Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Øyvind Bolthof !

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Øyvind Bolthof !

Hva mener dere om Øyvind Bolthof ?

Fortjener vell å få litt spilletid snart? Trist hvis han blir borte etter sesongen eller no:/ Vært her siden 1995 Da snakker vi om en spiller med Enga i hjertet sitt da Med tanke på hvor lite spilletid han faktisk får.

Skuffende at han ikke fikk spille mot Toten idag, jeg er sikker på at han hadde klart det veldig bra.
    Takk for alt Christian !

Du blir aldri glemt : )

Re: Øyvind Bolthof !

Trodde faktisk han skulle få spille i cupen, jeg. Slik som han fikk i RL. Er jo glad vi har Arason, men skulle gjerne sett Bolten i slike kamper som i dag.
    Blør for Enga, dør for Enga!

Comment

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor han ikke fikk spille jeg.

Lurer veldig på hvorfor Petter'n tok det valget

å sette Arni i mål ?

Dette hadde Bolthof også taklet fint
      Takk for alt Christian !

Comment

Sitat: Den søn, 20 mai 2007 22:11 skrev super-enga:

> Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor han ikke fikk spille jeg.

> Lurer veldig på hvorfor Petter'n tok det valget

> å sette Arni i mål ?

> Dette hadde Bolthof også taklet fint

Helt klart. Arni hadde vel kun ett skudd mot seg som kunne kalles skikkelig målsjanse??? Tror Bolten hadde takla detta minst like bra, ja...

Comment

Syns synd på Bolthof jeg.

Han burde helt klart få mer spilletid! Har ikke no imot Arni, men hvordan skal Bolthof kunne forbrede seg ennå mer om han ikke får spille kamper ?! skjønner ikke detta helt.
          Takk for alt Christian !

Comment

Sitat: Den søn, 20 mai 2007 22:19 skrev super-enga:

> Syns synd på Bolthof jeg.

> Han burde helt klart få mer spilletid! Har ikke no imot Arni, men hvordan skal Bolthof kunne forbrede seg ennå mer om han ikke får spille kamper ?! skjønner ikke detta helt.

Du er ikke alene om det!

Comment

dette er helt på trynet... skal ta en sang for bolten neste kamp

Comment

Mulig Bolten er vassere en Arni på trening, og står neste TL-kamp?

Mulig det var Arni som trengte denne kampen for å gis en sjanse til å dytte Bolten tilbake på benken?

Mulig jeg fantaserer

Comment

Fra Vif dot no:

Spillere som Thomas Holm og Ronny Johnsen, som har vært ute med skade, får prøve seg i morgen mot en bedre motstander enn dagens lag. Det er også grunnen til at Øyvind Bolthof ikke stod i dag, slik at han får bedre og mer reell matching, forklarer Myhre.

Comment

Sitat: Den søn, 20 mai 2007 22:36 skrev wrangler:

> dette er helt på trynet... skal ta en sang for bolten neste kamp

Det ble sunget for Bolten i dag

Comment

Det blir mer sang for bolten neste hjemmekamp .. dit skal jeg å synge han inn i mål hehe .. men håper han får no TL kamper snart
                      Takk for alt Christian !

Comment

Sitat: Den søn, 20 mai 2007 22:44 skrev super-enga:

> Det blir mer sang for bolten neste hjemmekamp .. dit skal jeg å synge han inn i mål hehe .. men håper han får no TL kamper snart

Det tviler jeg på at han får... Siden han ikke en gang fikk tillitten i dag. Men det hadde vært moro om han fikk prøve seg! Neste hjemmekamp er jo mot Odd- kanskje Petter tør?

Nei, er ganske sikker på at Arni står hver TL-kamp så lenge han er skadefri...

Comment

Øyvind Bolthof har kostet Vålerenga mange mange poeng oppigjennom åra. Jeg har også et kopi av lokalavisa i Newcastle her med overskriften "Magpies saved by Bolt from blues".

Sorry, men for meg er ikke Bolthof i nærheten av god nok. Jeg liker ikke å skrive det, fordi spillerne leser her, men samtidig mener jeg spillerne begir seg inn her på eget ansvar.

Comment

Bolthof er pr. idag ikke Engas førstevalg som keeper noe som forsåvidt er greit nok i og med at vi har Arni i mål. Men jeg mener at når vi i første runde i cupen møter ett Toten lag som i utgangspunktet er flere divisjoner dårligere enn oss så bør Øyvind få prøve seg. Vi snakker her om en av de få "klubbspillererne" som er igjen i landet. Bolthof er såpass god at han ville gått rett inn som førstekeeper i flere tippeligallubber. Hadde jeg vært i Bolthoft sko så hadde jeg reist fra Enga for lenge siden. Men denne måten å behandle trofaste spillere på er dessverre ikke noe nytt, bare se på Espen Haug f.eks.. Her har vi faktisk endel å lære fra bartene i brakka i Trondheim.Jeg mener vi må bli flinkere til å ta vare på de som virkelig blør for drakta selv om de ikke nødvendigvis ikke er Norges beste spillere, noe kan de sikkert brukes til.

Member of ESF

Comment

Fikk kun med meg 3 av b-kampene i fjor, og har desverre ikke sett en eneste så langt i år....

Følger heller ingen treninger, da dette ikke er en prioritert friidsaktivitet fra min side. Jeg kan derfor ikke innta det "superfuglepesrspektivet" som visse andre på dette forumet. Noen har tydeligvis full oversikt på sanmtlige spillere 24/7, noe jeg finner svært imponerende....

3 b-kamper i fjor er selvsagt ikke nok til å gi en fullverdig beskrivelse, men i samtlige av de 3 kampene jeg så, var det, etter min mening, to spillere som fremhevet seg: Øyvind Boltof og Jørgen Horn!

Bolten gjorde også, sånn jeg ser det, en utmerket innsats i vinter. Jeg har pr. i dag ingen betenkeligheter med å slippe til disse to i kamper av betydning, da jeg rett og slett mener de har nivået inne! (Synd for Bolten selvsagt, at en av Nordens mest anerkjente keepere spiller i samme klubb)

Håper for guds skyld at vi klarer å ta vare på Jørgen Horn innad i klubben! Er ikke D-trener akkurat, men mener likevel å se noe i den gutten som er ekstremt lovende!

Hva Bolten anngår, synes jeg mannnen har vært loyal så lenge, at jeg unner ham suksess nærmest i en hvilken som helst annen tippeligaklubb uansett! Det synes jeg faktisk mannen fortjener etter å ha vært trofast back up i så mange år!Supert å ha en 2- keeper å sette inn, men hadde det vært meg ville jeg tatt tegninga nå, og sett meg om etter en annen klubb, før aldreren ble for tyngende! Tviler på om han hadde blitt pepet ut på Ullevål, uansett hvilken klubb han hadde valgt, da det er lett å forstå om han ønsker seg større utfordringer!

PS. Tipper han setter pris på at Klanen synger og etterlyser ham slik vi gjorde på Toten i dag. Intensjonen er god, men likevel, denslags vil aldri bli noe annet enn en evig påminnelse om at mannen er nr. 2 i køen.....
                              Seriemester 2005

Comment

Working...
                              X