Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Opprydding på vif.no

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Opprydding på vif.no

Det trengs en skikkelig opprydding på startsiden til vif.no. Det er fotballseksjonen som er nødt til å få ryddet opp littegrann.

Jeg synes det ser veldig uprofesjonelt ut å ha saker som er godt over ett år gamle liggende ute på nett. Nå har vel fotball forlatt vif.no til fordel for vif-fotball.no. men jeg mener likevel at de har ett ansvar for å å rydde opp saker fra 4. april 2006 om flytrøbbel for fotballager eller at Flos seriepremiære er i fare fra 5. april 2006.

Jeg vet ikke om dette er riktig forum, men jeg håper at de ansvarlige for dette leser her litt innimellom.

Kun 3t og 25 min igjen....

Re: Opprydding på vif.no

Sitat: Den søn, 15 april 2007 14:37 skrev Morrison:

> Jeg vet ikke om dette er riktig forum, men jeg håper at de ansvarlige for dette leser her litt innimellom.

Med litt minimum av innsats kunne du sikkert også funnet en e-post adresse tilhørende Vålerenga du med hell kunne sendt samme melding til...?

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Sitat: Den søn, 15 april 2007 14:50 skrev Nesrene:

> Sitat: Den søn, 15 april 2007 14:37 skrev Morrison:

>

> > Jeg vet ikke om dette er riktig forum, men jeg håper at de ansvarlige for dette leser her litt innimellom.

>

> Med litt minimum av innsats kunne du sikkert også funnet en e-post adresse tilhørende Vålerenga du med hell kunne sendt samme melding til...?

>

Det kunne jeg sikkert, men jeg har ikke tilgang til e-post her jeg sitter nå.....

Comment

Sitat: Den søn, 15 april 2007 14:52 skrev Morrison:

> Det kunne jeg sikkert, men jeg har ikke tilgang til e-post her jeg sitter nå.....

Det var ikke ment spesifikt mot deg egentlig, heller generelt Folk "hyler" ut her i forumene - men henvender seg sjelden eller aldri til de som faktisk har ansvaret. Og det gjelder det meste, ikke bare det som har med vif(-fotball).no å gjøre.

Jeg har forøvrig ikke noe med vif-fotball.no å gjøre.

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Working...
        X