Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Han som overlever alle mann!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Han som overlever alle mann!

Freddy dos Santos! Ord er egentlig overflødige, mannen er blitt en institusjon i norsk fotball generellt - og i Enga spesiellt.

Hans nye kontrakt gir meg håp for fremtiden, en bedre "fadder" kunne ikke vår unge håpefulle ha. Mye kan sies om denne mannen, hvilket intellekt, hvilket engasjement (både på og utenfor banen), hvilke holdninger og hvilken innsats!

Det meste er allerede sagt, men jeg tillater meg å gjøre det igjen, samt å utrope ham til Vålengas største profil - kanskje siden Henger`n og Bondens tid. Ikke fordi han er en like brilliant spiller, men for alt det andre han har med i bagasjen.

En spiller som i sine beste år ikke får lov til å utvikle sine evner på beste måte går ofte lei og stagnerer. Du, Freddy, har blitt utnyttet til siste trevl for din allsidighet, din evne til å tilpasse deg og levere topp innsats, uavhengig om det er som venstreback, høyre midtbane eller spiss. Du har alltid tatt utfordringen fra trenerne og ytet ditt beste, selvom du ikke får "lov til" å spesialisere deg. DET står det respekt av!

Mang en sesongoppkjøring har ført med seg nye spillere og spådommer om at du ikke får mye spilletid, vel - siste sesong var NOK et bevis på at ekspertene tar feil. På banen i samtlige seriekamper - intet mindre enn imponerende!

Så jeg tar hatten av for en fantastisk fyr, som i motsetning til Carew, tok meg i hånda på Tea Lounge for 3 år siden og viste menneskelige kvaliteter den andre bare kan drømme om.

Ingen tvil om hvilket nr som pryder ryggen på min trøye i år!

God sesong Freddy, du er en fantastisk fyr og et enormt forbilde!

Vålerengas ALLER største profil!

Re: Han som overlever alle mann!

Får håpe freddy leser da!
    IKAROS

Comment

Working...
    X