Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Er litt skuffa over det uttaket jeg. Muri er skummel, men vanskelig å unngå når ronny er skada. Freddy synes jeg ikke har vært god nok i det siste til å forsvare en plass mila/fella/dfh/derek hadde alle vært bedre valg her etter min mening. I tilegg savner jeg lange på topp.
Ikke noe å gjøre med det nå får bare møte opp å støtte de som spiller. Tre poeng idag og vi er ikke langt bak brann, i dag skal vi snu trenden!
Freddy er desidert best defensivt av dem vi har som kan brukes på kant. Det er noe som heter balanse i laget. Virker som endel folk her tror at fotball kun spilles på motstanderens banehalvdel.
> Ifølge Zebras «Sport & Spill» ser det veldig ut som at vi nok en gang skal starte med disse vingspillerne på topp - IGJEN.
> Håper virkelig at TV Bergen tar feil her, men jeg frykter at de også har rett denne gangen. Og jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke prøver en - helt sikkert - tent Lange istedet, da disse typiske vingspillerne ikke klarer å score.
----
Denne "vingspillern" som i DFH regner jeg med?
Det Daniel presterte på topp idag, sier meg at vi ikke får beholde han lenge. Han viser et stort internasjonalt snitt og er enormt god.
Når vi da tenker på at han har vært vårt lags beste tidligere i sesongen, forteller det mye hva vi har i vente.
"I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"
Er en ubeskrivelig følelese. Men det er synd å skam at "brassa" til Jalland ikke gikk inn, det var rett og slett kunst. Men men seier er seier. Er vel ikke aleine om å mene at Daniel Fredheim igjenn gjorde en sinnsykt bra kamp. Kjør på DFH!
Det må bli slutt på at folk tror DFH egentlig er ving, for han er en helt typisk hengende spiss. I dag var han stor, lover utrolig godt for fortsettelsen. Men det kan vel hende at han forsvinner snart hvis han klarer å holde seg på dette nivået. Synes Lange også var positiv etter at han kom inn, de to på topp var jævlig flinke til å vinne dueller og holde opp ballen i sluttminuttene. Litt synd at Jalland var 10 cm unna årets mål, men nå er alt bare deilig uansett. Angrer på at jeg prioriterte å lese til eksamen, for det ble ikke akkurat mange sider mens kampen pågikk.
Comment