Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Forstår ikke at ungguttene må vike *

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Forstår ikke at ungguttene må vike *

Harald Aabrekk forstår ikke at ungguttene våre må vike. Vi har 8 spillere som er aktuelle for landslag fra U-21 og nedover, men bare 2 av dem har fått korte innhopp hittil.

I 100% fotball kan man lese bl.a." - Har du forståelse for at gjennomsnittsalderen gikk opp så snart alvoret begynte? "

- Nei, det har jeg ikke, sier den tidligere Brann-treneren, og fortsetter: - Jeg stiller meg bak at de beste spiller, ellers vil du ikke overleve i denne bransjen. Det er for tidlig å konkludere etter de første kampene. Det er litt tilfeldig at de unge ikke spilte mye i de første kampene. Men går halve serien uten at de unge får sjansen, då må vi se på det, sier Aabrekk til Bergens Tidende.

Hele saken http://fotball.aftenposten.no/elites...ticle79561.ece

Re: Forstår ikke at ungguttene må vite

Synes vel egentlig det er rart at en av våre trenere er forundret over dette. Skal vi vinne, eller delta?

Allt maset om unge spillere begynner vel å bli litt mye nå. Alle lag burde vel spille med de 11 beste i hver kamp(ikke det at vi har gjort det), da er det vel ett fett hvor gamle de er.

Nei, la de komme inn når de er gode nok. Er det virkelig noen som mener Fellah feks er bedre enn rekka Grindheim,Holm og Jalland i form. Ikke for å ta noe bort ifra Fellah

Vi kan jo bare se på ett av de andre lagene som sverger til ungdom (har ikke råd til noe annet) ifølge dem selv og media, Odd. Vinner de noe?
    Jeg vil ha Snappern på landsen!

Comment

jeg synes ihvertfall fella er mye bedre en thomas holm. Hvertfall når gjelder Pasningsfot, Skuddfot ,Teknikk og Spilleforståelse.

Det eneste Thomas Holm har er Innsats. Ikke veldig mye ferdigheter hos han spør du meg...

Annenhvert forsøk på klarering eller pasning fra Thomas Holm går jo rett opp i lufta... Helt utrolig at han spiller fast forann Jalland og Fellah.

Comment

Sitat: Den lør, 21 april 2007 12:48 skrev Mats:

> jeg synes ihvertfall fella er mye bedre en thomas holm. Hvertfall når gjelder Pasningsfot, Skuddfot ,Teknikk og Spilleforståelse.

> Det eneste Thomas Holm har er Innsats. Ikke veldig mye ferdigheter hos han spør du meg...

> Annenhvert forsøk på klarering eller pasning fra Thomas Holm går jo rett opp i lufta... Helt utrolig at han spiller fast forann Jalland og Fellah.

>

Aller helst spiller han ballen BAKOVER.Forstå det den som kan.

Han skal ha for innsatsen. Synd han ikke gølva Alanzinho før pasningen til 0-1 mot Stavbræk.Han løp jo ved siden av han i minst 50 meter før han spilte pasningen til Nannskog.

Comment

Sitat: Den lør, 21 april 2007 12:48 skrev Mats:

> jeg synes ihvertfall fella er mye bedre en thomas holm. Hvertfall når gjelder Pasningsfot, Skuddfot ,Teknikk og Spilleforståelse.

> Det eneste Thomas Holm har er Innsats. Ikke veldig mye ferdigheter hos han spør du meg...

> Annenhvert forsøk på klarering eller pasning fra Thomas Holm går jo rett opp i lufta... Helt utrolig at han spiller fast forann Jalland og Fellah.

>

Thomas Holm er en defensiv midtbanespiller, Fellah er offensiv. Vi kan ikke gå ut på kamper og sende alle man i angrep... Skal Johnsen og Whæler stå igjen alene da?
          Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
          [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Sitat: Den lør, 21 april 2007 14:09 skrev qxvrea:

>Skal Johnsen og Whæler stå igjen alene da?

Skal ikke se bort fra at det hadde holdt et godt stykke på veien. OK - vi hadde kanskje sluppet inn enda et mål, men om vi hadde scora 3 hadde det vel vært underordna

Fra spøk til "alvor" (og tilbake til tråden).

