Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Temaer for VPNs PodCast

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Temaer for VPNs PodCast

Nå som vi har tatt turen gjennom alle laga har vi tenkt til å få fart på de ukentlige PodCasetene igjen.

Er det noe du vil at vi skal ta opp? Er det noe som gjør deg forbanna? Hva skjer med klubben vår, hva skjer med Klanen, Hva skjer med Tifofolka og ikke minst hva skjer med laget?

Kom med forslag til hva vi skal ta opp i løpet av sesongen. Vi tar for oss ett tema hver uke - og det er her du kan være med å bestemme.

Har du laga musikk du vil at vi skal spille? Send oss en mail og fortell oss hvorfor vi skal spille akkurat din låt...

Ukas Podcast kommer før du aner det!

Mvh:

Podcastgruppa
    "Tre ganger corner er straffe" Første regel, løkkefotball, 1979

Re: Temaer for VPNs PodCast

Er det noe som gjør deg forbanna?

Ja laguttaket på beckplass mot Tromsø, her har vi en høyrebeck som spiller på det norske landslaget b.l.a p.g.a hans innleggskvalitet og så setter vi han på venstrebeck, hvor han får utrettet nada..

I tillegg har vi allerede en venstrebeck i Jepsen med gode innlegg, uskada på benken...(og ja jeg vet at JAS har spilt venstre i Hamkam før)

Dette gjør meg skikkelig forbanna...og jeg skjønner ikke begrunnelsen for dette.

Videre gjør uttalelsen "Debutant Sebastian Mila ble byttet ut 17 minutter før slutt av taktiske grunner, da trenerteamet ønsket å få Freddy dos Santos høyere på banen mot slutten av kampen"

Når vi snakker om at Freddy offensivt traff på sitt første oppspill etter 75 minutter og deretter hadde en greit innlegg fra 5 meteren ut i 45, samt et annet oppspill som traff i løpet av kampen, og at dette var hele beholdningen. Se kampen på nytt sjøl hvis dere ikke trur meg.

Dette også sett i lys at vi setter innpå Lange, en mann som er bortimot useless uten gode innlegg.

Da lurer jeg videre på om det var så lurt å ikke ha noen kampananalytiker, hvis dette er rådende holdning hos trener teamet.

Nå skal det sies at jeg selvsagt støtter trener teamet fullt ut,men i valg av startende beckpar...så skjønner jeg ikke tegninga..

Sånn da var det ute

Rekdal, Siem og Fredriksen for alltid ! Ja også Martin da ;)

Comment

Sitat: Den ons, 11 april 2007 02:21 skrev Carew_Rulez:

> Videre gjør uttalelsen "Debutant Sebastian Mila ble byttet ut 17 minutter før slutt av taktiske grunner, da trenerteamet ønsket å få Freddy dos Santos høyere på banen mot slutten av kampen"

Myhre sa dette til VPN etter saken på vif.no:

"Og så byttet man Mila ut. Var ikke Mila ganske godt i siget da allerede? "

- I og med at Daniel måtte ut, lurte vi på om Rune eller Glenn skulle inn. Vi ønsket mye innlegg, og da blir det bedre med Rune i boksen. For å få innlegg ønsket vi Allan inn, siden han kan gi flere gode innlegg. Dessuten begynte Mila å bli sliten. Så det handlet ikke så mye om Freddy fram på banen, men Allan inn for flere innlegg.

Denne tråden er ment til å komme med nye forslag til Podcast-gutta - ikke reprise av hva VPN allerede har lagd sak på...

