Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Drakt farge på søndag

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Drakt farge på søndag

Nå har vi fått en vannvittig bra diskusjon om draktfarver - hva som står til hva og hvordan hvit shorts til branns røde drakter står til våre drakter - hva med å også utvide diskusjonen til også å gjelde gardinene på brann stadiong kontra ullevåll? Hva med strikking - hvorfor har ikke klanen gått kraftig ut mot hekling - hekling er jo såååååå ut!
    Panzer er gud og Vålenga min rellion

Comment

Forøvrig registrerer jeg at Aabrekk kan EKSTREMT lite om ting på fire hjul. Det der er vel bortimot det aller værste man kan få kjøpt.

Comment

gleder meg så sinnsykt til å se draktvalget i mårra!!!!!! døll
        VÅL'ENGA!!

Comment

Sitat: Den lør, 21 april 2007 21:55 skrev hmchrist:

> > Nå har det vel vært normalt med hvit shorts i bortedrakta. Om den er blå i morgen, så er vel dette en ny detalj? (blir fargerikt med grønt i overdelen i tillegg...)

-----

Joda, men siden Brann før årets sesong bestemte seg for at de skulle ha hvite shortser til sin røde drakt, så kan ikke Vålerenga spille med samme farge på shortsen. Dermed blir det blå på søndag.

Comment

Vi er enga, VI ER EMGA!!

Vi er enga, Vålenga!

Vi er enga, SUPER enga,

Vi er enga, VÅLENGA!!

Ferdig med saken. Brann er ett bra lag som vi tråkker rett over. Satser på¨å være evig optimist mot denne kampen!

Og som grindehsim sa, Gashi burde være kampen er i bergen.. Hadde den vært i oslo hadde han fått ett halvete!!

La han høre det!

Syns jeg da...
            IKAROS

Comment

Sitat: Den lør, 21 april 2007 15:10 skrev Attila:

> Irriterer meg at vi ikke bare kan stille med hjemmedraktene. Brann gjør alltid det mot oss på Ullevaal, så det er ikke snakk om at forbundsreglene pålegger oss den hvite.

> Bortedrakter bør bare brukes når vi ikke har annet valg, mener nå jeg.

100% deilige prosent enig.

Comment

Sitat: Den lør, 21 april 2007 15:10 skrev Attila:

> Irriterer meg at vi ikke bare kan stille med hjemmedraktene. Brann gjør alltid det mot oss på Ullevaal, så det er ikke snakk om at forbundsreglene pålegger oss den hvite.

> Bortedrakter bør bare brukes når vi ikke har annet valg, mener nå jeg.

Vi kunne spilt med blå shorts og blå drakter, men vil vi det? Brann spiller helt sikkert ikke i sin vanlige hjemmedrakt mot oss på Ullevål i år, siden vi har hvite shorts.

For øvrig synes jeg at rødt/rødt eller ev. sort/rødt så mye bedre ut for Brann, men med de nye draktene dems kan det ikke bli verre uansett.
                Beaker

Comment

Working...
                X