Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Strømsgodset 28. april kl. 19.00 Kamptråd

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Re: Vålerenga - Strømsgodset 28. april kl. 19.00 Kamptråd

Jeg mener at ingen kan forlange at de klarer å slå presise innlegg. De spiller tross alt fotball bare 7 dager i uka og får godt betalt. Syns det blir litt vel i overkant å forlange presisjon da.

E.Grøstad. Vål\'enga i mitt hjerte.

Comment

Synes dette var en begredelig affære -sett med Godset øyne. Vi tar med oss 1 poeng ,og setter bra preg på tribunekampen.Klanen står til terningkast 5-6 , Synes klanen er helt rå, laget Enga ikke fullt så rå..

Spillemessig var dette forferdelig ,fra begge lag. VG gir kampen terningkast 1 , og det sier vel litt. Ullevål gresset virket akkurat så dårlig som noen hadde fryktet.

Det hjelper ikke mye med to lag hvor nesten samtlige spillere har klumpfot , med unntak av Daniel F. Holm og et par til.

Dersom det var nøytrale tilskuere på kampen ,må dette ha vært årets gjesp.

Selv om Godset spiller borte ,var dette spillemessig langt under pari, og jeg ønsker litt mer fantasi enn dette. Enga var vel heller ikke særlig bra ,og angrep spillerne strutter ikke akkurat av selvtillit.

Ønsker å unnskylde Unionen for ufin oppførsel , da mini-klanen kommer forbi oss ,og det gjøres en del barslige håndbevegelser.

Bruk heller energien på å støtte eget lag !

Comment

Sitat: Den man, 30 april 2007 14:26 skrev Mr.Godset:

> Synes dette var en begredelig affære -sett med Godset øyne. Vi tar med oss 1 poeng ,og setter bra preg på tribunekampen.Klanen står til terningkast 5-6 , Synes klanen er helt rå, laget Enga ikke fullt så rå..

> Spillemessig var dette forferdelig ,fra begge lag. VG gir kampen terningkast 1 , og det sier vel litt. Ullevål gresset virket akkurat så dårlig som noen hadde fryktet.

> Det hjelper ikke mye med to lag hvor nesten samtlige spillere har klumpfot , med unntak av Daniel F. Holm og et par til.

> Dersom det var nøytrale tilskuere på kampen ,må dette ha vært årets gjesp.

> Selv om Godset spiller borte ,var dette spillemessig langt under pari, og jeg ønsker litt mer fantasi enn dette. Enga var vel heller ikke særlig bra ,og angrep spillerne strutter ikke akkurat av selvtillit.

> Ønsker å unnskylde Unionen for ufin oppførsel , da mini-klanen kommer forbi oss ,og det gjøres en del barslige håndbevegelser.

> Bruk heller energien på å støtte eget lag !

>

Når du først snakker om godset, og unionen..

Dere sto vel nesten alene for det lille jeg hadde å le av på søndag. Hørtes mistenkelig ut som Tromsø eller Homse når dere skrek fra svingen deres.. Blir sikkert hyggelig når dere får TIL på besøk, alle heier på alle

Comment

En ting som ikke er nevnt men som plager meg litt etter kampen,er at alle sier "vi var bedre,nå kom vi til sjanser,stor bedring fra tidligere kamper,mangler bare det siste foran mål osv osv".

Men hallo,skulle ikke det mangle da,når vi møter ett nyopprykket lag på hjemmebane????Uavhengig av tidligere kamper iår,hvor vi har møtt "Topp 6" lag med unntak av Trømsø..

Motstanden vi møtte på Lørdag var dårlig,enkelt og greit.

Og derfor syns jeg faktisk det er skremmende at vi faktisk ikke presterer ENDA bedre enn vi gjorde.

Å lure oss selv til å si at dette nå er vi på rett vei,snart løsner det osv,er å gjøre oss selv en bjørnetjenste..Var vi bedre enn i Brann og Stabæææææææk kampen??Helt klart..Men var motstanderen vår mange hakk dårligere??Helt uten tvil.

Dominerer vi like mye som dette mot RBK,ja da kan vi snakke om fremskritt.

Men med det vi presterte mot Vrakgodset,holder ikke i det hele tatt mot RBK..
          statistikk er kun svart-hvit,og livet er ikke svart-hvit..

Comment

Working...
          X