Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vidar Davidsen intervju

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vidar Davidsen intervju

Ålreit intervju, men jeg liker ikke helt det han sier mot slutten: "at 4-5 av spillerne blir mindre "by-løver" og mer proffe fotballspillere... "

trodde egentlig vi var kvitt en del av disse typene, men det er kanskje noen fortsatt

hele intervjuet her: http://www.vpn.no/index.php/content/view/full/17077
    -----------
    http://change.dossergame.co.uk/change_please/5891553/

Re: Vidar Davidsen intervju

Håper vi ikke blir kvitt dem, da jeg regner han mener blant annet Freddy Dos.. Men enig at det ikke passer seg å være "by-løver" hva Davidsen mener med det..

Denne diskusjon gikk lenge i fjor, men har vondt for å tru at Dos og gjengen bruker FOR mye tid ute på byen.. Det tror jeg I rett og slett ikke tillater.. tror heller ikke gutta selv tillater det!
    Fristilt!

Comment

Jeg synes faktisk Davidsen peker på veldig mange viktige faktorer i intervjuet jeg. En av de mer interessante intervjuer i det siste.

Når det gjelder det han sier om "byløver", så er det en viktig problemstilling. Tror dog ikke Freddy er av de verste her. Er nok noen andre navn jeg ville ha foreslått før ham. Dessuten forsvant den største "byløva" opp til Trondheim, så forhåpentligvis blir ikke dette et problem...

Comment

Uansett er det våre penger de bruker på dette. Helt ok hvis det er under kontrolerte former, og hvis det ikke på NOEN somhelst måte går ut over form, trening, kropp etc. Men hvis det gjør det, er det TOTALT uakseptabelt.

Comment

Jeg synes mangel på offensivt samhandlingsmønster er mye værre...

Håper det blir mer variasjon uten Steffen.

Comment

Blir stemplet som «byløver»

Topptrener-sjef Vidar Davidsen mener fire-fem av Vålerenga-spillerne bør bli mindre «byløver» og mer proffe fotballspillere.

http://www.dagbladet.no/sport/2006/04/10/463315.html
            228

Comment

Håper da inderlig ikke disse "by-løvene" forsvinner, alle spillerne i laet er viktige og jeg vil ikke miste noen av dem!

Tror heller ikke at det er noen slik gjeng som Davidsen mener og hvor ofte må de være på byen for å være såkalte "by-løver"?

Om spillerne våre tar seg noen øl en gang per 2 måned, hva er problemet? Spillerne våre må jo få leve av og til de også!!

Comment

Hva vet egentlig om det? Forfølger han spillerene våre døgnet rundt?
                You tried your best and failed miserably. The lesson is never to try

Comment

Han presiserer jo selv at dette er rykter som svirrer rundt i Vålerengamiljøet, og at han håper han tar feil. Men Geir Bakke advarte også mot dette i sin avskjedstale til Vålerenga, at det tydeligvis er et stykke igjen til at noen av spillerne kan kalle seg helproffer. Nå tror jeg at vi har kvitta oss med syndebukk nummer 1 i Steffen, som meldte overgang til det, eh, sydende trønderske utelivet i stedet. Bernt Hulsker har også forsvunnet, dermed er vel plutselig verstingene ute av bildet. Alle vet at Berre, Grindheim, Holm-brødrene og Freddyboy er glad i en tur på byen, men jeg stoler likevel på at de holder seg innenfor rimelighetens grenser og ikke lar det gå ut over prestasjonene. Ikke mer enn en kamp mot Midtjylland i Royal League, i hvert fall...

Comment

Hvor stort problem er dette med at gutta går på byn? Har flere venner og familie som har observert enga spillere på byn, først trodde jeg ikke dette var noe problem, men leser også at vpn nevner det nå i "kampreferatet" fra kampen i dag.

Driver gutta å drekker i sesongen?

Comment

Sitat: Den søn, 07 mai 2006 21:50 skrev Snipper:

> Hvor stort problem er dette med at gutta går på byn? Har flere venner og familie som har observert enga spillere på byn, først trodde jeg ikke dette var noe problem, men leser også at vpn nevner det nå i "kampreferatet" fra kampen i dag.

> Driver gutta å drekker i sesongen?

Tja noe gjør de jo helt sikkert, og fotball er vel en av de tingene vi kan stryke på den lista, så drikke er kanskje ikke det dummeste tipset...
                      Morten H.

Comment

Nå vet jeg at folk ikke setter så stor lit til det som skrives på VG's forum, men jeg er bekymra.

I følge denne Enga-supporteren har noen av våre spillere blitt oppservert (igjen) natt til i dag, bedugget. Vi spiller altså en særs avgjørende kamp på Tirsdag.

Noen andre som har opplevd lignende i det siste?

http://vg.transact.no/Item.asp?Group...%F8ver&Page=-2

Comment

Working...
                        X