Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bråk i Tromsø

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Re: Bråk i Tromsø

Sitat: Den søn, 15 april 2007 15:37 skrev Grim:

> >

> Jeg sier dette i beste mening men tenk deg litt om. Tror du ikke Klanen har en annen tone ovenfor Isko Boys? Det er da ingen grunn til å kjøre en halvt-panisk melding ut til media hvor de sier "ALT GÅR TIL HELVETE!". Det er jo ikke som om du som tydligvis tror at styret ikke bryr seg mye, begynner å tenke - "kanskje jeg skal slåss litt jeg og?". Derfor er det liten grunn til å kaste enda 3-4 biffer til dem. Det er heller ingen grunn til at styret skal gå ut å pisse på de i media for da liker tromsø-supporterene oss bedre. Dessuten har styret allerede sagt i en VG-artikkel at de ikke godtar dette. Hva mer kan du be om, og hvorfor?

>

>

Nå er det Gjermund som har skrevet denne saken. En sak som handler om seriestarten og Engas 12. mann. Som du sier så har styret sagt til VG at de ikke godtar fotballvold. Jeg reagerer derfor på at man på klanen.no ikke har skrevet noe om dette, samtidig som vi hadde saken i Tromsø, snakk om amnesti og et annonsert møte på torsdag. I stedet synes jeg Gjermund harselerer over den samme avisa, når han sier at tabloidene er mere opptatt av de 11 på puben, eller kanskje det var 4, 8 eller 12 (akkurat som om det skulle spille noen rolle). Nei, vi bryr oss mer om de 11 ute på banen sier han. Jeg hadde forventet noe annet som kommentar om det som skjedde sist mandag. Hvis man ikke hadde tenkt å kommentere noe på klanen.no i det hele tatt, så kunne Gjermund like godt la være å skrive det han skreiv i dag.

Comment

• Re: Bråk i Tromsø

Problemet vil være der om Klanen fordømmer det eller ikke,så lenge Hvermansen kan gå i Sjappa å kjøpe seg en Vålenga effekt kan i teorien hvem som helst ikle seg en effekt og lage kvalm i vålengas navn..

Syns styret har sagt ting veldig godt ifht media om denne saken,de har vist at de tar avstand fra det,men at de ikke vil krisemaksimere det
      -Bergen består stort sett av folk fra Sogn, som enten var for dumme eller for fulle til å komme på Amerikabåten-

Comment

Working...
      X