Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga 2 - Asker, mandag 30.04 kl. 18.00

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga 2 - Asker, mandag 30.04 kl. 18.00

Rekruttlagets kamp mot Asker spilles på Voldsløkka mandag kl. 18.00. Ved en glipp blir det opplyst om feil dag i kampprogrammet til kveldens A-kamp mot Strømsgodset.

Billettpriser er forøvrig som følger:

Voksen: 60,-

Barn: 30,-

Medlemmer av klubben: 30,-

Medlemmer av Klanen med sesongkort på Ullevaal: Gratis

Re: Vålerenga 2 - Asker, mandag 30.04 kl. 18.00

Blir dette trøste kampen tro?

Comment

Jeg kommer på Voldsløkka i dag og håper flere dukker opp.

Jeg skjønner hva sistemann nevner med "trøstekamp" og jeg håper at det er mulig å se god fotball fra de som av en eller annen grunn ikke slipper til, kampreferatene tyder jo litt på det så jeg gleder meg til i ettermiddag.

Sol er det, og!

Morten

Comment

Sitat: Den man, 30 april 2007 10:17 skrev Morten 1019:

> Jeg kommer på Voldsløkka i dag og håper flere dukker opp.

> Jeg skjønner hva sistemann nevner med "trøstekamp" og jeg håper at det er mulig å se god fotball fra de som av en eller annen grunn ikke slipper til, kampreferatene tyder jo litt på det så jeg gleder meg til i ettermiddag.

> Sol er det, og!

>

> Morten

Er i farta jeg også, så møt opp folkens.

Comment

Sitat: Den man, 30 april 2007 16:20 skrev Freeman:

> Sitat: Den man, 30 april 2007 10:17 skrev Morten 1019:

>

> > Jeg kommer på Voldsløkka i dag og håper flere dukker opp.

> > Jeg skjønner hva sistemann nevner med "trøstekamp" og jeg håper at det er mulig å se god fotball fra de som av en eller annen grunn ikke slipper til, kampreferatene tyder jo litt på det så jeg gleder meg til i ettermiddag.

> > Sol er det, og!

> >

> > Morten

>

> Er i farta jeg også, så møt opp folkens.

>

>

Hadde egentlig ikke tenkt til å dra, men når jeg hørte du skal kaste glans over arrangementet kommer jeg selvsagt

Dorian Stefan
          *****KREPP ARMY*****
          DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
          Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Vi tapte 3-0 - visstnok fortjent

http://www.vif-fotball.no/article996643.ece

Comment

Begredelig affære. 0-3 mot ASKER!! Hvis noe skal trekkes positivt ut av dette, må det være Amin Nouri, som jeg syntes klarte seg godt. Synes faktisk synd på godeste Freddy om dagen, han spiller ikke med mye selvtillit..
              Ikke syt - syng!

Comment

Mila? Lange?

Comment

Tja, hva skal man si? Syns ikke Mila var den verste utpå der, men tråkket bare halvveis til i en del situasjoner. Lange fikk ikke mye å jobbe med, og virket litt uvillig til å hente ballen selv. (møte)

Glemte forresten Harmeet. Han jobbet bra, løp mye og hadde et par sinnsyke dragninger.
                  Ikke syt - syng!

Comment

Sitat: Den man, 30 april 2007 21:21 skrev VIFpatriot:

> Mila? Lange?

>

>

Mila hadde noen bra scener, mens Lange var "the invisible man". Fryktelig svak, synes jeg.

Det som er skremmende var at førstelagsspillerne, som skal holde en kvalitet tilsvarende 2 divisjoner høyere, absolutt ikke fremsto som de bedre spillerne der ute. Noe er galt i Vålerenga om dagen, og det gjelder nå også andrelaget.
                    mvh

Ogni M

Comment

Sitat: Den man, 30 april 2007 21:47 skrev Ogni M:

> Sitat: Den man, 30 april 2007 21:21 skrev VIFpatriot:

>

> > Mila? Lange?

> >

> >

>

> ______________

>

> Mila hadde noen bra scener, mens Lange var "the invisible man". Fryktelig svak, synes jeg.

> Det som er skremmende var at førstelagsspillerne, som skal holde en kvalitet tilsvarende 2 divisjoner høyere, absolutt ikke fremsto som de bedre spillerne der ute. Noe er galt i Vålerenga om dagen, og det gjelder nå også andrelaget.

_________

Takker for betryggende ord

Comment

Sitat: Den man, 30 april 2007 20:18 skrev Cucharacha:

> Begredelig affære. 0-3 mot ASKER!! Hvis noe skal trekkes positivt ut av dette, må det være Amin Nouri, som jeg syntes klarte seg godt. Synes faktisk synd på godeste Freddy om dagen, han spiller ikke med mye selvtillit..

Er ikke Asker ett av laga i avdelinga som sikter mot opprykk? Enga 2 kjemper for å holde plassen...

Comment

Tja, målsetningene til Asker veit jeg lite om, men de rykket akkurat opp til 2.div, så opprykk kan jo holde hardt, eller?
                          Ikke syt - syng!