Comment

Sitat: Den ons, 11 april 2007 11:42 skrev FrankO:

> Sitat: Den ons, 11 april 2007 02:21 skrev Carew_Rulez:

> > Videre gjør uttalelsen "Debutant Sebastian Mila ble byttet ut 17 minutter før slutt av taktiske grunner, da trenerteamet ønsket å få Freddy dos Santos høyere på banen mot slutten av kampen"

>

>

> Myhre sa dette til VPN etter saken på vif.no:

>

> "Og så byttet man Mila ut. Var ikke Mila ganske godt i siget da allerede? "

>

> - I og med at Daniel måtte ut, lurte vi på om Rune eller Glenn skulle inn. Vi ønsket mye innlegg, og da blir det bedre med Rune i boksen. For å få innlegg ønsket vi Allan inn, siden han kan gi flere gode innlegg. Dessuten begynte Mila å bli sliten. Så det handlet ikke så mye om Freddy fram på banen, men Allan inn for flere innlegg.

>

>

>

> Denne tråden er ment til å komme med nye forslag til Podcast-gutta - ikke reprise av hva VPN allerede har lagd sak på...

>

>

Riktig, vi kjører jo et opplegg der vi har "lydboka", en gjennomgang av stoffet på VPNs sider og nyheter, en dustekåring og så har vi en temadiskusjon/temaprat mot slutten. Hva vil dere vi skal snakke om i denne temadelen? Det er ikke umulig å hente inn eksperter heller, når det trengs.
        Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
        [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Dere kan jo prøve å ta en real fotballprat med Myhre. Ikke bullshit som avisene skriver, men en god fotballfaglig prat om taktikk i forrige kamp, hva som kan gjøres annerledes neste match etc etc. Hadde dere klart å fått Myhre på telefon hver uke hadde det toppers!
          Mitt legeme er hellig - min lever lagd av stål!

Mine legger lagd av foppal og min hjerne lagd av kål!

Comment

Sitat: Den ons, 11 april 2007 00:38 skrev Nedre Manglerud:

> Nå som vi har tatt turen gjennom alle laga har vi tenkt til å få fart på de ukentlige PodCasetene igjen.

>

Sorry hvis det oppfattes som jeg kupper tråden litt nå, men har dere virkelig vurdert alle lag? Er veldig nysgjerrig på å høre vurderingen av RBK, men det ser da vitterlig ut som et par-tre lag mangler?

Comment

Sitat: Den ons, 11 april 2007 13:38 skrev bartulf:

> Sitat: Den ons, 11 april 2007 00:38 skrev Nedre Manglerud:

>

> > Nå som vi har tatt turen gjennom alle laga har vi tenkt til å få fart på de ukentlige PodCasetene igjen.

> >

>

>

> Sorry hvis det oppfattes som jeg kupper tråden litt nå, men har dere virkelig vurdert alle lag? Er veldig nysgjerrig på å høre vurderingen av RBK, men det ser da vitterlig ut som et par-tre lag mangler?

Vi har vurdert alle lagene, men ikke fått lagt ut de tre siste (Lillestrøm, Rosenborg og Vålerenga).
              Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
              [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Til neste års sesongstart trur eg det er lurt å ikkje ha ein eigen podkast for kvart lag. Eg gadd ikkje høyra på dei siste. Ta heller fleire lag i ei sending.

Ein ting som kunne vore morosamt er å invitera folk som diskuterer mykje på forum til å ta ein debatt andlet [ansikt] til andlet.

Comment

Sitat: Den ons, 11 april 2007 14:46 skrev Magnus:

> Til neste års sesongstart trur eg det er lurt å ikkje ha ein eigen podkast for kvart lag. Eg gadd ikkje høyra på dei siste. Ta heller fleire lag i ei sending.

>

> Ein ting som kunne vore morosamt er å invitera folk som diskuterer mykje på forum til å ta ein debatt andlet [ansikt] til andlet.

--------

eller få to trenere(eller spillere) fra to lag til og møtes og fortelle:

hva som er dårlig på det andre laget,

hva som er bra,

hva det lag 1 har som lag 2 vil ha.

hva som gjør at lag 1 vinner mot lag 2

hva som gjør at lag 1 taper mot lag 2

osv...

det kunne blitt kult... det kan jo gjøres enda, trenger ikke være før seriestart...

eller enda bedre, fått det til på vifTV..

HATER TROMMER!!!!!!!!

Comment

Working...
                  X