Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Drakttrøbbel for VIF

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Drakttrøbbel for VIF

Drakttrøbbel for VIF

- Vi ser jo ut som Brann, sier en oppgitt Christian Grindheim. Se VIFs nye treningstopp.

Mer her:

Heia Brann?

PS: "...i den planlagte treningskampen mot Manchester United til sommeren"

Noen som har hørt noe om denne kampen før?
    228

Re: Drakttrøbbel for VIF

Du skremmer jo livet av folk med den overskriften der. Ellers er jeg enig. Hvorfor ikke blått?

Comment

Sitat: Den fre, 20 april 2007 16:03 skrev VIFpatriot:

> Du skremmer jo livet av folk med den overskriften der. Ellers er jeg enig. Hvorfor ikke blått?

>

>

Nei, gudene veit. Hva var egentlig gærent med det treningsutstyret vi hadde? Herregud, egentlig burde de få trene i selvvalgt utstyr!
      Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
      [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Sitat: Den fre, 20 april 2007 16:09 skrev qxvrea:

> Sitat: Den fre, 20 april 2007 16:03 skrev VIFpatriot:

>

> > Du skremmer jo livet av folk med den overskriften der. Ellers er jeg enig. Hvorfor ikke blått?

> >

> >

>

> Nei, gudene veit. Hva var egentlig gærent med det treningsutstyret vi hadde? Herregud, egentlig burde de få trene i selvvalgt utstyr!

Vel- ikke helt 5 divisjon det man driver på med. Men at man klarer å lage en helt rød overdel er imponernde...

EN BY- ETT LAG

Comment

Tipper at blå overtrekksdrakter vil bli flittig brukt. Men døvt at ikke spillerne kan påvirke hvordan arbeidstøyet deres skal se ut - særlig når det er snakk om tøy/farger som det knytter seg så mye følelser til. Rimelig historieløst av mattrisen å velge noe rødt - dvs. alt annet enn blått er teit. Rimelig teit av klubben å la mattrisen velge farge...

Comment

Jeg skal forklare hvorfor enga har røde gensere til trening.

De første de fikk var blå, med vanlig Hafslund logo foran. Det ble trykket på en Telenor logo over denne som var like stor som Hafslund. Dette likte ikke Hafslund somm er hovedsponsoren vår. Derfor måtte det trykkes nye gensere med en mindre Telenor logo.

Nike var tomme for de samme blå genserene så de ble det rødt!!

Comment

Kanskje Nike kunne funnet frem noen mosegrønne? Har hørt noe om at det ville slått an i administrasjonen, i hvert fall...
              Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Sitat: Den fre, 20 april 2007 23:16 skrev Discovery:

> Jeg skal forklare hvorfor enga har røde gensere til trening.

>

> De første de fikk var blå, med vanlig Hafslund logo foran. Det ble trykket på en Telenor logo over denne som var like stor som Hafslund. Dette likte ikke Hafslund somm er hovedsponsoren vår. Derfor måtte det trykkes nye gensere med en mindre Telenor logo.

>

> Nike var tomme for de samme blå genserene så de ble det rødt!!

Så dette er bare en midlertidig løsning til Nike får blå igjen?

Comment

Det vet jeg ikke. Tror egentlig ikke det. Det koster tross alt endel $$ for dette utstyret, tiltross for at de er sponsor.

Comment

Working...
                  X