Comment

Asker har et rimelig bra lag i år...i følge forståsegpåere

Men håper liksom fortsatt på at det er er en intinkts forskjell i Lange på 2 laget og i real kamp. Husker fortsatt hans innsats i den begredlige Mdla kampen, og syntes han var farlig der, likeså mot Godset i det få minutta han fikk der.

Kom i form a Lange og måtte Myhre sette deg på i samtlige minutter
                            Rekdal, Siem og Fredriksen for alltid ! Ja også Martin da ;)

Comment

Litt info om kampen.

Vålerenga stilte med sterkt redusert mannskap. På grunn av U-landskamper var hverken Brix, Horn eller Mathisen aktuelle, og ettersom vi har sendt både Førsund og Strømstad på utlån i 1. divisjon, sa det seg nesten selv at laget ville bli skadelidene.

Keeper Øyvind Bolthof var vel sjanseløs på alle tre måla. Virka dog sterk i feltarbeidet og sikker på streken. Hadde en feberredning da Angelo Santos var aleine igjennom med han i første omgang og fikk slått ballen utafor. Dessverre for Bolthof var det vinka for offiside, så redninga var unødvendig. Gikk feil vei på straffesparket. De to andre måla var han helt sjanseløs på, men de hadde ikke Lev Yashin og Renat Dasajev tatt i sine storhetsdager heller.

Midtforsvaret vårt med Kristoffer Thuen og Morten Lie var et katastrofeområde. Litt overraskende at Kristoffer datt så kraftig igjennom, men mangelen på en solid makker, slik han hadde forrige gang, var nok den største grunnen. Ingen av dem kunne styre ei forsvarslinje og straffa var et resultat av en solid feilplassering som oppheva offsiden.

Sidebackene klarte seg desto bedre. Både Fredrik Carlsen og Amin Nouri gjorde sine saker bra, men litt skuffende at de ikke kom på flere offensive raid, slik de jo vanligvis er flinke til, men de var solide og taklingssterke bakover og begge viser at de ikke havner i tempoproblemer. Virker dessuten rolige i de fleste situasjoner og finner medspillerne sine etter taklinger. Begge sidebackene kan godt klare et og annet innhopp i tippeligaen uten at de blir rundingsbøyer.

Harmeet Singh hadde den defensive rollen på sentral midtbane. Han utviser stor teknikk, gjør flere gode dragninger og serverer meget gode pasninger. Virker allikevel litt uferdig og roter det til litt for seg selv litt for ofte. Retter riktignok som regel opp sine egne feil, men det er ikke sikkert det er like lett å gjøre i tippeligaen. Tror Harmeet trenger litt mer tid på seg før han kan belage seg på innhopp i tippeligaen, men jeg er ikke i tvil om at det kommer.

Sebastian Mila hadde den offensive midtbanerollen. Gjorde som Harmeet, en del bra pasninger og en del bra rykk, men roter seg også unødvendig opp i balltap. Gikk heller ikke ordentlig inn i duellene og det ene frisparket han fikk sjansen på var ikke noe å skrive hjem om. Blei veldig lidende av manglende initiativ i angrepet og det er egentlig litt vanskelig å uttale seg om Milas opptreden i denne kampen; men jeg kan konkludere med at Vålerenga blei langt i fra noe farligere etter at Mila blei bytta ut.

Freddy Dos Santos spilte først på høyrekanten, men blei flytta sentralt når Mila blei tatt ut. Klarte seg vel noe bedre sentralt på grunn av duellstyrken sin, men han klarer jo ikke å slå en eneste pasning riktig hvis den er lenger enn tre meter. Freddy virker dessverre å være helt ute av form og sånn han opptrer nå, så mener jeg han ikke bør finnes i troppen mot Rosenborg. Da vil jeg heller gi Amin Nouri muligheten.

Adnan Haidar spilte på venstrekanten. Heller ikke han imponerte stort i denne kampen. Gjorde vel ikke noen særlig feil og vant en del dueller, men skapte heller ingenting. Langt unna en plass i tippeligaen.

Rune Lange viste vel egentlig svært lite. Vant noen dueller og jobba litt innimellom, men fikk også lite å jobbe med. Skal allikevel klare å putte når han får stå upressa på 7-8 meter og innlegget treffer huet hans. Ikke i form, men jeg vil si han virka bedre enn mot Averøy-kameratene, så det er vel håp for at han begynner å komme mot noe som ligner tippeligaform.

Dennis Obeng fortsetter å skuffe meg. Er giftigere på løpa sine enn Lange, men klarer ikke å få med seg ballen, selv om både Singh og Mila spilte han igjennom flere ganger. Putter som en gud på juniornivå, men faller helt igjennom i annendivisjon.

Innbytterne viste pent lite, selv om Formose Pape Mehdy vel rakk et par fine finter og Mathias Samuelsen rakk å rote det skikkelig til i forsvar et par ganger.
                              in Absinthia

Comment

Working...
                              X