Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Drakt farge på søndag

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Drakt farge på søndag

Ryktene sprer seg som ild i tørt gress om at vi spiller i lyseblå drakter på søndag. Den nye 3.drakta. Lyseblå drakt, lyseblå shorts og lyseblå strømper. Med hvitt trykk.

Er det noen i Enga som er overtroiske? Vi har nemlig ikke vunnet så mye i den hvite akkurat. Eller kanskje de skal bytte i pausen hvis de ligger under? Slik som ManU gjorde for noen år siden..

Blir uansett rart å se gutta våre i de draktene, men de er sikkert kule!!

Re: Drakt farge på søndag

3. drakt??

syns det høres ut som keeperdrakta til bolten jeg men..

dette er nok løse rykter gitt..

terje

Comment

Har hørt det av spillerene selv. Dessuten har jeg en annen sikker kilde.Samme farge som keeperdrakta ja.

Comment

Sitat: Den fre, 20 april 2007 23:44 skrev Discovery:

> Har hørt det av spillerene selv. Dessuten har jeg en annen sikker kilde.Samme farge som keeperdrakta ja.

Vi spiller da alltid med hvit drakt mot Brann? Ikke trenger vi å stille med noen tredjedrakt heller... Noen tredjedrakt ble heller ikke annonsert på kick-off'en.
        Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
        [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Det ble bestemt på onsdag at vi skulle spille med den, så da er det kanskje ikke så rart at den ikke var på kickoffen? Spiller vi alltid i hvit drakt borte mot Brann? Mulig du ikke husker helt men i 2003 spilte vi faktisk med de sorte draktene våre borte i Bergen. Det var 3. drakter dengangen.

Comment

Strengt tatt var vel de svarte draktene andredrakter i 2003, mens de hvite var tredjedrakter. Tredjedraktene hadde for øvrig et helt annet design enn første- og andredraktene, mener jeg å huske.

Comment

Samma faen hva slags drakter gutta speller i vel, bare de valser over hovne bergensere på eget gress og ikke gir seg før tegneserielaget er banket med 3-4 mål - minst.
              Hater NFF

Comment

Irriterer meg at vi ikke bare kan stille med hjemmedraktene. Brann gjør alltid det mot oss på Ullevaal, så det er ikke snakk om at forbundsreglene pålegger oss den hvite.

Bortedrakter bør bare brukes når vi ikke har annet valg, mener nå jeg.
                Hasta la victoria siempre!

Comment

Sitat: Den lør, 21 april 2007 15:10 skrev Attila:

> Irriterer meg at vi ikke bare kan stille med hjemmedraktene. Brann gjør alltid det mot oss på Ullevaal, så det er ikke snakk om at forbundsreglene pålegger oss den hvite.

> Bortedrakter bør bare brukes når vi ikke har annet valg, mener nå jeg.

Brann har hvit shorts, det er antagelig derfor. Vi kan spille med den blå drakta, men har ingen shorts som passer...

Så det er nok ikke umulig de har hosta opp et ekstra draktsett. Men det blir nok en engangsforeteelse.
                  Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
                  [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Sitat: Den fre, 20 april 2007 23:44 skrev Discovery:

> Har hørt det av spillerene selv. Dessuten har jeg en annen sikker kilde.Samme farge som keeperdrakta ja.

----

Sikre kilder er noe dritt når de ikke stemmer: http://www.vif-fotball.no/article981086.ece og www.viftv.no

Men, kanskje Vålerenga kjører en overraskelse til i morgen?

Comment

Vålerenga spiller i hvite drakter mot brann ferdig med det. innslaget kan sees på viftv.no

Comment

"- Vi spiller i hvite overdeler, blå shorts og hvite strømper, sier Engebretsen."

Nå har det vel vært normalt med hvit shorts i bortedrakta. Om den er blå i morgen, så er vel dette en ny detalj? (blir fargerikt med grønt i overdelen i tillegg...)

Comment

Blå shorts er ikke helt nytt, nei.

Husker at gutta spilte med det mot Molde, på Aker Stadion, i gullsesongen 2005.

Comment

Men etter at vi fikk grønt i overdelen kan jeg ikke huske å ha sett blå shorts. Eller?

Comment

Nei, det kan nok stemme. Husker ikke at vi har hatt det etter at vi fikk Nike T90-draktene.

Comment

Working...
                              X