Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Imponerende VPN

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Imponerende VPN

Dagbok og intervjuer tidlig om morra'n.....fortsett sånn for detta digger jeg:-)
    [url]http://www.aheadnetworks.com/users/michaelm/mybike.jpg[/url]

Re: Imponerende VPN

Blir like overrasket hver gang. Jobbet mye nattevakt og det er dagbok og intervjurer slik du skrev, før jeg går fra jobben. Dette skal dere ha ros for.Flott slutt på en lang natt.

Comment

Re: Imponerende VPN

Først og fremst takk til VPN for et flott intervju med Rekdal tidlig på morgenkvisten. Vil trekke frem en liten del.

"Noen ord til tribunen før vi er i gang søndag?

- Jeg håper at supporterne ikke blir negative og urealistiske. Vi er nedjusterte akkurat nå, og da blir vi fandenivoldske og vi er i angrepsposisjon. Det er stor pondus i Vålerenga og når man vil er man suverent best. Klanen er det også, og vi er avhengig av støtten. I fjor virket det kanskje som man ikke var vant til å takle medgangen. Og glemte at bunnlagene kan spille fotball de også. Vi må ikke tro at noen kamper mot Brann, RBK eller noen av de andre er lette. På bortebane møter vi massivt hat siden vi er Vålerenga. Jeg ønsker at vi klarer å skape det på Ullevaal også, selvfølgelig med hjelp av fotball-lagets prestasjoner. Fandenivoldsk støtte fra tribunen vil gi Vålerenga noen ekstra poeng. Prestasjonene til laget svinger med supporterne, vi henger sammen. Og Klanen kan gjøre oss ennå bedre. Vi lover iallefall på tro og ære at vi skal gi alt hver gang."

Her ser man hvor viktig publikumsstøtte er for spillerne og klubben. Er vi klare til å gi bånn gass nå, og virkelig synge gutta frem til seier Søndag?

Kom igjen Enga!!!!

Comment

Working...
      X