Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Nok bomkjøp?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nok bomkjøp?

http://www.nrksport.no/fotball/tippeligaen/1.2309261

"Vålerenga har nesten ikke brukt penger på å forsterke stallen. Eierne har sett seg lei på bomkjøp og strammet pengekrana før sesongen."

Er det Flo og Lange det siktes til her da?

På den ene siden så liker jeg at klubben ikke skal pøse ut med penger i hytt og gevær, men det trengs da en forsterkning fra tid til annen.

Re: Nok bomkjøp?

Er det snart noen som gidder og forstå at Lange ble henta for tre og et halvt år. Og planen var å bygge han opp det første halve året..?

Flo var en bommert
    Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
    [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Sitat: Den ons, 25 april 2007 21:36 skrev qxvrea:

> Er det snart noen som gidder og forstå at Lange ble henta for tre og et halvt år. Og planen var å bygge han opp det første halve året..?

Hvor langt er et halvt år da?

Ellers er det jo forståelig at de som legger inn penger vil at det kommer noe ut av det. Her er det også viktig med hva slags kontrakt den enkelte har. Klart bedre med prestasjonsbaserte kontrakter for gamle stjerner ute av form, noe som også ble diskutert i Dagbladet og på NRKs bakrommet denne uka.
      Beaker

Comment

Sitat: Den ons, 25 april 2007 21:36 skrev qxvrea:

> Er det snart noen som gidder og forstå at Lange ble henta for tre og et halvt år. Og planen var å bygge han opp det første halve året..?

>

> Flo var en bommert

-----------

Det halvåret er gått for lengst. Han får aldri matchtrening heller så tror ikke vi skal vente oss det store. Vanskelig å putte 20 mål fra benken også.

Rekdal har levert varene: Cupmester 2002, seriesølv 2004 og seriegull 2005

Comment

Etter hva de som ser 2 lags kamper sier så er Lange og Jalland langt unna 1 lags form.

Vis de spiller dårlig mot dårligere motstand en hva 1 laget spiller mot hvorfor maser man da med matchtrening på 1 laget. Spille kamper med 1 mann mindre på banen lukter ikke suksess
          Med vennlig hilsen

Rovel

"Dø for Enga"

Comment

Flo, Lange og Hoseth kosta oss langt over 20 mill og vi har (så langt) fått fuck all tilbake for de penga. Vi har også lekt hotell for spillere som OJ og Levan uten at det er der de største kostnadene ligger.

Skjønner godt at investorene sier nei. Det vil si, jeg tror de sier nei helt til Vålerenga har trippelsjekka at den aktuelle spilleren er det vi trenger.

Vi vil ikke ha en OJ - vi vil ha en Sapara.

Comment

Lange bør få noe tid til. Jalland? Nja skeptisk etter det jeg har sett, men også han bør få noen måneder før man bedømmer.

Ellers.

Når skal vi hente utenlandske spillere, som er fantastiske, og som blir solgt for ti-talls millioner?

F.eks Scharner, og garantert Sapara om kort tid. Lille Odd har jo vært meget dyktige med det å hente utenlandske spillere rimelig, som presterer. Tromsø - Bernier. Lille Lyn - Mikel/Edu.

Vi er en langt større klubb, og bør også kunne "finne" spillere som dette.

Har vi for snevert kontaktnett? Noe må det være.

Comment

Sitat: Den ons, 25 april 2007 23:25 skrev rovel:

> Etter hva de som ser 2 lags kamper sier så er Lange og Jalland langt unna 1 lags form.

> Vis de spiller dårlig mot dårligere motstand en hva 1 laget spiller mot hvorfor maser man da med matchtrening på 1 laget. Spille kamper med 1 mann mindre på banen lukter ikke suksess

Man blir aldri bedre av å spille mot dårligere motstand. Det "eneste" man blir bedre er av, er å spille mot noe som gir god motstand. La lange starte noen 1 lagskamper på rad, så er det nok en del som skifter mening om han(håper jeg... )
                Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Sier seg selv at dem ikke presterer fult så bra på 2lags kamper som i tippeligaen. Dem spilles gode av gode spillere. Dersom du hadde satt Drogba i engelsk andre divisjon hadde han ikke bøtta inn mål der heller - for han får ikke den hjelpa han trenger fra resten av laget. Lange har vist i alle klubbene han har vært i at han veit hvor målet står, så la han få noen kamper fra start før man klager.

Få lange på topp og la han prøve seg på ett par av de innlegga vi kommer med hver kamp som ingen går på så tror jeg han skal klare å stange inn en del av dem.
                  IKAROS

Comment

Sant nok.Gi Lange nok spilletid og han vil skåre.Han er en notorisk måltjuv.Han må bare få tid til å senke skuldra og fokusere.

Unggutta vil ta utfordringen og vokse denne sesongen. Vil bare minne om det som ble sagt før denne sesongen: dette er en mellomsesong. Vålerenga er inne i et generasjonsskifte.Det kommer store utskiftinger, posisjoner skal bekles av nye spillere, ting må sette seg skikkelig.

Det blir definitivt ikke gull denne sesongen, men jeg håper og tror at vi akkurat i år vil se konturene av et kommende storlag.

T.

Comment

Vel, jeg så Lange på mandag på VIF2 kamp. Og alle som var der var skjønt enig om at han ikke er klar for 1. laget. Jeg skjønner ikke helt argumentet med at han ikke kan komme i form på 2.laget. Hvorfor ikke? Han har ihvertfall en del igjen å bli en toppspiller på det nivået. På mandag var han faktisk ikke akkurat en av de beste på banen synes jeg... Han tapte omtrent alle dueller han gikk inn i (på innsats skortet det ikke!) og da tror dere at han klarer seg bedre i Tippeligakamper? Noe naivt kanskje?

Jeg liker Lange. Men han er ikke i form ennå. Det betyr ikke at jeg har gitt ham opp, men han trenger mer tid. De som drømmer om at han hadde reddet oss fra de siste 3 tap bør våkne nå...

Soso
                      Only the dark sides deals in absolutes...

Comment

Sitat: Den tor, 26 april 2007 08:02 skrev Soso:

>Jeg skjønner ikke helt argumentet med at han ikke kan komme i form på 2.laget. Hvorfor ikke?

Fordi det selvsagt hjelper å kjøre moped for å bli en god MC-fører, men det er først på en tung MC du virkelig kan finne formen før du deltar i race.

eller

Fordi det selvsagt er til god hjelp å bestige Gaustatoppen en rekke ganger, men det er først når du trener i Himalaya at du kan forberede deg til å bestige Mount Everst.

MEN, jeg er forsåvidt enig i at så lenge han til stadighet velver på mopeden sin og ikke helt når toppen av Gaustatoppen, så er han heller ikke klar for 1. laget. Bli god på 2. laget først, så enda bedre på 1. laget.

Comment

Working...
                        X