Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Nye TV-kamper for mai/juni

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Nye TV-kamper for mai/juni

http://www.nettavisen.no/ioslo/article992676.ece

- 20. juni er vel temmelig tett opp mot skoleferien, det gjenstår vel bare å dele ut karakterbøkene. Jeg håper lærerne er fleksible og gir elevene tillatelse til å komme klokken ti i stedet for åtte, sier Aalbu og ler.

Comment

Sitat: Den tor, 26 april 2007 18:10 skrev qxvrea:

> Spania har en annen døgnrytme, de lever i en annen tidssone. Den sammenligninga er bare teit.

>

> I Norge bør kampene spilles søndag klokka fire!

Spania har samme tidssone som oss. Annen døgnrytme er vel også å trekke det litt langt.

I Norge bør kampene spilles så folk kan komme seg til og fra kampene uten at det blir for sent. 20:00 er absolutt senest, lørdag 16:00 (evt 18:00) og søndag 18:00 er flott.

Comment

Greit nok å oppfordre folket til å se positivt på dette, men for oss som nå ikke kan dra på denne matchen er nettopp det litt vanskelig.

Går det sportslig oppover fra og med lørdag skal man ikke se bort fra at det blir en god del folk, kommer vel litt ann på hvor mye drahjelp man får av tv2 til å promotere matchen i god tid, lage en form for "hype" rundt arrangementet.

Men for mange av oss som er blitt en del av "familiesegentet" rundt klubbens tilskuertall er dette håpløst og jeg merker jeg blir rimlig "pissed" på de som nå styrer norsk toppfotball med hud og hår.

Kanskje Pål Breen spanderer barnevakt? Man bør vel allerede tipse Oslo Sporveier? Blir en del ekstra folk i timen før midnatt på en onsdag dette. Med halvtimesrsruter på denne tida og første bussen full på 30 sekunder blir det ikke noe morro å stå igjen på denne tiden av døgnet.

Jørund

Comment

Jeg mente vi har hatt en kamp med sent kamptidspunkt tidligere i gang. Etter mye tankevirksomhet kom jeg fram til at det var kvartfinalen i cupen mot Viking i 2002 på Ullevaal.

Etter litt leiting på nett fant jeg ut at kampen hadde starttidspunkt 20.30.

Antall tilskuere: 3.629...

Comment

Sitat: Den tor, 26 april 2007 20:08 skrev FrankO:

> Jeg mente vi har hatt en kamp med sent kamptidspunkt tidligere i gang. Etter mye tankevirksomhet kom jeg fram til at det var kvartfinalen i cupen mot Viking i 2002 på Ullevaal.

>

> Etter litt leiting på nett fant jeg ut at kampen hadde starttidspunkt 20.30.

>

> Antall tilskuere: 3.629...

Hvilken dag gikk kampen?

Man må delta for å vinne

Comment

Sitat: Den tor, 26 april 2007 12:48 skrev lars23:

> Hva med å prøve å bygge opp den eneste derbykampen i Norge??? Helt utrolig at det går ann.

_________

Det greieste er vel om langrennsklubben rykker ned, og blir der for godt. Da slipper vi kjipe dato og kamptidspunkt hver gang, i tillegg til derbyet. Har ikke behov for den lille ubetydelige klubben og kamp mot dem, når vi har storoppgjør mot RBK, Brann og LSK. Deres oppmerksomhetssyke er bare et irritasjonsmoment.

VIF som eneste lag fra Oslo i Eliteserien? Ja takk.

Comment

Sitat: Den tor, 26 april 2007 20:17 skrev thorstein:

> Hvilken dag gikk kampen?

Søndag.

Comment

Sitat: Den tor, 26 april 2007 20:51 skrev FrankO:

> Sitat: Den tor, 26 april 2007 20:17 skrev thorstein:

> > Hvilken dag gikk kampen?

>

>

> Søndag.

For å bry meg litt: Kampen gikk 29. august og det var en torsdag.

http://www.ullevaal-stadion.no/terminliste2002.html

Cecilie Pike

Comment

Sitat: Den tor, 26 april 2007 21:05 skrev Cecilie Pikelill:

> For å bry meg litt: Kampen gikk 29. august og det var en torsdag.

Det gjorde den så klart. Jeg så på september på min gamle kalender.

Comment

jeg kan være enig i at kamptidspunktet er litt mongo¨.

men mtp de yngre... dersom det stemmer at det er samme dag som skoleferien starter så er det jo en kjempemulighet for å gi smårollingene ett minne for livet... da de fikk være senere oppe enn vanlig og se enga banke lyn for første gang siden gamledsger =)

Comment

Sitat: Den tor, 26 april 2007 12:54 skrev cossie3:

> Sitat: Den tor, 26 april 2007 12:48 skrev lars23:

>

> > Hva med å prøve å bygge opp den eneste derbykampen i Norge??? Helt utrolig at det går ann.

>

>

> SOmjeg skrev i en annen tråd er jeg og kritisk til måten de stter opp kamper på. Er ikke så lett for oss "skift arbeidere" og følge med og måtte bytte hele tiden.

Vet akkurat hva du mener. Skal man bytte seg fri og så oppleve at kampen blir flyttet, eller skal man vente til man er sikker på dato, og risikerere å ikke få fri? Artig problemstilling gitt

Seriemester 2005

Comment

Og i hvilken by er det TV2 ligger i? Hater hater hater .......

Det her er helt for jævlig at de får lov til. TV2 blir en ikke-kanal for min del den dagen de kommer digitalt inn i stua mi, og skal ha meg til å betale penger for å kunne (unnlate og) se Home and away, Cæsar, Frokostquiz og all faenskapen de sender. Er de som burde betale miljøbøter til det norske folk.
                          - Flyttsamen -

Signaturplass selges til høyeste bud!

[img]images/smiley_icons/icon_wink.gif[/img]

Comment

En sammenligning med Spania, som Breen og andre har gjort, hvor man sier kampene går sent blir irrelevant for om vi skal spille kl. 2125 onsdag kveld. La Liga spilles med to kamper lørdager, en kl. 2000 og en kl. 2200 (en storkamp), seks kamper søndag kl. 1700, en kl. 1900 og en kl. 2100 (storkamp). Det er kun den siste kampen som blir sen ift at det er arbeidsdag dagen etter. Jeg har ikke funnet ut hvordan de gjør det med midtukekamper, men jeg tror rett og slett at de ikke har så mange da Spania har svært mange lag med i CL/UEFA.

Jeg tror Breen & co kommer til å satse maksimalt på å fylle tribunene, med markedsføring à la "Night-fight" som han sa og med billettpakker. Lykkes man kan man si det var en suksess, men det blir i så fall på bekostning av noen. Som ei sa her inne, er det håpløst for henne å ta med seg sine to miniklanen-barn på 6 og 7 år på denne kampen, og da må hele familien bli hjemme på Eidsvold. De har jo også betalt for sesongkort, 13 kamper.

Comment

Kveldsderby

Det er ennå noen uker til årets første byderby skal spilles, men allerede har denne kampen rukket å bli en het potet i pressen. Hvorfor?

http://www.noblad.no/apps/pbcs.dll/a...PORT/105030040

https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Comment

Working...
                              X