Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIF2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: VIF2

Sitat: Den man, 16 april 2007 21:24 skrev Hjesus:

> Kort oppsummering av det første målet:

>Kampens første mål er det bare Ronaldinho, Ronaldo og han feite som spilte på Argentina på 80-tallet som har vært i stand til å gjøre - ja, også Glenn Roberts da.

Har ikke ungdommen nå til dags fått med seg en viss scoring av Odd Iversen?

Comment

Re: VIF2

Sitat: Den man, 16 april 2007 21:50 skrev Teern: Jeg er rimelig sikker på at Roberts og Fellah ikke starter mot Brann i Bergen. Det er stor forskjell på Averøykameratene og Tippeligaen.

Dette er usedvanlig korrekt Averøykameratene vil helt sikkert være helt i bunnen av tabellen. De er en kameratgjeng som trener 2 til 3 ganger i uken og og mange av dem prioriterer andre ting enn fotball. De har skaffet seg den gamle Moldestopperen Flaco som trener, og han holder nok bedre standard enn spillerne. Mitt hovedpoeng er ikke å fortelle om Averøykameratene, men gi en bakgrunn for å hevde at det å dominere mot laget fra Averøy er noe helt annet enn å møte Brann. Dette betyr ikke at jeg mener at Roberts og Fellah ikke bør starte. Er jo av den formening at både Freddy og muligens T Holm bør vurderes benket i Brann-kampen. Jan Derek var heller ikke lysende god mot Stabæk. Det jeg er sikker på er at når man vurderer dette så bør ikke kampen mot et meget dårlig 2.divisjonslag vektlegges.

>

>
      Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Fredrik Carlsen

Er det noen som veit hvilken posisjon Fredrik Carlsen vanligvis spiller i (jmf det trener Holther sier på vif.no: - Amin Nouri og Fredrik Carlsen klarte seg veldig bra på backene, særlig tatt i betraktning at dette var Fredriks første kamp som back)? Jeg synes han i aller høyeste grad gjorde en god figur på høyrebacken.

-Greger

Comment

Re: Fredrik Carlsen

Han spiller normalt på midtbanen. Jeg blei også lurt av det i går og trodde Strømnes skulle ned på backen.

Er enig i at Carlsen spilte veldig bra i går. Spennende kort i framtida er han i hvert fall.
          in Absinthia

Comment

Re: Fredrik Carlsen

Fredrik Carlsen er den mest typiske ledertypen i juniortroppen og en opplagt kaptein. Han gir alltid 100 prosent og spiller derfor sjelden dårlige kamper.

Han drar med seg resten av gutta og er aggressiv i spillestilen, noe Tommy Svindal Larsen fikk erfare i rekruttkampen på Odd stadion i fjor. Carlsen hang på han som en klegg og Larsen ble etter hvert temmelig grinete: http://pub.tv2.no/multimedia/na/arch..._1_273891a.JPG

Comment

Working...
            X