Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

13.000 solgte billetter i flg. VPNs dagbok *

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 13.000 solgte billetter i flg. VPNs dagbok *

I dagens dagbok sto følgende;

"Ha en fin helg og møt opp tidlig med rensede stemmebånd morra! Det er allerede solgt 13.000 billetter, så alt ligger til rette for Oslos første tippeligakamp i år med en elektrisk ramme. "

Jeg bare lurte på om dette betyr at det er solgt 13 000 billetter i tillegg til sesongkortene, eller om sesongkortene er regnet inn blant disse 13 000?

[Fikset litt på overskriften for å reflektere trådens innhold. -mod.]

Re: Dagens dagbok

Kan med 99,9% sikkerhet bekrefte at rundt 8000 sesongkort er regnet inn. Da er det altså solgt omtrent 5000 biletter i tillegg. Sponsorkortene blir ikke nødvendigvis brukt, men jeg vil tro at de fleste som har personlige sesongkort møter opp på alle kamper. Noen nøyaktige tall på hvor mange av sesongkortene som disponeres av Hafslund, Entra osv har jeg dessverre aldri set.

Comment

Forsøkte akkuratt å kjøpe biletter på bilettluka.no og der var det ikke så mye ledig. Tipper ca 4000 alt i alt?

Comment

Sitat: Den lør, 14 april 2007 17:18 skrev Benke Varmer:

> Forsøkte akkuratt å kjøpe biletter på bilettluka.no og der var det ikke så mye ledig. Tipper ca 4000 alt i alt?

Har en teori om at Postbanken øvre og Hafslund øvre ikke er tilgjengelig for salg på billettluka. Går man inn der nå kan man kun kjøpe til Hafslund nedre og til VG-svingen. Til sammen er det 4400 ledige billetter på disse tribunene. Tror det stemmer godt at det er solgt 13000 billetter. Legg til de 4400 ledige og ca 8000 plasser på PB øvre og Hafslund øvre som ikke kan forhåndskjøpes, så får vi totalt 25400. De som styrer med billettsalget åpner de to "ledige" tribunene hvis alt annet er utsolgt.

Comment

Sitat: Den lør, 14 april 2007 17:53 skrev Pondus:

> Sitat: Den lør, 14 april 2007 17:18 skrev Benke Varmer:

>

> > Forsøkte akkuratt å kjøpe biletter på bilettluka.no og der var det ikke så mye ledig. Tipper ca 4000 alt i alt?

>

> Har en teori om at Postbanken øvre og Hafslund øvre ikke er tilgjengelig for salg på billettluka. Går man inn der nå kan man kun kjøpe til Hafslund nedre og til VG-svingen. Til sammen er det 4400 ledige billetter på disse tribunene. Tror det stemmer godt at det er solgt 13000 billetter. Legg til de 4400 ledige og ca 8000 plasser på PB øvre og Hafslund øvre som ikke kan forhåndskjøpes, så får vi totalt 25400. De som styrer med billettsalget åpner de to "ledige" tribunene hvis alt annet er utsolgt.

Hvis det blir sol, kommer det minst 16 000. Mange kjøper billett på kampdagen. Det blir samme kaoset som vanlig, folk møter opp 20 min før kampstart uten billett. Jeg er dessverre en av de

Comment

Sitat: Den lør, 14 april 2007 18:31 skrev Spor

> Sitat: Den lør, 14 april 2007 17:53 skrev Pondus:

>

> > Sitat: Den lør, 14 april 2007 17:18 skrev Benke Varmer:

> >

> > > Forsøkte akkuratt å kjøpe biletter på bilettluka.no og der var det ikke så mye ledig. Tipper ca 4000 alt i alt?

> >

> > Har en teori om at Postbanken øvre og Hafslund øvre ikke er tilgjengelig for salg på billettluka. Går man inn der nå kan man kun kjøpe til Hafslund nedre og til VG-svingen. Til sammen er det 4400 ledige billetter på disse tribunene. Tror det stemmer godt at det er solgt 13000 billetter. Legg til de 4400 ledige og ca 8000 plasser på PB øvre og Hafslund øvre som ikke kan forhåndskjøpes, så får vi totalt 25400. De som styrer med billettsalget åpner de to "ledige" tribunene hvis alt annet er utsolgt.

