Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rapport fra Tromsø

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rapport fra Tromsø

Kan melde om sinnsykt vekslende værforhold her oppe. Det ene øyeblikket er det sol og varmegrader, men før du rekker å tenke tanken "utepils" slår været totalt om og det laver ned med det sykeste snøværet jeg har vært borti. Er du heldig rekker du å komme deg inn på neste pøbb før du er nedsnødd. Sydhavskongen så ut som den avskyelige snømannen i natt, og det sier litt.

Ellers sies det fra sikre kilder at laget blir som følger:

Arni

Storbæk-Johnsen-Wæhler-Jepsen

Freddy-Grindheim-Holm-Mila

Derek-Daniel

Kanskje er Holm den største overraskelsen?

Nå har det forresten begynt å snø igjen, etter et opphold på ca 15min. Dette stinker Årst-vær lang vei, hvilket er noe bekymringsfullt.
    Slaktern

GA member no 12

Re: Rapport fra Tromsø

Sitat: Den man, 09 april 2007 10:28 skrev slaktern:

> Kan melde om sinnsykt vekslende værforhold her oppe. Det ene øyeblikket er det sol og varmegrader, men før du rekker å tenke tanken "utepils" slår været totalt om og det laver ned med det sykeste snøværet jeg har vært borti. Er du heldig rekker du å komme deg inn på neste pøbb før du er nedsnødd. Sydhavskongen så ut som den avskyelige snømannen i natt, og det sier litt.

>

> Ellers sies det fra sikre kilder at laget blir som følger:

> Arni

> Storbæk-Johnsen-Wæhler-Jepsen

> Freddy-Grindheim-Holm-Mila

> Derek-Daniel

>

> Kanskje er Holm den største overraskelsen?

>

> Nå har det forresten begynt å snø igjen, etter et opphold på ca 15min. Dette stinker Årst-vær lang vei, hvilket er noe bekymringsfullt.

Minner meg om Bergen, hvis du bytter ut snø med regn..

Men er glad Holm er tilbake (hvis det stemmer), måtte han brekke begge beina til Årst

Comment

Working...
    X