Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Lange(r) ut mot lønnsryktene

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Lange(r) ut mot lønnsryktene

Sitat: Den lør, 05 mai 2007 16:13 skrev Marsh:

> Synes uansett at det er merkelig at Lange klarte å skape flere sjanser iløpet av 15 minutter, enn det Derek/Roberts/DFH har vist på 3-4 kamper!

Bortsett fra at det ikke er riktig - da tenker du på den ene sjansen hvor Espen Johnsen spilte ballen i beina på Lange?

Jeg sier ikke at de andre har vært gode, bare at Lange har vært dårligere. Men om han skårer 3 mål i morgen er det selvfølgelig greit for meg
    Beaker

Comment

Tja... Om han er dårligere får man diskutere. Jeg mener nå uansett at spillere som Lange uansett ikke skal være et helt 2. divisjonslag alene. Og med de spillerne vi har på A-laget, bør Lange kunne få til mer. Særlig da den første timen av kampene våre ofte preges av polballer og innlegg fra kantene.

Comment

Flo fikk jo spille og spille og spille enda mer. Uten å gjøre noe fornuftig. Daffa rundt og viste null interesse. Lange løper, skyter, og er hissig på ballen. Og han er stor og sterk, ikke hengslete og spinkel.

La han prøve seg noen kamper, og gjør han det ikke bedre enn de andre så får han prøve benken igjen. Men ingen kan si at spissene våres fungerer når vi har to mål, to poeng og spilt fire kamper. Lange har vært skada lenge også, så kanskje ikke så rart han er ute av form. DFH og JDS har da spilt fotball den perioden lange har vært ute.. (ja dhf var litt skada i vinter, men kan ikke sammenliknes syns jeg)

Dessuten, som alle ser... vi kommer til innlegg. Lange er to hoder høyere enn JDS og DFH. Han kommer til å vinne mange flere av duellene forran mål sett at vi fortsetter samme spillemønster.
        IKAROS

Comment

Sitat: Den lør, 05 mai 2007 16:31 skrev Marsh:

> Jeg mener nå uansett at spillere som Lange uansett ikke skal være et helt 2. divisjonslag alene.

Det er jeg helt enig i.

Det starter gjerne 5 eller 6 spillere fra A-laget for VIF2. Hvis noen av dem var i nærheten av å bære laget alene, var det kanskje Fellah, Roberts eller Strømnes, men sikkert ikke Lange.

Beaker

Comment

Sitat: Den lør, 05 mai 2007 16:35 skrev superman:

> La han prøve seg noen kamper, og gjør han det ikke bedre enn de andre så får han prøve benken igjen. Men ingen kan si at spissene våres fungerer når vi har to mål, to poeng og spilt fire kamper. Lange har vært skada lenge også, så kanskje ikke så rart han er ute av form. DFH og JDS har da spilt fotball den perioden lange har vært ute.. (ja dhf var litt skada i vinter, men kan ikke sammenliknes syns jeg)

> Dessuten, som alle ser... vi kommer til innlegg. Lange er to hoder høyere enn JDS og DFH. Han kommer til å vinne mange flere av duellene forran mål sett at vi fortsetter samme spillemønster.

Greit nok at han får sjansen etterhvert, men jeg ser ingen grunn til å starte sanger mot treneren vår pga. at Lange ikke har startet så langt, tvert imot.

Ellers synes jeg problemet vårt er mer at vi ikke ofte nok kommer rundt på kanten enn at det er hundrevis av innlegg som spissene ikke klarer å skåre på.

Beaker

Comment

Men hvis ingen av de «spissene» vi bruker scorer på ett av hundre innlegg, hvem skal da score? Skal det være sånn at vi alltid må være avhengige av Wæhler/Ronny/Muri på innleggene våre?

Comment

Working...
              X