>

> Hvis det blir sol, kommer det minst 16 000. Mange kjøper billett på kampdagen. Det blir samme kaoset som vanlig, folk møter opp 20 min før kampstart uten billett. Jeg er dessverre en av de

klansjente

Comment

Cola er utsolgt.

Comment

Ditt resonement høres rimelig ut, men litt defensivt å holde øvre stengt om de satser på 16.000 og "trøkk"?

Comment

Sitat: Den lør, 14 april 2007 20:09 skrev Benke Varmer:

> Ditt resonement høres rimelig ut, men litt defensivt å holde øvre stengt om de satser på 16.000 og "trøkk"?

Det var kanskje litt uklart, men VG øvre er åpen og det er solgt bra med billetter.

Av den totale kapasiteten på 25500 er det 1400 VIP-plasser. De tilhører Ullevål Business Class. Folk som kjøper plasser på UBC kan bruke den på alle landskamper, VIF- og Lynkamper og Cupfinalen. Hvis det f.eks er solgt 1000 plasser på UBC så får VIF penger for dette, og det regnes som 1000 solgte sesongkort. Jeg tror det er slik. Hvis noen vet eksakt hvordan det fungerer kunne det være interessant å høre i så fall.

Jeg tror de som er billettansvarlige har god erfaring i hvordan de skal håndtere billettsalg, så alle som vil se kampen kommer nok inn. Men det har skjedd før at det har blitt kaos hvis mange uten billet kommer sent til stadion. Da rekker ikke alle kampstart. Men kanskje de lærer å kjøpe billet på forhånd?

Comment

Sitat: Den lør, 14 april 2007 16:24 skrev HrMetikk:

> Kan med 99,9% sikkerhet bekrefte at rundt 8000 sesongkort er regnet inn. Da er det altså solgt omtrent 5000 biletter i tillegg. Sponsorkortene blir ikke nødvendigvis brukt, men jeg vil tro at de fleste som har personlige sesongkort møter opp på alle kamper. Noen nøyaktige tall på hvor mange av sesongkortene som disponeres av Hafslund, Entra osv har jeg dessverre aldri set.

OK, takk for svar.

Comment

Skandale?

En tur innom bilettluka nå kl 14 m 4 timer igjen til kamp, så kommer ikke enga-stabekk opp som en mulighet. Er de ikke online og klarer å kommunisere hvilke biletter som er igjen i forhold til salg i sjappa på stadion o.l.? De klarer det i mandal og hvor mange tilskurere taper de på dette?

Comment

Sitat: Den søn, 15 april 2007 14:05 skrev Benke Varmer:

> En tur innom bilettluka nå kl 14 m 4 timer igjen til kamp, så kommer ikke enga-stabekk opp som en mulighet. Er de ikke online og klarer å kommunisere hvilke biletter som er igjen i forhold til salg i sjappa på stadion o.l.?

Billettsalget på nett stenger vel dagen før kamp.

www.tsbudbil.no

Comment

Mulig du har rett, men de ligger fortsatt ute m salg av b/g-mandalskameratene kl 18 i dag? Budre ikke være verre en kinobiletter som må hentes x min før forestilling?

Comment

Synes i grunn det kunne vært litt mer info om slikt på bilettluka.no. Synd at det kan se ut som om det er utsolgt når det langt i fra er tilfellet.

Om vi mister pulikummere på den manglende informasjonen vet vi ikke, men jeg vil tro at en del mennesker som ikke er ofte på kamp gir opp når de ikke får kjøpt bilett og heller ikke sjekker ut alternativer.

Comment

for noe piss cola var ikke utsolgt lørdag kveld sasukhan. Hvor i heel... fikk du dette fra? Jeg kjøpte billett til cola søndag 1700 altså en time før kampen, og det var ledig til vestbredden også. glad jeg ikke stolte på din info og kjøpte til vg øvre.

Før fikk man riktig info på dette forumet. Kan ikke folk som egentlig ikke veit slutte å skrive ting som er feil?

Comment

Working...
                              X