Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Jan Derek i bastionen?!?!?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jan Derek i bastionen?!?!?

Hører av en kompis som er lynsupporter at Derek var å så på ffk-lyn i går. Stod i bastionen med lyn-skjerf... Noen ville ta han ,så snuten tok han med til nøytraltribunen. Hva faen er detta for noe?!?!
    KOM IGJEN ENGA

Re: Jan Derek i bastionen?!?!?

WHAT?!?
    E.Grøstad. Vål\'enga i mitt hjerte.

Comment

Det er vel ikke så mange som er så naive at de tror JDS ikke har ett spesielt forhold til Lyn fremdeles, og det er forsåvidt greit. Men om dette skulle vise seg å være sant, så viser det en ekstremt manglende innsikt i livet til en fotballsupporter, og er så dumt at jeg nesten ikke har ord. En såpass voksen og oppegående mann bør skjønne at det gjør man ikke, han får følge Lyn på TV til han har lagt opp.

Når det er sagt, så tror jeg kanskje vi bør ha litt sikrere kilder en "en kompis" som har sagt, før vi lynsjer ham.

Vil vel tro at bastionen ville slått det stort opp på sine forum om han faktisk hadde vært der, og så vidt jeg kan se har de ikke nevnt saken engang på sitt forum.
      Stolt eier av "sjefskommentaren" 1 april 08. RIP Maya.

Comment

her skal jeg ha bildebevis før jeg vurderer å tro det.

konkluderer med manipulasjon mest sannsynlig uansett!

så dum kan ingen fotballspiller være-.
        Fristilt!

Comment

Sitat: Den søn, 15 april 2007 13:44 skrev SondreSM:

>Hva faen er detta for noe?!?!

En "kompis" av deg som kødder.

www.tsbudbil.no

Comment

Dette er bare kødd. Hadde det virkelig hendt at en kjent tippeligaspiller måtte eskorteres bort av snuten kan du være sikker på at madia hadde blåst det stort opp. Detutover er JDS en oppegående kar, som har gjort mye for å vise at hjertet hans nå banker for Enga - så jeg tror ikke han ville gjort noe sånt
            DANSK VÅLERENGA SUPPORT. NÅ PÅ NETT: [url]www.valerenga.frac.dk[/url]

Vort forum er ÅPENT FOR ALLE!

Jeg vil ha Rajko Lekic til Enga!

Comment

EDIT: Etter å ha lest litt på Bastionens forum kan det faktisk tyde på din kompis har rett...

http://www.bastionen.no/forum/viewto...=asc&start=120
              DANSK VÅLERENGA SUPPORT. NÅ PÅ NETT: [url]www.valerenga.frac.dk[/url]

Vort forum er ÅPENT FOR ALLE!

Jeg vil ha Rajko Lekic til Enga!

Comment

nå står det vel at de hadde fått billetter som var rett ved bortefansen, ikke at han reiste på tur med bastionen. Har vel inegnting å si om JDS drar og ser Lyn-matcher på fritiden.

Spillerne må jo få lov til å være mennesker de også, når de ikke er på jobb.
                Lars

- Il Bimbo d`oro

Comment

David Beckham er observert mangfoldige ganger å Old Trafford...

Panzer har vært og sett oss, Hoset besøkte Hamar i fjor.. Kanskje fotballspillere rett og slett liker å se fotball??? Skal vi nekte Iversen adgang til Ullevål hvis han vil se en engakamp og hilse på gamle venner????
                  Ikke syt - syng!

Comment

Nei, men det lyn skjerfet kunne han ha droppa synes jeg!

Sitat: Den søn, 15 april 2007 21:53 skrev Cucharacha:

> David Beckham er observert mangfoldige ganger å Old Trafford...

> Panzer har vært og sett oss, Hoset besøkte Hamar i fjor.. Kanskje fotballspillere rett og slett liker å se fotball??? Skal vi nekte Iversen adgang til Ullevål hvis han vil se en engakamp og hilse på gamle venner????

Comment

Sorry Jan Derek. Det er mulig at dette kan forklares i det vide og det brede. Men sånt gjør man bare ikke. Uansett.

Comment

OM dette stemmer, var det vel ikke akkurat noe sjakktrekk nei, men ingen er feilfrie. At Steffen's siste ord i Oslo var "rosenborg er ræva" er vel også et bevis på at fotballspillere ikke alltid er langtenkte, og at de nok angrer på ting og tang, sagt og spist osv... Synes ærlig talt ikke dette er noe å lage stor sak om. Lyn-skjerfet var kanskje å dra det litt vel langt, men så var det dette med fjær og høns igjen da...

Comment

egentlig så ble jds solgt til oss for og være spion for lyn, og sabotere slik at lyn alltid slår oss...

HATER TROMMER!!!!!!!!

Comment

Sitat: Den man, 16 april 2007 11:52 skrev Vif_på_toppen:

> egentlig så ble jds solgt til oss for og være spion for lyn, og sabotere slik at lyn alltid slår oss...

Det de ikke vet er at han er dobbeltagent

Når nøden er størst er hjelpen nærmest borte.

Comment

Sitat: Den søn, 15 april 2007 14:10 skrev Galroth:

>

> Det er vel ikke så mange som er så naive at de tror JDS ikke har ett spesielt forhold til Lyn fremdeles

Tidligere har han vel sagt at han ikke har noe spesielt favorittlag og aldri har hatt det?

Uansett, sånn bør han ikke gjøre. Greit nok at Beckham er på Old Trafford, men så spiller han heller ikke for Liverpool eller City. Du tuller deg ikke inn i skjerfet til erkefienden til det laget du spiller for.
                              Hasta la victoria siempre!

Comment

Working...
                              X