Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Jan Derek i bastionen?!?!?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Jan Derek i bastionen?!?!?

Egentlig helt sinnsykt hvis dette med skjerf stemmer. Gjør det det, kan du droppe den nye kontrakten Derek.

Comment

Her er story'en i Nettavisen. Derek hadde ikke på seg Lyn-skjerf.

http://www.fxt.no/tippeligaen/vif/article970583.ece

Jeg liker godt dette intervjuet med JDS!

Comment

Da er det greit, og gudsjelov at så var tilfellet.

Comment

Yepp, den artikkelen gjør jo alt rimelig klart.

Ekstra moro at han slenger litt dritt vestover også, som seg hør og bør.

Heia Derek!
          ----------------
          Pilsner og slagsmål.
          Ille tilredte agronomer.

Comment

Det intervjuet var vel egentlig over all forventning. Ikke bare gikk han uten Lyn-skjerf, han håpte FFK vant. Det blir stjerne i boka, og han skal selvfølgelig få se fotballkamper om han vil det.
            Stolt eier av "sjefskommentaren" 1 april 08. RIP Maya.

Comment

Liker Derek mer og mer
              VÅL'ENGA!!

Comment

Etter å ha snakka med Derek tidligere på Valle ble jeg veldig overrasket over at han skulle ha stått med Lyn skjerf. At han går på fotballkamper er selvfølgelig helt greit.

Men det intervjuet der var altfor bra. Han har nok følelser for Lyn, men ikke den veien

Comment

Greit å poste linker, men dette avsnittet i intervjuet er bare for bra til og ikke siteres her. Les og smil:

Jeg satt ikke blant Lyn-supporterne. Jeg var på kamp sammen med et par kompiser som holder med Lyn, og vi gikk inn feil da vi kom. Da jeg så at det var ledige plasser lenger bort blant FFK-supporterne, gikk vi heller dit.

- Hvis det at jeg går og ser en fotballkamp, provoserer dem, så er det de som har et problem, og ikke jeg, påpeker 35-åringen.

- Det er blitt hevdet at du hadde et Lyn-skjerf på deg. Hadde du det?

- Nei, selvfølgelig ikke. Jeg hadde ikke noen Lyn-effekter på meg. Ingen skal få så noen tvil om at hjertet mitt er blått, sier Sørensen alvorlig, og tar seg til brystet.
                  Ikke syt - syng!

Comment

Er dette noe å syte om da?

Og for den saks skyld, når man bytter klubb, så burde man heller ikke gå til erkefienden.

Om han vil gå på lyn kamper, så er vel det samma faen, så lenge han gjør jobben for Vålerenga.

Ingen her som klaga på at martin Andresen sto med klanen på åråsen et år?

Folk er dumme om man tror at JDS ikke har et forhold til Liin, etter så mange år i klubben
                    Seriemester 2005

Comment

Deilig intervju...!!!

PS - ingen kan sammenlignes med Steffen Iversen, når det gjelder mangel på integritet - den fyren er bare til å le av - at noen her tror at JDS kunne vær i nærheten av rotta Steffen Iversen, synes jeg er utrolig...
                      Panzer er gud og Vålenga min rellion

Comment

Sitat: Den man, 16 april 2007 21:06 skrev Cucharacha:

> Greit å poste linker, men dette avsnittet i intervjuet er bare for bra til og ikke siteres her. Les og smil:

>

>

> Jeg satt ikke blant Lyn-supporterne. Jeg var på kamp sammen med et par kompiser som holder med Lyn, og vi gikk inn feil da vi kom. Da jeg så at det var ledige plasser lenger bort blant FFK-supporterne, gikk vi heller dit.

> - Hvis det at jeg går og ser en fotballkamp, provoserer dem, så er det de som har et problem, og ikke jeg, påpeker 35-åringen.

>

> - Det er blitt hevdet at du hadde et Lyn-skjerf på deg. Hadde du det?

>

> - Nei, selvfølgelig ikke. Jeg hadde ikke noen Lyn-effekter på meg. Ingen skal få så noen tvil om at hjertet mitt er blått, sier Sørensen alvorlig, og tar seg til brystet.

Godt å høre, selv om det er trist at den godeste Jan Derek vanker i ett såpass tvilsomt miljø.

Til slutt må jeg si at det var godt at inntrykket mitt av JDS som en godt over gjennomsnittelig oppegående fotballspiller var under press en liten stund her, godt å få bekreftet at inntrykket stemmer.

Comment

Og han avsluttet med:

"Det var en flott åpning av en flott stadion. Fredrikstad vant, og det er jo jeg veldig fornøyd med."

----------------
                          Pilsner og slagsmål.
                          Ille tilredte agronomer.

Comment

Mente ikke å sammenligne de to som personer, men mitt poeng var vel at OM dette hadde stemt, ville det vel kunne tilskrives kontoen for "dumt i ettertid"-saker? N¨å stemte det ikke, og da er det jo samma f... hehe

Sitat: Den man, 16 april 2007 23:48 skrev Bohem1:

> Deilig intervju...!!!

>

> PS - ingen kan sammenlignes med Steffen Iversen, når det gjelder mangel på integritet - den fyren er bare til å le av - at noen her tror at JDS kunne vær i nærheten av rotta Steffen Iversen, synes jeg er utrolig...

Comment

Re: Jan Derek - HELT OK

Sitat: Den man, 16 april 2007 21:11 skrev Begbeh:

> Om han vil gå på lyn kamper, så er vel det samma faen, så lenge han gjør jobben for Vålerenga.

> ----------------------

Syns ikke det er samma f***. Har litt å si at han f.eks. ikke kler seg i stygge Lyn-effekter...

Men greit at han har noen kompiser som er Lyn-fans. (Er jo noen Klansmenn som er i samme situasjon)

> Ingen her som klaga på at martin Andresen sto med Klanen på åråsen et år?

>--------------------------

Øh...skulle VI klage på det??

> Folk er dumme om man tror at JDS ikke har et forhold til Liin, etter så mange år i klubben

------------------

Tja, mulig jeg er dum da - for Derek sier i alle fall sjøl:

- Sant og si var jeg også glad for at Fredrikstad vant, forteller den gamle landslagsspilleren til Nettavisen.

Etter tre sesonger på Oslos beste vestkant, med et snitt på et mål hver tredje kamp, skulle man fortsatt tro at Lyn betydde noe spesielt for hurtigtoget. Det tilbakeviser han på det sterkeste at det gjør.

- Ikke glem at det var Lyn som ikke ville ha meg i klubben lenger, minner han om.

- Hva med fansen og de sangene de slenger etter deg?

- Sånt får man tåle, men Lyn-supporterne bryr jeg meg ikke om lenger.

To tommler opp for Derek!!

Comment

Working...
                              X