Daniel Fredheim Holm

Disse spillerne er potensielle profiler... Det er seks i tallet, og over et halvt lag. Det synes jeg er ganske mange!
            Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
            [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Sitat: Den tor, 05 april 2007 20:04 skrev qxvrea:

> Sitat: Den man, 02 april 2007 12:43 skrev FrankO:

>

> > Sitat: Den man, 02 april 2007 12:30 skrev ice69:

> > > I og med at TL avgjøres av antall profiler på hvert lag, og den som sier de har flest profiler får alle poengene og vinner TL, så er det jo kjempedumt at vi ikke har noen profiler og Stabæk såååå mange. Nå ble jeg lei meg. Det blir nok ikke gull på oss i år. Jammen fint at Ingebrigt sa ifra om dette, ellers hadde jeg fått en real nedtur til høsten.

> > >

> >

> >

> > Jo flere profiler, jo mer mediaomtale.

> > Jo mer mediaomtale, jo flere tilskuere.

> > Jo flere tilskuere, jo mer penger

> > Jo mer penger, jo flere og bedre spillere

> > Jo flere og bedre spillere, jo større sjanse for seriegull

> >

> > Synes folk virkelig at vi har mange profiler? Folk som folk går rundt og snakker om. Folk som mediene prater om regelmessig (og ikke kun når vedkommende gjør en god kamp). Har vi virkelig så mange personer som gjør dette for oss?

> >

> >

> >

> >

>

> Jeg gjentar

>

> Arni Gautur Arason

> Ronny Johnsen

> Christian Grindheim

> Sebastian Mila

> Rune Lange

> Daniel Fredheim Holm

>

> Disse spillerne er potensielle profiler... Det er seks i tallet, og over et halvt lag. Det synes jeg er ganske mange!

>

>

>

>__________________________________________________ __________________________________________________ _____________________________

>

>

>

>

>Jepp,POTENSIELLE profiler.

Lange,Johnsen og Arni er utifra sportslige kriterier profiler, kanskje også Grindheim og Fredheim. Men de stinker jo hvergang de møter et kamera, og de må bli mer "pr-kåte" hvis de skal bli profiler. Mila er det helt umulig å spå om, men han KAN jo bli en profil, ala Sapara, gjennom ekstraordinære sportslige prestasjoner.

For oss som elsker Enga, men ikke har skylapper på, så er det jo bare å erkjenne at profilene (de som andre supportere, og media, snakker om HELE tiden) ikke er veldig mange. Men potensialet er

stort, veldig stort.

Comment

Sitat: Den tor, 05 april 2007 21:58 skrev usbenga:

> Sitat: Den tor, 05 april 2007 20:04 skrev qxvrea:

>

> > Sitat: Den man, 02 april 2007 12:43 skrev FrankO:

> >

> > > Sitat: Den man, 02 april 2007 12:30 skrev ice69:

> > > > I og med at TL avgjøres av antall profiler på hvert lag, og den som sier de har flest profiler får alle poengene og vinner TL, så er det jo kjempedumt at vi ikke har noen profiler og Stabæk såååå mange. Nå ble jeg lei meg. Det blir nok ikke gull på oss i år. Jammen fint at Ingebrigt sa ifra om dette, ellers hadde jeg fått en real nedtur til høsten.

> > > >

> > >

> > >

> > > Jo flere profiler, jo mer mediaomtale.

> > > Jo mer mediaomtale, jo flere tilskuere.

> > > Jo flere tilskuere, jo mer penger

> > > Jo mer penger, jo flere og bedre spillere

> > > Jo flere og bedre spillere, jo større sjanse for seriegull

> > >

> > > Synes folk virkelig at vi har mange profiler? Folk som folk går rundt og snakker om. Folk som mediene prater om regelmessig (og ikke kun når vedkommende gjør en god kamp). Har vi virkelig så mange personer som gjør dette for oss?

> > >

> > >

> > >

> > >

> >

> > Jeg gjentar

> >

> > Arni Gautur Arason

> > Ronny Johnsen

> > Christian Grindheim

> > Sebastian Mila

> > Rune Lange

> > Daniel Fredheim Holm

> >

> > Disse spillerne er potensielle profiler... Det er seks i tallet, og over et halvt lag. Det synes jeg er ganske mange!

> >

> >

> >

> >__________________________________________________ __________________________________________________ _____________________________

> >

> >

> >

> >

> >Jepp,POTENSIELLE profiler.

>

> Lange,Johnsen og Arni er utifra sportslige kriterier profiler, kanskje også Grindheim og Fredheim. Men de stinker jo hvergang de møter et kamera, og de må bli mer "pr-kåte" hvis de skal bli profiler. Mila er det helt umulig å spå om, men han KAN jo bli en profil, ala Sapara, gjennom ekstraordinære sportslige prestasjoner.

>

> For oss som elsker Enga, men ikke har skylapper på, så er det jo bare å erkjenne at profilene (de som andre supportere, og media, snakker om HELE tiden) ikke er veldig mange. Men potensialet er

> stort, veldig stort.

>

Fellah er en profil allerede. Om enn mulig bare her på Holmlia.

in Absinthia

Comment

Sitat: Den tor, 05 april 2007 22:37 skrev Hjesus:

> Sitat: Den tor, 05 april 2007 21:58 skrev usbenga:

>

> > >Jepp,POTENSIELLE profiler.

> >

> > Lange,Johnsen og Arni er utifra sportslige kriterier profiler, kanskje også Grindheim og Fredheim. Men de stinker jo hvergang de møter et kamera, og de må bli mer "pr-kåte" hvis de skal bli profiler. Mila er det helt umulig å spå om, men han KAN jo bli en profil, ala Sapara, gjennom ekstraordinære sportslige prestasjoner.

> >

> > For oss som elsker Enga, men ikke har skylapper på, så er det jo bare å erkjenne at profilene (de som andre supportere, og media, snakker om HELE tiden) ikke er veldig mange. Men potensialet er

> > stort, veldig stort.

> >

>

> Fellah er en profil allerede. Om enn mulig bare her på Holmlia.

>

>

>

>__________________________________________________ __________________________________________________ _____________________________

>

>

>Det har du rett, både han og Roberts er profiler - men det er i VIF-miljøet.

Jeg snakker om profiler i TL, det denne tråden handler om.

I Lyn er vel alle enige i at Edu er en av TLs største profiler, mens Soko,Kim Holmen og Eriksen er profiler i Bastionens øyne.

Og i Bergen er Martin Andresen en av TL aller største, Mens Haugen og Huseklepp er lokale profiler.

Betyr ikke at de er ukjente, men de er ikke profiler.

Comment

Working...
                  X