Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bråk i Tromsø

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Bråk i Tromsø

Sitat: Den tir, 10 april 2007 17:58 skrev sidekick:

> Haha tysterpakk.

----

Så du mener det er å tyste, hvis jeg vil opplyse snuten, når idioter ødelegger for klubben?

Jaja, de fleste veit jo ditt standpunkt i detta, greit å få det dokumentert også.
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Klanen er ikke Cosa Nostra om det er det du tror.

Ellers kan man vel uansett diskutere hvor mye denne gjengen uten en eneste klubbeffekt kan regne med å bli sett på som medsupportere av oss andre.

Comment

Sitat: Den tir, 10 april 2007 17:50 skrev Brage:

> Jeg snakket med bartenderen idag. Det var tiløp til bråk før den gjengen som ropte "heia TIL" kom. Han sa det satt 2 grupper med supportere inne på Solid som slengte med lappa til hverandre. Og idet det kom flere folk inn døra og ropte "heia TIL" så braket det løs.

>

> Jeg tror ikke det var avtalt spill.

>

> Forøvrig var østlendingene uten Vif effekter og de hadde endel klær med ruter mv...

>

> Hvis noen her på forumet vet noe mer så er det bare og melde det til onkel. Det er eneste mulighet man har til å rydde opp i dette.

Men i svarte f....??? Jeg er hverken ISKO, UE, YE eller hva faen de kaller seg alle sammen, og ikke er jeg veldig glad i jeksel-veklsing og amatør kirurgi på gateplan heller, men man melder da for faen meg ikke sine egne til onkel når begge leire har samma svin på skogen?!?

Om dette var en politisak: hvor er de overfalte Tromsøsupporterene? Hvor er anmeldelsen fra bartenderen? Hvor er anmeldelsen fra enga-supporterne som fikk juling?

dette blir for dumt. Jeg har (som man kan se av innelegge mine) IKKE forsvart NOEN sider av vold, uansett situasjon, men man melder ikke sine egne når alt man har er utalelsen til en upartisk bartender og Verdens (u)Gang!

Nå får jeg sikkert mye pepper for å "forsvare" eller "bagatellisere" det hele. Greit nok. Jeg vil i alle fall ikke være med i en lynsjemob uten å ha ALLE fakta på bordet, og NEI, jeg tar IKKE VG som fakta-organ!

Comment

Jadda, da er det en av hovedinnslagene til TV2 nyhetene 1830.

Folk som sier dette bare er storm i vannglass, bør tenke seg om 2 ganger.

Det spiller INGEN rolle om ingen ble hardt skadet, når det går så langt at riksdekkende TV omtaler saken, vil det på et eller annet nivå påvirke sponsorer og samarbeidspartnere.

Kom ikke her og si at disse "elementene" ikke ødelegger for oss.
          "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

hvis man leser en del innlegg, så ser man jo at noen forsvarer bråket,, så idioter finnes det vist her! viktig at klanen og klubben tar avstand fra det!!

P.S: jeg er ikke med i klanen!
            <-Tormod->

Comment

Nå er vel saken at mange sier de ville meldt fra om de selv var til stede. Det er selvsagt ingen som skal anmelde noen for noe de har lest i VG.

Comment

Sitat: Den tir, 10 april 2007 18:34 skrev HrMetikk:

>Det er selvsagt ingen som skal anmelde noen for noe de har lest i VG.

Nei hvem vet med den tystermentaliteten vi har fått i Klanen..

Comment

Sitat: Den tir, 10 april 2007 18:33 skrev torm-j3:

> hvis man leser en del innlegg, så ser man jo at noen forsvarer bråket,, så idioter finnes det vist her! viktig at klanen og klubben tar avstand fra det!!

>

> P.S: jeg er ikke med i klanen!

Og det finnes tydeligvis idioter som tror på alt de leser i tabloidene og..

Comment

Av og til er det bra og si i fra om ting, SideKick. Har selv gjort det faktisk, da jeg var så heldig å få en nazi-jævel i setet ved siden av meg. Så om det er tysting, ok. Noe litt annet er om to grupperinger bedriver avtalt "dans"... greit å ikke skjære alt under samme kammen kanskje?

Comment

• Re: Bråk i Tromsø

Sitat: Den tir, 10 april 2007 13:22 skrev lille i:

> Det var du som valgte å omtale andre her som "ikke smarteste kniven i skuffen".

> - mod.

Det har jeg heller ikke gjort. Herregud: En moderator som forfalsker sitater unna for unna for å score et billig poeng. Hva blir det neste?
                      DIXI

Comment

Sitat: Den tir, 10 april 2007 18:52 skrev Pegasuz:

> Av og til er det bra og si i fra om ting, SideKick. Har selv gjort det faktisk, da jeg var så heldig å få en nazi-jævel i setet ved siden av meg. Så om det er tysting, ok. Noe litt annet er om to grupperinger bedriver avtalt "dans"... greit å ikke skjære alt under samme kammen kanskje?

Da skjønner jeg deg

Comment

Sitat: Den tir, 10 april 2007 18:31 skrev Pegasuz:

> Om dette var en politisak: hvor er de overfalte Tromsøsupporterene? Hvor er anmeldelsen fra bartenderen? Hvor er anmeldelsen fra enga-supporterne som fikk juling?

Iflg. bartenderen selv på TV2 for 20 minutter siden så er anmeldelsen på vei.

Ok for deg?

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Livet er hardt gitt.

Hvis du ser litt lenger ned i tråden, så ser du at jeg korrigerer meg selv.

Comment

Sitat: Den tir, 10 april 2007 18:42 skrev sidekick:

> Sitat: Den tir, 10 april 2007 18:34 skrev HrMetikk:

>

> >Det er selvsagt ingen som skal anmelde noen for noe de har lest i VG.

>

> Nei hvem vet med den tystermentaliteten vi har fått i Klanen..

Sidekick - jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Hvor gammel er du?

Du omtaler dette som om det er avansert kriminalitet i en myteomspunnen organisasjon hvor man "ikke tyster". Jeg skjønner det er stas for deg å kunne peke på andre og si "tysterpakk" slik de store gutta gjør i skumle amerikanske filmer, men ærlig talt: det dreier seg om en gjeng idioter som tror de er tøffe fordi de kan sloss. Om de er aldri så mye påstår at de er enga supportere så hadde jeg glatt gått til politiet med det jeg visste om jeg hadde vært der. De skal faen meg ikke ha noen "immunitet" fordi de påstår de er engasupportere.

Men for deg og en del andre er det kanskje viktigere å vinne slagsmålet og å slippe unna med det enn det er å støtte klubben din? Og i tilfelle du ble forvirret nå: å støtte klubben betyr i denne sammenheng å gjøre det som er mulig for å få bukt med vold som assosieres med klubben og sporten. Og det betyr å gå til politiet, hvis man vet noe.

Hvis det ble for komplisert for deg, så kan du begynne å spekulere i hvordan det ville gå med klubben som du påstår du støtter, om et slikt miljø fikk fotfeste hos oss. Men om sponsorene skulle sky oss som pesten, og 99% av oslos befolkning ikke turte å gå på kamp med unga sine for å se oss spille 0-0 mot Mandalskameratene, så driter du vel i det, bare bønda får bank og ingen tyster?

Comment

Sitat: Den tir, 10 april 2007 19:11 skrev lille i:

> Livet er hardt gitt.

>

> Hvis du ser litt lenger ned i tråden, så ser du at jeg korrigerer meg selv.

>

Nei, jeg ser at du innrømmer sitatfusket etter at en annen debattant har påpekt det.

DIXI

Comment

Working...
                                X