Jeg synes Myhre bør dra inn klippekortet til dos Santos og heller la en ungutt starte hver kamp. La det bli en opplest og vedtatt sannhet at ungdommen er ustabil, men trenger kamptrening. Derfor starter enten Fellah, Roberts, Strømnes, Horn eller Brix hver jævla kamp, for så å bli bytta ut til pause om de ikke har dagen, da har de i alle fall fått en omgang mer erfaring, og godt er det! (Mathisen ikke tatt med fordi han har vært lenge nok i A-stallen til å vurderes på linje med de andre).

OK - kanskje en slik satsing på ungdommen vil ta fra oss gullet og gi oss 4. plass i år - men fy faen så mye inntekter det vil gi på sikt, og jeg tar gjerne 4. plass i år om vi får gull 5 av de neste 10 åra med over 50% av egenproduserte spillere på banen.

Hehe - tok jeg litt av nå?

Comment

Re: Forstår ikke at ungguttene må vike *

Huff, jeg fikk akkurat en visjon om at Myhre får sparken og Aabrekk tar over ut sesongen...

Comment

Sitat: Den lør, 21 april 2007 14:59 skrev Alex Malager:

> Huff, jeg fikk akkurat en visjon om at Myhre får sparken og Aabrekk tar over ut sesongen...

Ikke se bort i fra det. Vålerenga bruker fem måneder på å finne ut at den beste kandidaten er han dem ser hver dag.

Comment

Sitat: Den lør, 21 april 2007 17:14 skrev FrankO:

> Ikke se bort i fra det. Vålerenga bruker fem måneder på å finne ut at den beste kandidaten er han dem ser hver dag.

>

Hmmm, hvem er "dem" og hva mener du med "ser hver dag"?

+++

Comment

Sitat: Den lør, 21 april 2007 12:42 skrev Snappern:

> Nei, la de komme inn når de er gode nok. Er det virkelig noen som mener Fellah feks er bedre enn rekka Grindheim,Holm og Jalland i form. Ikke for å ta noe bort ifra Fellah

> ------------------

Men ER disse gutta i form?

Akkurat nå har det vel ikke virka som om hverken Grindheim (visdomstanna) eller Jalland (2.-lagskampen) er i spesielt god form? Så jeg ville affal foretrukket Fellah framfor Jalland. Grindheim skal jo være bedre i tanna nå. Personlig blir jeg overraska om ikke Fellah får (mye) mere spilletid snart.

Men T.Holm og Fellah er vel såpass forskjellige at de ikke konkurerer om samme plass?

Comment

Har hørt at thomas holm ikke er med i planene fremmover

Comment

Sitat: Den lør, 21 april 2007 21:33 skrev Den12Mann:

> Har hørt at thomas holm ikke er med i planene fremmover

Hæ? Blekket i signaturen på ny kontrakt er vel knapt nok tørt, så du burde kanskje vurdere kildene dine?

Comment

er du helt fjern eller??!tholm var en av våres beste mot tromsø!!stabækk kampen var alle rævvaaa!!!og helt ærlig..,hva har fella prestert i tippeliaen???tholm er en av våres beste pasningsspillere!og jeg er ofte på trening..og ja klubben resignerer en spiller de ikke vil satse på!!er så drittlei alle her som ikke har greie på fotball!!og hvertfall de som rakker ned på oslo øst spillerne våres som er gode nok for laget!

Comment

fellah har blandt annet scort...

Comment

Sitat: Den søn, 22 april 2007 11:41 skrev stomperud91:

> er du helt fjern eller??!tholm var en av våres beste mot tromsø!!stabækk kampen var alle rævvaaa!!!og helt ærlig..,hva har fella prestert i tippeliaen???tholm er en av våres beste pasningsspillere!og jeg er ofte på trening..og ja klubben resignerer en spiller de ikke vil satse på!!er så drittlei alle her som ikke har greie på fotball!!og hvertfall de som rakker ned på oslo øst spillerne våres som er gode nok for laget!

----

Jeg er så lei din "forelskelse" av T.Holm.

Han var ikke i nærheten av å være en av våre beste mot Tromsø.

Beste pasningslegger? Har DU noe greie på fotball?

Spiller ingen rolle hvor spillern kommer fra, så lenge han gir alt i vår vakre blå.

T.Holm er en bra spiller når vi møter lag som Brann og RBK borte, hvor det fort kan bli litt trykk, men på hjemmebane og de fleste andre bortekamper, hvor jeg forventer at vi styrer spillet, er ikke T.Holm spillern vi trenger på sentral midt.

Han eier ikke kreativ kraft, han spiller for "sleivete" pass og er alt for defensivt orientert.

T.Holm borte mot bra lag, JA, ellers NEI.
                              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Working...
                              X