Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Dølt banner

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dølt banner

Gashi i flammer? Been there, done that!

Glemmer aldri?

Kan vi ikke være så snille å la enkelte ting forbli historie?

Banneret på VPN fremstiller engasupportere som såre og hevngjerrige. Er vi det?

Å ønske Gashi og Brann alt vondt på søndag er forsåvidt greit nok det, men å rippe opp i omstendighetene rundt Gashis overgang er under min verdighet.

Og før noen finner ut at Gashi for all fremtid skal omtales som YYY, så merk dere at det kun gikk oppover med enga etter at han forsvant. (Dere kan også merke dere at selv MED poenget Kongsvinger (aka XXX) rappa i 96, så ville vi rykka ned!)

Vedder på at den jevne Brannsupporter flirer av oss "Hihi, e dommer fortsatt så jævla sår for at vi rappet Gashien fra dokker? hehehe"

Move on!

Re: Bra banner

Herlig banner, ikke noe annet. Går man til Brann, så går man til Brann. Selvfølgelig er det hat!

Jeg vil helst være pakk.

Comment

Re: Dølt banner

Syns det er helt greit jeg. Ikke fordi jeg hater Gashi mer enn noe annet, men fordi det var endel omstendigheter rundt denne overgangen til Brann som jeg ikke liker. Om banneret er litt overdrevet kan jeg kansje være med på men det er rett på sak.

Fotball er om følelser og tilhørighet. Når en spiller da velger å tråkke på sine upportere og klubben "tvinges" til å selge på et svært dårlig tidspunkt, ja da er dette fortjent.

Syns du virkelig at han ikke skal få litt mere pes enn de andre brannspillerne? Han betyr ingenting for deg lenger? Helge Haugen blir likestilt med Gashi i dine øyne? Jaja, du skal få ha dine meninger men ikke klag på andres heller

Comment

Fine flammer over en mindre fin fyr.
        228

Comment

Det er vel så at hans hjerte står i Brann, så da funker det vel..?

Comment

La det ALDRI gå i glemmeboka. For et svin!

Comment

Kan vi ikke bare la han lille frosken seile sin egen sjø. Han var en liten lurifrans, men vi har alt å vinne på og gi faen i han framfor å lage en stor greie ut av det.

Comment

Ekte svik glemmes ei..la mannen brenne

Comment

Unødvendig banner. Greit at han gikk, men ingen her inne som vet hvorfor!!

Comment

Gashi i brann. Ser ikke helt problemet.

Uansett bakgrunn så stakk han dagen før overgangsvinduet stengte ved å utnytte en muntlig avtale med en sjef som ikke lengre var i klubben. Fyren nekta å sette beina sine på Valle igjen.

Hvis ikke det er argumenter til å mislike fyren så er ingenting det.

Comment

På tide å slutte å sutre.

Hvem er Gashi?

Comment

Sitat: Den lør, 21 april 2007 10:34 skrev FrankO:

> Gashi i brann. Ser ikke helt problemet.

>

> Uansett bakgrunn så stakk han dagen før overgangsvinduet stengte ved å utnytte en muntlig avtale med en sjef som ikke lengre var i klubben. Fyren nekta å sette beina sine på Valle igjen.

>

> Hvis ikke det er argumenter til å mislike fyren så er ingenting det.

Om avtalen var med en som ikke var i klubben lenger spiller vel null rolle. "Fyren nekta å sette beina sine på Valle igjen" sier du. Da må det jo ha skjedd noe!? Så lenge ingen vet hva det dreide seg om bør man respektere andre menneskers valg. Ryktebørsen innholder jo nok til at man kan forstå hans valg. Og om alt bare er ondsinnet sladder, hva med den elendige tilstanden i Enga i fjor sommer. Dårlige resultater, en sportsdiretør som hadde sluttet, en trener på vei ut og halve laget på fylla etter cup-tap for FFK. Kanskje Ardian, som er en ambisiøs gutt, rett og slett var lei av useriøse medspillere. Den samme ryktebørsen sier at det ble et kraftig oppgjør mellom han og byløvene, noe som ikke gjorde situasjoen hans bedre.

Comment

Jeg har hørt fra ryktebørsen at han ikke tok et oppgjør med byløvene, snarere tvert i mot. Kanskje det viser at ryktebørsen ikke er noe særlig å feste lit til?

Comment

Sitat: Den lør, 21 april 2007 10:59 skrev Pondus:

> Om avtalen var med en som ikke var i klubben lenger spiller vel null rolle.

Så klart. Det var jo derfor Vålerenga lot han gå.

"Fyren nekta å sette beina sine på Valle igjen" sier du. Da må det jo ha skjedd noe!? Så lenge ingen vet hva det dreide seg om bør man respektere andre menneskers valg.

Nei, det behøver jeg ikke respektere. Ikke så lenge han gir faen i Vålerenga og stikker fra en skute som var i ferd med å synke.

"Kanskje Ardian, som er en ambisiøs gutt, rett og slett var lei av useriøse medspillere. Den samme ryktebørsen sier at det ble et kraftig oppgjør mellom han og byløvene, noe som ikke gjorde situasjoen hans bedre."

Det var derfor han reagerte som han gjorde? Og når han gjorde det? Vi hadde regna med han i stallen den høsten, men han valgte å stikke på et tidspunkt vi ikke kunne erstatte han. I etterpåklokskapens ånd viste det seg å være helt ok for oss, men det er åpenbart at han ga faen i hvordan det kom til å gå med oss. Derfor misliker jeg fyren.

Comment

Hadde egentlig glemt klovnen, før nå. Blusser plutselig opp når jeg ser banneret, og tenker på tidspunktet han valgte å stikke. Han satte vårt Enga i en særdeles vanskelig situasjon. Kanskje gode grunner, men dog.

Let the motherfucker burn......

Comment

Working...
                              X