Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Mila: Vil bli i VIF ut karrieren

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mila: Vil bli i VIF ut karrieren

- Det er helt utrolig å gå ut foran Klanen. Jeg hørte de sang om meg, og mine foreldre var stolte. Jeg har en treårskontrakt nå, men jeg har aldri hatt det så bra.

http://www.nettavisen.no/ioslo/article980983.ece

Re: Mila: Vil bli i VIF ut karrieren

Dette er stort! Ble utrolig glad når jeg leste dette. Han er jo bare 24 år. Gleder meg til hans første mål for Enga, håper egentlig det skjer på Ullevål, men om han blir matchvinner mot Brann er det vel heller ikke å forakte.

Comment

"VIFs Sebastian Mila har fått egen sang og stortrives foran Klanen"

har han egen sang??

"mila mila mila mila mila" er vel ikke en EGEN sang

likte svaret her ganske godt:

Brann har en nykomponert høyreside. Frykter du motstanden?

- For meg er det ikke noe problem. Jeg tenker bare på meg selv. Kanskje de jeg spiller mot er gode, eller veldig gode, men det interesserer meg ikke. Vålerenga må vinne, ikke jeg.

han sette laget høyere en seg selv, mener det er en bra egenskap. imotsetning til: jeg skal spille samma f... holdning

HATER TROMMER!!!!!!!!

Comment

håper han triller ball i hatt med høyresida til brann i kveld! Gjør han det er han helt!
        VÅL'ENGA!!

Comment

Han har veldig offensive uttalelser, og det er alltid herlig å lese om.. Å bli i VIF ut karrieren spørs vel om han mener 100%, eller om det var litt kjapt sagt av ham.. Hvis han storspiller over tid (noe vi vel håper han gjør) sier han ikke nei til storklubber i europa, mens om han suger blir han solgt til et annet lag.

Men det hadde vært konge å se ham drible Gahsi på ræva i dag!

Comment

Sitat: Den søn, 22 april 2007 13:25 skrev j_robber:

> Å bli i VIF ut karrieren spørs vel om han mener 100%, eller om det var litt kjapt sagt av ham..

han sier vel ikke at han skal bli i vif ut karieren, men akkurat NAA er det ingen steder han heller vil vere, bra det og selvsagt.

liker absolutt dette, klin til mot brann Mila!
            Vi star sammen

og kjemper

og vinner til slutt

Comment

Sånn liker vi og høre. særlig når det kommer fra en spiller med ferdigheter som går utenpå de fleste venstrevinger i TL.

Han blir nok ikke hos oss resten av karrieren, men at han trives så godt at han kom til skade for å dra den litt langt kan ikke sees på som noe annet enn positivt.

Comment

Sånn som han har åpnet sesongen, håper jeg han blir solgt til sommeren!!

Comment

Jeg mener at Mila har vært en av våre mest positive. Selv om alle generelt har vært rævva.

Comment

Så du kampen i dag så var han vel i beste fall middelmådig.

Taktisk var det i det minste mindre smart å sette på en fyr som ikke har et defensivt fiber i kroppen mot høyrekanten til Brann.
                    Unanimiter et constanter Oslo

Comment

han tør skyte da veffal. ikke mange som gjør det akkurat. personlig liker jeg mange skudd på mål. ta tyskland i vm. de skøyt og skøyt og skøyt etterhvert hull på enhver keeper. "skyt" dem ned.

positiv til Mila

Comment

Positiv til Mila her og. Han prøver og er om ikke annet god offensivt. Første baklengs i dag er ikke Mila`s feil. Forferdelig frispark av Grindheim og forferdelig feil av Allan...
                        Man må delta for å vinne

Comment

Mila mangler mye kamptrening. Får han kamptrening, kommer han til å heve seg og ikke minst forsterke vålerenga. Han har kvaliteter som vi trenger.

Comment

Sitat: Den søn, 22 april 2007 22:29 skrev jnkvbk:

> Så du kampen i dag så var han vel i beste fall middelmådig.

>

> Taktisk var det i det minste mindre smart å sette på en fyr som ikke har et defensivt fiber i kroppen mot høyrekanten til Brann.

Ja akkurat det er jeg enig i. Ingen vits å pese Mila for mye, han er vel ikke kjent for å være noen forsvarsklippe. Han burde ha prestert bedre også defensivt, helt klart, men i etterpåklokskspans navn er det muligens noe naivt å sette han opp som den som skal demme opp for Branns høyrekant.

Comment

Han er jo en rimelig lovende spiller Å ha han ut karieren er jo strålende
                              Mvh

Mårthen

Comment

Working...
                              X