Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Nå er vi igang...

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nå er vi igang...

2poeng på fire kamper...javel, men slett ingen krise! Typiske er vel nå at til helgen vil ting forandre seg. Mange vegrer seg når de hører Rosenborg som..faan hvorfor dem nå,ny kamp med garantert tap..etc.Ikke skal jeg sitte her å påstå at vi klarer det, men troen er sterk nå. Typisk at vi vil slå greit rosenborg og ikke klart å score mål mot "vrakgodset".

Nå fremover vil ting begynne å sette seg for alle etablerte lag, plasseringer på tabellen vil forandre seg i alle retninger.Kos dere alle svore Enga fans...Nå begynner krabbinga oppover !

Syng Høyt, SYNG Stolt....

Re: Nå er vi igang...

Godt noen klarer å være optimister. Jeg sliter med det, men håper selvsagt av hele mitt hjerte at du har rett.

Comment

Det er alltid litt kjipt å tale en optimist i mot, men vi får nok bank av RBK til helga. Tipper en ydmykelse på størrelse med Brannkampen. Ta også med at Aalesund mot alle odds tar skalpen til LSK, og du har et Vålerenga som ligger helt sist på tabellen. Da ligger vi 2 runder foran fjorårets skjema (vi lå sist etter 7. runde i 2006). Ergo har vi 2 ekstra runder å klatre på kontra fjoråret. Dermed er det gjerne lov å håpe at vi ikke bare snyter LSK for en plass i sluttspurten, men også Brann. Så får det bli opp til RBK om de gidder å ta gullet eller om de tar ferie fra norsk serie når CL-kvalen starter til høsten...

Comment

jeg er glad folk er opptimistiske, men sliter selv å bli det. Men hadde vært veldig bra om Enga klarte å skjerpe seg og at dem banka rbk

Ann-Mari

ære være vålerenga

Comment

Sitat: Den tir, 01 mai 2007 13:26 skrev hmchrist:

> Det er alltid litt kjipt å tale en optimist i mot, men vi får nok bank av RBK til helga. Tipper en ydmykelse på størrelse med Brannkampen. Ta også med at Aalesund mot alle odds tar skalpen til LSK, og du har et Vålerenga som ligger helt sist på tabellen. Da ligger vi 2 runder foran fjorårets skjema (vi lå sist etter 7. runde i 2006). Ergo har vi 2 ekstra runder å klatre på kontra fjoråret. Dermed er det gjerne lov å håpe at vi ikke bare snyter LSK for en plass i sluttspurten, men også Brann. Så får det bli opp til RBK om de gidder å ta gullet eller om de tar ferie fra norsk serie når CL-kvalen starter til høsten...

>

>

ender vi opp sist etter helgen

skal jeg faen meg trykke opp en adecco t-skjorte til neste kamp..

la oss haape jeg slipper
          Vi star sammen

og kjemper

og vinner til slutt

Comment

Støtter denne. Gleder meg til å rundspille rbk å høre Tørums dårlige unskyldninger.

Comment

Jeg tror gutta holder på med å teste hvor langt ut i serien man kan ligge sist og enda ta medalje evt.klare RL plass evt.klare fornyet TL plass.

Etter tre medaljer er det greit å teste litt i påvente av det nye medaljeskapet kommer på plass (da det eksisterende er overfylt!!!)

Comment

Working...
              X