Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Stabæk 15.04.07 - ETTER kampen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Vålerenga - Stabæk 15.04.07 - ETTER kampen

Sitat: Den man, 16 april 2007 12:37 skrev ice69:

> Mulig du har rett, og hvis 10 kamper i høstsesongen ikke betyr noe som helst så regner jeg med at du også er enig i at vi godt kan vente mer enn 2 kamper i vårsesongen før giljotinen hentes fram? "

Det er jeg og det har jeg også sagt. Men det jeg også har sagt gjennom hele vinteren er at den største risken med ansettelsen av Myhre er nettopp det vi ser nå, han har ingen autoritet i form av meritter slik at holdningen vil snu veldig raskt når det går dårlig, noe denne tråden er et bevis på.

Når selv Rekdal fikk huden full etter noen tap etter å ha blitt den mestvinnende treneren i Engas historie skal det ikke mye fantasi til forå gjette hva som skjer om vi taper 2-3 kamper til.

Comment

I så fall kommer vil til å slite. Hva skjer med kontinuitet? Vi har fått en ny trener, uten meritter, man kan forvente mye, men ikke forlange alt heller.

Likte forøvrig en kommentar av Mourinho her om dagen, hvor han missunte Ferguson, Wenger og Benitez som stort sett fikk jobbe i fred selv om det buttet i mot, mens han måtte finne seg i å forsvare sin posisjon selv om han fortsatt kan sikre 4 titler.

Når valget først er tatt, og vi har Petter som trener, som må vi og støtte det, selv i dårlige tider. Man vokser på motgang, og det beste vi har å gjøre, er å møte opp på kamp og støtte laget, uansett.. Vi har fått en treg start, men det er da har da skjedd før, og vi har kommet sterkt tilbake, la det skje i år og. Og om det ikke skjer, så gi nå mannen roen til å bygge opp et lag med morgendagens stjerner.
      -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

Amen!

Kunne ikke skrevet det bedre selv.

Comment

Neste startoppsett:

JAS----Wæhler----Johnsen---Jepsen

Berre--Grindheim-Jalland---Mila (ut etter 60')

----- JDS-----DFH -------

I wish, I wish - Freddy må uansett få slippe å lide mer..

Comment

Vil ha:

Arason

Storbæk

Johnsen

Wæhler

Jepsen

Sørensen

Jalland

Grindheim

Mila

Lange

DFH

Comment

Sitat: Den man, 16 april 2007 12:58 skrev Lord Of The Dusk:

> Men Freddy dos Santos... hva faan?

>

> Og skuddet som nesten gikk over taket på cola... herrejemini..

>

> jaja, det kan bare gå en vei framover, for detta var ræva.

>

> Berre i startellvern på søndag!

Ja, og det var han jo helt alene om....?? Så vidt jeg husker var Grindheim og Mila også akkurat like "gode" der gitt....

Nytt gull i 2007 - eh... eller kanskje ikke...

Comment

Alene om å være ræva?

Nei for all del, det var mange utpå der i går som ikke leverte varene, men Freddy har fått klippekort på banen, på mange plasser, og jeg synes han spiller dårlig så altfor ofte.

Når noen er ræva over tid, som jeg mener Freddyboi er, så blir det så mye mer irriterende enn om f.eks Arni eller Han Derek gjør en dårlig figur en sjelden gang.
                ----------------
                Pilsner og slagsmål.
                Ille tilredte agronomer.

Comment

Sitat: Den man, 16 april 2007 15:00 skrev Lord Of The Dusk:

> Alene om å være ræva?

>

> He, he, nei der var det vel flere som strengt tatt hørte hjemme, men Grindheim og Mila var ikke i den kategorien etter min mening Det jeg mente var at Freddy ikke var alene om å skyte høøøøøyt over mål. Der bidro flere.... Ja, jeg skjønner hva du mener om at det er lettere å bli irritert på en som du mener har spilt dårlig over tid enn om det er en som gjør det i ny og ne. Bare det at jeg ikke er helt enig i at Freddy alltid og over lengre tid har spilt så dårlig som mange her skal ha det til...
                  Nytt gull i 2007 - eh... eller kanskje ikke...

Comment

Bohem33 skrev:

> - Midtbanen er meget skuddvillig fra 20-30m og vi får se mange >skudd.

Problemet er at de er meget skuddvillige til feil tidspunkt. Når man er aleine mot fire forsvarsspillere skal man gjerne prøve å tråkle seg igjennom alle sammen, men hvis man har folk på løp, gjerne noen helt ledig på en av kantene, så skyter man, gjerne 15 meter over, til Skyt-mobbens store begeistring.

> - Vi har flere skudd keeper må gi retur på og stabæk redder >flere ganger på streken.

Keeper gir retur, og spissene våre står med hoftefeste og ser på uten å GIDDE å gå på returen. Hvorfor tror du LSK scorer så mange stygge returmål? Fordi de har panserspisser som enten scorer eller lager frispark. De gir blåmerker uansett. Våre skyr unna.

>Det virker som det er mer plan over angrepsspillet under Myhre >enn reka.

Jeg respekterer din mening, men jeg tror jeg så en helt annen kamp.

Comment

Jeg er enig i at Berre gjorde en god figur på søndag, men før vi tar helt av i hyllesten av Berre og krever ham fra start i hver eneste kamp kan det vel være greit og huske at han var elendig mot Tromsø. Han påførte meg ett grått hår eller to ihvertfall, så at han ikke starta mot Stabæk synes jeg ikke var særlig overraskende.

Comment

Working...
                      X